Версия за печат

00530-2007-0132


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Варна: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национална агенция за приходите, Дирекция "Обжалване и управление на изпълнението" гр. Варна при ЦУ на НАП - гр. Варна, бул. Осми приморски полк", № 128, За: Румен Илиев, РБългария 9010, Варна, Тел.: 052 360419, E-mail: oui_varna@nra.bg, Факс: 052 360440

Място/места за контакт: Румен Илиев

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nap.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Услуги по поддържане и ремонт на инсталации за отопление и абонатни станции и котли за отопление за сградите на ТД на НАП Шумен и ТД на НАП Русе по обособени позиции”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 1

Място на изпълнение: ТД на НАП Русе и ТД на НАП Шумен
Код NUTS: BG13
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

„Услуги по поддържане и ремонт на инсталации за отопление и абонатни станции и котли за отопление за сградите на ТД на НАП Шумен и ТД на НАП Русе по обособени позиции”

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50720000, 50721000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на котли за отопление
Услуги по ремонт и поддържане на инсталации за отопление

ІІ.1.5) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно приложената документация.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

36


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гарaнция за участие-безусловна и неотменима банкова гаранция или парична сума, внесена по следния IBAN на Възложителя: BG73TTBB94003315068647, BIC TTBBBG22, СЖ "Експресбанк" АД, Варна, в размер на 100 лева за цялата поръчка. Гаранция за изпълнение на договора - 5% от стойността на поръчката под формата на неотменима и безусловна банкова гаранция или парична сума за срок на валидност до приключване на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Плащането ще се извършва по банков път, с платежно нареждане, по банкова сметка на изпълнителя в 60 дневен срок след представяне на фактура за извършената услуга пред Д на НАП Варна.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

В случай, че участникът, определен за изпълнител е регистриран като обединение, същото следва да се регистрира като юридическо лице.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1 Документ за съдебна регистрация на кандидата: 1.1 Решението за съдебна регистрация и други решения за промени по партидата, а когато кандидатът е физическо лице – документ за самоличност (фотокопие заверено с гриф “Вярно с оригинала”, подпис и печат), Решение за първоначална съдебна регистрация, а ако кандидатът е физическо лице-документ за самоличност, удостоверение за актуално състояние на ЮЛ и ЕТ, издадено от компетентни съд не по-рано от тридесет дни преди представяне на офертата, документ за регистрация по БУЛСТАТ на кандидата, декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП. 1.2 Удостоверение за актуално състояние на ЮЛ, издадено от компетентния за то-ва съд не по-рано от тридесет дни преди представяне на офертата (оригинал или фотокопие заверено с гриф “Вярно с оригинала”, подпис и печат); 1.3 Документ за регистрация па БУЛСТАТ на кандидата (фотокопие, заверено с гриф “Вярно с оригинала”, подпис и печат), 1.4 Документ за данъчна регистрация – обща и по ДДС, ако е регистриран /фотокопие, заверено с гриф “Вярно с оригинала”, подпис и печат), 1.5 Документ за внесена гаранция за участие: банкова гаранция /оригинал/ или ори-гинал на платежно нареждане за внесена парична сума в СЖ „Експресбанк” АД, клон Варна по IBAN сметка № BG73ТТВВ94003315068647 в размер на 200,00 лева;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: - годишния баланс и отчета за приходите и разходите на кандидата за предходната финансова година /фотокопие заверено с гриф “Вярно с оригинала”, подпис и печат/; - справка за общия оборот и оборота за извършените услуги, с обект подобен на нас-тоящата поръчка, за последните три години.
Минимални изисквания: - годишния баланс и отчета за приходите и разходите на кандидата за предходната финансова година /фотокопие заверено с гриф “Вярно с оригинала”, подпис и печат/; - справка за общия оборот и оборота за извършените услуги, с обект подобен на нас-тоящата поръчка, за последните три години.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: - референции за дейност – най- малко от трима клиенти (фотокопие заверено с гриф “Вярно с оригинала”, подпис и печат); - заверен от кандидата списък по специалности и квалификация на ръководителите, работниците и служителите на кандидата (фотокопие заверено с гриф “Вярно с оригинала”, подпис и печат);
Минимални изисквания: - референции за дейност – най- малко от трима клиенти (фотокопие заверено с гриф “Вярно с оригинала”, подпис и печат); - заверен от кандидата списък по специалности и квалификация на ръководителите, работниците и служителите на кандидата (фотокопие заверено с гриф “Вярно с оригинала”, подпис и печат);
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Предложена цена за абонаментната поддръжка.; тежест: 10
Показател: Предложена цена за доставка на резервни части ; тежест: 40
Показател: Предложена цена за доставка на резервни части ; тежест: 30
Показател: Технически възможности; тежест: 20
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ДВ 4 от 20.02.2007 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
03/10/2007 00:00 Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена
20 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се получава на адрес гр. Варна, бул. "Осми приморски полк", № 128, стая 112 - деловодство, всеки работен ден от 9.00 до 17.30 часа, срещу представен документ за внесена сума в размер на 20.00лв. /невъзстановими/ , която се внася по следния IBAN: BG 12TTBB94003115068646, BIC TTBBBG22, СЖ "Експресбанк" АД - Варна

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
03.10.2007 г.  Час: 17:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 04/10/2007 00:00 Час: 10:30
Място

Сградата на НАП Варна - бул. "Осми приморски полк", № 128

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Кандидатът или негов упълномощен представител



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Допълнителна информация

Светослав Асенов Аврамов, Директор на Дирекция "ОУИ" - Варна към ЦУ на НАП, упълномощен със заповед № ЗЦУ - 63/29.01.2007 г.на Изпълнителния директор на НАП, на основание чл.8, ал.1 от Закона за обществените поръчки.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, България, град София 1000, бул. "Витоша" № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9884070

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

На основание чл.120, ал.2 от Закона за обществените поръчки, жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решене или действие, а ако не е уведомено от датата на узнаването или датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Национална агенция по приходите, Дирекция "Обжалване и управление на изпълнението" към ЦУ на НАП, град Варна, бул. "Осми приморски полк" № 128, РБългария 9010, Варна, Тел.: 052 360419, E-mail: oui_varna@nra.bg, Факс: 052 360440

Интернет адрес/и:

URL: www.nap.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.08.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция №: 1 / Наименование: „Услуги по поддържане и ремонт на инсталации за отопление и абонатни станции и котли за отопление за сградите на ТД на НАП Шумен"
1) Кратко описание

Услуги по поддържане и ремонт на инсталации за отопление и абонатни станции и котли за отопление за сградите на ТД на НАП Шумен

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50720000, 50721000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на котли за отопление
Услуги по ремонт и поддържане на инсталации за отопление

3) Количество или обем

Съгласно документацията

Прогнозна стойност без ДДС
9000 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в месеци: 36

Обособена позиция №: 2 / Наименование: „Услуги по поддържане и ремонт на инсталации за отопление и абонатни станции и котли за отопление за сградите на ТД на НАП Русе"
1) Кратко описание

Услуги по поддържане и ремонт на инсталации за отопление и абонатни станции и котли за отопление за сградите на ТД на НАП Русе

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50720000, 50721000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на котли за отопление
Услуги по ремонт и поддържане на инсталации за отопление

3) Количество или обем

Съгласно описанието

Прогнозна стойност без ДДС
5000 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в месеци: 36