Версия за печат

00530-2007-0134


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Пловдив: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

НАЦИОНАЛНА АГЕНЦИЯ ЗА ПРИХОДИТЕ, ДИРЕКЦИЯ "ОБЖАЛВАНЕ И УПРАВЛЕНИЕ НА ИЗПЪЛНЕНИЕТО"- ПЛОВДИВ., ДИРЕКЦИЯ "ОБЖАЛВАНЕ И УПРАВЛЕНИЕ НА ИЗПЪЛНЕНИЕТО" - ПЛОВДИВ, ул."Скопие" № 106, За: Гинка Иванова, Георги Бакърджиев, Р.България 4004, Пловдив, Тел.: 032 935477, E-mail: ginka.ivanova@ro16.nra.bg, Факс: 032 679700

Място/места за контакт: Гинка Иванова

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Техническо поддържане и ремонт на 10 броя котли за отопление, находящи се в административните сгради на ТД на НАП- Хасково, Кърджали, Стара Загора, Пловдив и Пазарджик”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 1

Място на изпълнение: Административните сгради на ТД на НАП-Хасково, пл. "Свобода" № 2; ТД на НАП-Кърджали, ул. "Деспот Слав" № 1; ТД на НАП- Стара Загора, ул. "Кенали" № 1; ТД на НАП-Пловдив, ул. "Радецки" № 18а и ТД на НАП- Пазарджик, ул "Асен Златаров" № 7 и бул. "България" № 41
Код NUTS: BG22
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

техническо поддържане и ремонт на 10 броя котли за отопление, находящи се в административните сгради на ТД на НАП- Хасково, Кърджали, Стара Загора, Пловдив и Пазарджик

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50720000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на котли за отопление

ІІ.1.5) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

техническо поддържане и ремонт на 10 броя котли за отопление

Минимална прогнозна стойност без ДДС: 0, Максимална прогнозна стойност без ДДС: 11800 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Крайна дата

30.09.2008 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците в процедурата представят гаранция за участие в размер както следва: по позиция 1 -40 /четиридесет/ лева, по позиция 2 -20 /двадесет/ лева, по позиция 3 - 20 /двадесет/ лева, по позиция 4 - 20 /двадесет/ лева, по позиция 5 - 18 /осемнадесет/ лева. В случай, че участникът избере гаранцията да е във вид на парична сума, последната следва да се преведе по сметка на Дирекция "ОУИ" - Пловдив в Банка "Уникредит Булбанк" по сметка BG 36 UNCR 7527 3354 5396 34, BIC код UNCRBGSF. Участникът определен за изпълнител представя неотменима и безусловна гаранция за изпълнение на договора в размер на 5% от стойността на договора и покриваща срока за изпълнение на договора. Гаранцията за изпълнение на договора се представя от изпълнителя в момента на подписване на договора и е необходима предпоставка за неговото сключване.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Цената за техническото поддържане се заплаща по банков път на равни месечни вноски в рамките на отоплителния сезон, ежемесечно, в срок до 60 дни след представяне на фактура и протоколите по т. 2.1 от Описанието на поръчката, приложено към документацията. Когато периодът е по-малък от един месец , се заплаща пропорционална част от месечната вноска. Цената за извършени ремонти, вкл. за вложените резервни части, материали и консумативи се заплаща по банков път, в срок до 60 дни след представяне на фактура и следните документи: - двустранно подписан приемо-предавателен протокол за извършения ремонт, съдържащ описание на ремонта, вложените за извършването му човеко-часове и вида и количеството на вложените резервни части, материали и консумативи, като при ремонт по време на аварийно обслужване в протокола се отразява часа на повикване и часа на започване на ремонта; - копия от фактурите, с които са закупени вложените резервни части, материали и консумативи; - двустранно подписана сметка за определяне на стойността на извършения ремонт, изготвена съобразно оферираните показатели.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Изисква се създаване на ЮЛ, когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и /или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Възложителят си запазва правото да изключва от предмета на поръчката котли, за които е отпаднала необходимостта от ползването им, и да намалява цената за техническо поддържане, съобразно оферираната за тези котли стойност.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Документ за регистрация на кандидата, а когато е физическо лице - документ за самоличност. Участниците представят заверено копие от решението за първоначалната съдебна регистрация; 2. Удостоверение за актуална съдебна регистрация, издадено не по-рано от 30 дни преди датата на представяне на офертата- заверено копие; 3. Документ за регистрация по БУЛСТАТ- заверено копие; 4. Документ за регистрация по ЗДДС- заверено копие; 4. Декларация/и/, относно обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5; 5. Документ за закупена документация и документ за внесена гаранция за участие- заверено 6. Изрично пълномощно за представяне на предложението, ако последното не се подава от представляващия юридическото лице или ЕТ – представя се в оригинал. 7. Изрично пълномощно за представляване на кандидата при отваряне на предложението, в случай, че кандидатът се представлява от лице, което не е негов законен представител - представя се в оригинал. 10. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. Документите са подробно описани в документацията.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Баланс и Отчет за приходите и разходите на участника за предходната финансова година, когато публикуването им се изисква от законодателството, а за участници, за които законодателството не изисква публикуване - Декларация, съдържаща информация за общият им оборот, приходите и разходите от предходната финансова година.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Кандидатът да е вписан в регистъра по чл. 36, ал. 1 от Закона за техническите изисквания към продуктите (обн. ДВ бр. 86/01.10.1999 г.) и да притежава валидно удостоверение за това, издадено от Държавната агенция за метрологичен и технически надзор или оправомощени длъжностни лица от Главна дирекция "Инспекция за държавен технически надзор" - следва да се представи заверено копие на документа, удостоверяващ това обстоятелство. 2. Кандидатът да представи декларации за следните обстоятелства: - че разполага с персонал и притежава необходимите материално-технически условия, средства, нормативни актове, български стандарти и инструкции съгласно чл. 36, ал. 2 и ал. 3 от Закона за техническите изисквания към продуктите – следва да се представи списък на техническите лица и тяхната квалификация, които ще бъдат ангажирани за изпълнението на поръчката; - че притежава сервизна база и пряка телефонна линия на територията на града или в непосредствена близост, гарантираща започване на аварийното обслужване до 1 час от подаване на заявка; - че е запознат с обекта на поръчката. 3. Кандидатът да представи списък на основните договори с идентичен предмет, които е сключил. 4. Кандидатът да представи препоръки от други възложители.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

1.Кандидатът да е вписан в регистъра по чл. 36, ал. 1 от Закона за техническите изисквания към продуктите (обн. ДВ бр. 86/01.10.1999 г.) и да притежава валидно удостоверение за това, издадено от Държавната агенция за метрологичен и технически надзор или оправомощени длъжностни лица от Главна дирекция "Инспекция за държавен технически надзор". 2. Кандидатът да разполага с персонал и притежава необходимите материално-технически условия, средства, нормативни актове, български стандарти и инструкции съгласно чл. 36, ал. 2 и ал. 3 от Закона за техническите изисквания към продуктите.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: най-ниска предложена месечна цена за поддръжка по време на отоплителния сезон ; тежест: 70 %
Показател: най-ниска часова ставка за изпълнение на ремонтни работи ; тежест: 20 %
Показател: най-ниска търговска надценка върху стойността на влаганите при ремонт резервни части, материали и консумативи; тежест: 10 %
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

001-35/15.09.2007г.

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ДВ 4 от 20.02.2007 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
08/10/2007 00:00 Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена
30 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие в открития конкурс се получава в деловодството на Дирекция "ОУИ" - Пловдив, ул."Скопие" № 106, ет.1, всеки работен ден от 9.00 часа до 17.30 часа в срок до 08.10.2007г., срещу представен документ за заплатени по банков път 36 / тридесет и шест / невъзстановими лева по сметка на Дирекция "ОУИ" - Пловдив в Банка "Уникредит Булбанк" № BG 63 UNCR 7527 3154 5396 01, BIC код UNCRBGSF.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
08.10.2007 г.  Час: 17:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 09/10/2007 00:00 Час: 10:00
Място

Сградата на Дирекция "ОУИ" - Пловдив, ул. Скопие № 106, ет.8, стая 814.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Законните представители по съдебно решение на участниците в процедурата или техни представители, разполагащи с изрично пълномощно за участие в процедурата.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Допълнителна информация

Процедурата е открита с Решение № 001-35/15.09.2007г. на Георги Ченков Търновалийски, Директор на Дирекция "ОУИ" - Пловдив, упълномощен със Заповед №ЗЦУ-63/29.01.2007г. на Изпълнителния директор на НАП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" № 18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяваенто му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" 18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

15.09.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция №: 1 / Наименование: "Техническо поддържане и ремонт на 1 бр. котел за отопление в административната сграда на ТД на НАП-Хасково, пл. "Свобода" № 2 "
1) Кратко описание

техническо поддържане и ремонт на 1 бр. котел за отопление в административната сграда на ТД на НАП-Хасково, пл. "Свобода" № 2

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50720000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на котли за отопление

3) Количество или обем

техническо поддържане и ремонт на 1 бр. котел за отопление

Прогнозна стойност от без ДДС: 0, Прогнозна стойност до без ДДС: 4000 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: , Крайна дата: 30.09.2008 г. 
5) Допълнителна информация

Предложената цена за целия срок на договора не може да надвишава 4000 лв.


Обособена позиция №: 2 / Наименование: "Техническо поддържане и ремонт на 2 бр. котли за отопление в административната сграда на ТД на НАП-Кърджали, ул. "Деспот Слав" № 1 "
1) Кратко описание

техническо поддържане и ремонт на 2 бр. котли за отопление в административната сграда на ТД на НАП-Кърджали, ул. "Деспот Слав" № 1

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50720000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на котли за отопление

3) Количество или обем

техническо поддържане и ремонт на 2 бр. котли за отопление

Прогнозна стойност от без ДДС: 0, Прогнозна стойност до без ДДС: 2000 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: , Крайна дата: 30.09.2008 г. 
5) Допълнителна информация

Предложената цена за целия срок на договора не може да надвишава 2000 лв.


Обособена позиция №: 3 / Наименование: "Техническо поддържане и ремонт на 2 бр. котли за отопление в административната сграда на ТД на НАП- Стара Загора, ул. "Кенали" № 1 "
1) Кратко описание

техническо поддържане и ремонт на 2 бр. котли за отопление в административната сграда на ТД на НАП- Стара Загора, ул. "Кенали" № 1

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50720000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на котли за отопление

3) Количество или обем

техническо поддържане и ремонт на 2 бр. котли за отопление

Прогнозна стойност от без ДДС: 0, Прогнозна стойност до без ДДС: 2000 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: , Крайна дата: 30.09.2008 г. 
5) Допълнителна информация

Предложената цена за целия срок на договора не може да надвишава 2000 лв.


Обособена позиция №: 4 / Наименование: "Техническо поддържане и ремонт на 2 бр. котли за отопление в административната сграда на ТД на НАП-Пловдив, ул. "Радецки" №18а"
1) Кратко описание

техническо поддържане и ремонт на 2 бр. котли за отопление в административната сграда на ТД на НАП-Пловдив, ул. "Радецки" №18а

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50720000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на котли за отопление

3) Количество или обем

техническо поддържане и ремонт на 2 бр. котли за отопление

Прогнозна стойност от без ДДС: 0, Прогнозна стойност до без ДДС: 2000 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: , Крайна дата: 30.09.2008 г. 
5) Допълнителна информация

Предложената цена за целия срок на договора не може да надвишава 2000 лв.


Обособена позиция №: 5 / Наименование: "Техническо поддържане и ремонт на 3 бр. котли за отопление в административната сграда на ТД на НАП-Пазарджик, ул. "Асен Златаров" №7 и бул. "България" № 41"
1) Кратко описание

техническо поддържане и ремонт на 3 бр. котли за отопление в административната сграда на ТД на НАП-Пазарджик, ул. "Асен Златаров" №7 и бул. "България" № 41

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50720000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на котли за отопление

3) Количество или обем

техническо поддържане и ремонт на 3 бр. котли за отопление

Прогнозна стойност от без ДДС: 0, Прогнозна стойност до без ДДС: 1800 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: , Крайна дата: 30.09.2008 г. 
5) Допълнителна информация

Предложената цена за целия срок на договора не може да надвишава 1800 лв.