Версия за печат

00530-2007-0124


Обявление за обществена поръчка

BG-Пловдив: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

НАЦИОНАЛНА АГЕНЦИЯ ЗА ПРИХОДИТЕ, ДИРЕКЦИЯ "ОБЖАЛВАНЕ И УПРАВЛЕНИЕ НА ИЗПЪЛНЕНИЕТО"-ПЛОВДИВ, ДИРЕКЦИЯ "ОБЖАЛВАНЕ И УПРАВЛЕНИЕ НА ИЗПЪЛНЕНИЕТО"-ПЛОВДИВ,ул."Скопие" № 106, За: Жана Манолова, Борянка Дачева, Р България 4004, Пловдив, Тел.: 032 935639; 032 935507, E-mail: g.manolova@ro16.nra.bg, Факс: 032 679700

Място/места за контакт: Жана Манолова, Борянка Дачева

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

“Доставка на хигиенни продукти за нуждите на ТД на НАП – Хасково, Кърджали, Пловдив, Стара Загора, Пазарджик, Смолян, УБ - Доспат и Дирекция ОУИ - Пловдив”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: В сградите на съответните структурните единици на НАП, а именно: –ТД на НАП - Хасково, пл. Свобода № 2; –ТД на НАП - Кърджали, ул. Деспот Слав № 1; –ТД на НАП – Пловдив, ул. Скопие № 106; –ТД на НАП - Стара Загора, ул. Кенали № 1; –ТД на НАП – Пазарджик, франко склада в рамките на града, посочен от Възложителя или упълномощено от него лице в писмената заявка; –ТД на НАП – Смолян: Доставките се извършват на един от следните адреси, посочен от Възложителя или упълномощено от него лице в писмената заявка: - Смолян, бул. България № 12, етаж V; - Доспат , ул. Орфей № 17, Учебна база на НАП; –Дирекция ОУИ - Пловдив, ул. Скопие № 106;
Код NUTS: BG22
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

“Доставка на хигиенни продукти за нуждите на ТД на НАП – Хасково, Кърджали, Пловдив, Стара Загора, Пазарджик, Смолян, УБ - Доспат и Дирекция ОУИ - Пловдив”

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

25122310

Описание:

Хигиенни продукти

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Съгласно документацията.

Прогнозна стойност без ДДС
31500 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Завършване

31.10.2008 г. 


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие - в размер на : по обособена позиция № 1 - 40 /четиридесет/ лв.; по обособена позиция № 2 - 20 /двадесет/лв.; по обособена позиция № 3 - 100 /сто/лв.; по обособена позиция № 4 - 50 /петдесет/ лв.; по обособена позиция № 5 - 50 /петдесет/ лв.; по обособена позиция № 6 - 50 /петдесет/ лв.; по обособена позиция № 7 - 5 /пет/лева. В случай, че участникът ще участва във всички обособени позиции, размерът на гаранцията е 315 /триста и петнадесет/ лв. във вид на на парична сума или банкова гаранция, учредена в полза на Дирекция "ОУИ" - Пловдив в Уникредит Булбанк по сметка BG 36 UNCR 7527 3354 5396 34, BIC код UNCRBGSF. Участникът определен за изпълнител представя неотменима и безусловна гаранция за изпълнение на договора в размер на 5% от стойността на договора без ДДС и покриваща срока за изпълнение на договора. Гаранцията за изпълнение на договора се представя от изпълнителя в момента на подписване на договора и е необходима предпоставка за неговото сключване.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането се извършва след осъществяване на всяка доставка, по банков път, в срок до 60 дни от представяне на фактура и приемо-предавателен пртокол, като разходът е за сметка на съответната дирекция, чиято необходимост се осигурява. Изпълнителят извършва необходимите за осъществяването на поръчката дейности за своя сметка и на свой риск, като за положения от него труд и извършените транспортни и допълнителни разходи не се дължи допълнително възнаграждение от Възложителя.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1.Документ за регистрация на участника, а когато е физическо лице - документ за самоличност - заверено копие; 2. Удостоверение за актуална съдебна регистрация, издадено не по-рано от 30 дни преди датата на представяне на офертата - заверено копие; 3.Документ за регистрация по БУЛСТАТ - заверено копие; 4. Декларация/и/, относно обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 - по образец; 5. Документи необходими за участието на подизпълнителите, които ще участват при изпълнение на поръчката и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнител, съгласно чл.56, ал.1,т.3, 4 ,и 10 от ЗОП; 6.Документ за закупена документация за участие в процедурата - заверено копие; 7.Документ за внесена гаранция за участие в процедурата под формата на парична сума или банкова гаранция в полза на Дирекция "ОУИ" - Пловдив при ЦУ на НАП - оригинал; 8.Ценово предложение в отделен плик с надпис "Предлагана цена" - по образец; 9. Попълнен/и/ от кандидата проект/и/ на договор/и/- част от изготвената документация, без да се посочва стойността на договора; 10. Изрично пълномощно за представяне на предложението, ако последното не се подава от представляващия юридическото лице или ЕТ – представя се в оригинал; 11. Изрично пълномощно за представляване на кандидата при отваряне на предложението, в случай, че кандидатът се представлява от лице, което не е негов законен представител - представя се в оригинал; 12. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Баланс и Отчет за приходите и разходите на участника за предходната финансова година, когато публикуването им се изисква от законодателството, а за участници, за които законодателството не изисква публикуване - Декларация, съдържаща информация за общият им оборот, приходите и разходите от предходната финансова година -заверени копия.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Участниците, следва да представят алтернативно един от двата документа, като - Баланс и отчет за приходите и разходите, представят участници, за които законодателството изисква публикуване на тези счетоводни документи, а Декларация съдържаща информация за общия им оборот представят участници, за които законодателството не изисква публикуване;
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Кандидатът да представи декларации за следните обстоятелства: –че разполага с транспортни средства и необходимия персонал за доставка на заявените стоки в срок; –че стоките са оригинални и отговарят на изискванията за произход и качество съгласно БДС и ISO 9001, като се приложи заверено копие на съответния сертификат; –че доставяните хигиенни препарати са разрешени по реда на Закона за защита от вредното въздействие на химичните вещества и препарати и отговарят на Наредбата за реда и начина за внос и износ на опасни химични вещества и препарати на територията на Р България и Наредбата за реда и начина за класифициране, опаковане и етикетиране на химични препарати; –че е запознат с обекта на поръчката; 2. Кандидатът да представи следните документи: –заверени копия на разрешенията за хигиенните материали от Министъра на здравеопазването; –списък на основните договори с идентичен предмет, които е сключил през последните три години; –не по-малко от три препоръки от други възложители. 3. Кандидатът да представи мостри и описание на стоките, които ще доставя. Непредставянето на мостри води до отстраняване на участника.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Участникът трябва да осъществява дейност, свързана с изпълнението на подобни поръчки и да има минимум 3 години опит в тази дейност.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Най-ниска предложена цена без ДДС за общата стойност на офертата; тежест: 55 %
Показател: Най-добро качество на оферираните артикули; тежест: 45 %
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

Решение № 001-33/22.08.2007г. на Директора на Дирекция "ОУИ" - Пловдив

ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 6/S - от 20.02.2007 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
27/09/2007 00:00 Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 30 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие в откритата процедура се получава в деловодството на Дирекция "ОУИ"- Пловдив, ул."Скопие" № 106, ет.1, всеки работен ден от 9.00 часа до 17.30 часа в срок до 17.30 часа на 27.09.2007г., срещу представен документ за заплатени по банков път 36 /тридесет и шест/ невъзстановими лева по сметка на Дирекция "ОУИ"- Пловдив в Банка "Уникредит Булбанк" № BG 63 UNCR 7527 3154 5396 01, BIC код UNCRBGSF.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
27/09/2007 00:00 Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 01/10/2007 00:00 Час: 10:30
Място

Сградата на Дирекция "ОУИ"- Пловдив, ул."Скопие" № 106, ет.8, стая 814.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Законните представители по съдебно решение на участниците в процедурата или техни представители, разполагащи с изрично пълномощно за участие в процедурата.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Процедурата е открита с Решение № 001-33/22.08.2007г. на Георги Ченков Търновалийски, Директор на Дирекция "ОУИ" - Пловдив, упълномощен със Заповед № ЗЦУ-63/29.01.2007г. на Изпълнителния директор на НАП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" № 18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" № 18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

22.08.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция №: 1 / Заглавие: “Доставка на хигиенни продукти за нуждите на ТД на НАП – Хасково”.
1) Кратко описание

Доставка на хигиенни продукти за нуждите на ТД на НАП – Хасково.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

25122310

Описание:

Хигиенни продукти

3) Количество или обем

Съгласно т.2.1- колона 5 от раздел ІІ - ТЕХНИЧЕСКИ СПЕЦИФИКАЦИИ от описанието на поръчката.

Прогнозна стойност без ДДС
4000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 31.10.2008 г. 
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Срок на изпълнение на поръчката от датата на подписване на договора до 31.10.2008г.


Обособена позиция №: 2 / Заглавие: "Доставка на хигиенни продукти за нуждите на ТД на НАП- Кърджали".
1) Кратко описание

"Доставка на хигиенни продукти за нуждите на ТД на НАП- Кърджали".

2) Общ терминологичен речник (CPV)

25122310

Описание:

Хигиенни продукти

3) Количество или обем

Съгласно т.2.2 - колона 6 от раздел ІІ - ТЕХНИЧЕСКИ СПЕЦИФИКАЦИИ от описанието на поръчката.

Прогнозна стойност без ДДС
2000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 31.10.2008 г. 
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Срок за изпълнение на поръчката е от датата на подписване на договора до 31.10.2008 г.


Обособена позиция №: 3 / Заглавие: "Доставка на хигиенни продукти за нуждите на ТД на НАП - Пловдив".
1) Кратко описание

Доставка на хигиенни продукти за нуждите на ТД на НАП - Пловдив.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

25122310

Описание:

Хигиенни продукти

3) Количество или обем

Съгласно т.2.3 - колона 7 от раздел ІІ - ТЕХНИЧЕСКИ СПЕЦИФИКАЦИИ от описанието на поръчката.

Прогнозна стойност без ДДС
10000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 31.10.2008 г. 
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Срок за изпълнение на поръчката от датата на подписване на договора до 31.10.2008 г.


Обособена позиция №: 4 / Заглавие: "Доставка на хигиенни продукти за нуждите на ТД на НАП - Стара Загора".
1) Кратко описание

Доставка на хигиенни продукти за нуждите на ТД на НАП - Стара Загора.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

25122310

Описание:

Хигиенни продукти

3) Количество или обем

Съгласно т.2.4 - колона 8 от раздел ІІ - ТЕХНИЧЕСКИ СПЕЦИФИКАЦИИ от описанието на поръчката.

Прогнозна стойност без ДДС
5000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: 01.11.2007 г. , Дата за завършване: 31.10.2008 г. 

Обособена позиция №: 5 / Заглавие: "Доставка на хигиенни продукти за нуждите на ТД на НАП - Пазарджик".
1) Кратко описание

Доставка на хигиенни продукти за нуждите на ТД на НАП - Пазарджик.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

25122310

Описание:

Хигиенни продукти

3) Количество или обем

Съгласно т.2.5 - колона 9 от раздел ІІ - ТЕХНИЧЕСКИ СПЕЦИФИКАЦИИ от описанието на поръчката.

Прогнозна стойност без ДДС
5000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 31.10.2008 г. 
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Срок за изпълнение на поръчката от датата на подписване на договора до 31.10.2008 г.


Обособена позиция №: 6 / Заглавие: "Доставка на хигиенни продукти за нуждите на ТД на НАП - Смолян и УБ - Доспат".
1) Кратко описание

Доставка на хигиенни продукти за нуждите на ТД на НАП - Смолян и УБ - Доспат.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

25122310

Описание:

Хигиенни продукти

3) Количество или обем

Съгласно т.2.6 - колона 10 от раздел ІІ - ТЕХНИЧЕСКИ СПЕЦИФИКАЦИИ от описанието на поръчката.

Прогнозна стойност без ДДС
5000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: 30.12.2007 г. , Дата за завършване: 31.10.2008 г. 

Обособена позиция №: 7 / Заглавие: "Доставка на хигиенни продукти за нуждите на Дирекция "ОУИ" - Пловдив".
1) Кратко описание

Доставка на хигиенни продукти за нуждите на Дирекция "ОУИ" - Пловдив.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

25122310

Описание:

Хигиенни продукти

3) Количество или обем

Съгласно т.2.7 - колона 11 от раздел ІІ - ТЕХНИЧЕСКИ СПЕЦИФИКАЦИИ от описанието на поръчката.

Прогнозна стойност без ДДС
500 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 31.10.2008 г. 
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Срок за изпълнение на поръчката от датата на подписване на договора до 31.10.2008 г.