Версия за печат

00530-2007-0120


Обявление за поръчка (ЕС)

BG-Велико Търново: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Национална агенция за приходите/Дирекция "Обжалване и управление на изпълнението"-гр.В.Търново, Дирекция "Обжалване и управление на изпълнението"-гр.В.Търново, пл. "Център"№2, ет.4, стая 403, За: Мария Ковачева, Република България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 617203 ; 062 617141, E-mail: oui_velikotyrnovo@ro04.nra.bg, Факс: 062 603930

Място/места за контакт: гр.Велико Търново, пл. "Център"№2, ет.4, стая 412

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: Обжалване на ревизионни и други актове по ДОПК

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Периодична доставка на канцеларски материали, регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и др. напечатани изделия от картон или хартия за нуждите на Дирекция "Обжалване и управление на изпълнението" гр.В.Търново и ТД на НАП – гр. Монтана”,по вид и количества, описани в „Спецификация на канцеларски материали” Приложение №1 за Дирекция "Обжалване и управление на изпълнението" гр.В.Търново и Приложение №2 за ТД на НАП – гр. Монтана” , неразделна част от документацията за участие в откритата процедура.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: Дирекция "Обжалване и управление на изпълнението " гр.В. Търново, пл. „Център” №2 ТД на НАП – гр. Монтана, ул.”Л.Каравелов” №11
Код NUTS: BG1
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Видовете канцеларски материали, регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и др. напечатани изделия от картон или хартия, както и необходимите количества са подробно описани : „Спецификация на канцеларски материали" в Приложение №1 за Диирекция "Обжалване и управление на изпълнението" гр.В.Търново и Приложение №2 за ТД на НАП-Монтана. , неразделна част от документацията за участие в откритата процедура.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

30192000, 22800000

Описание:

Принадлежности за офиса
Регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и други напечатани изделия от хартия или картон

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Съгласно описание на поръчката, съставляващо неразделна част от документацията, съответно от договора

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Завършване

31.12.2008 г. 


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие: 130,00лв., внесена по набирателна сметка IBAN BG82UNCR75273348540132 и BIC UNCRBGSF в Уникредит Булбанк-гр.В.Търново. Гаранция за изпълнение: 5% от стойността на сключения договор.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Периодично,по банков път, до 60 работни дни след представяне на фактура в съответната дирекция на НАП.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

В случай, че участникът определен за изпълнител е регистриран като обединение, същото следва да се регистрира като юридическо лице - за изпълнение на пръчката.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Възложителят, при наличие на условията по чл.69 от ЗОП, отстранява от участие кандидат или участник, който не отговаря на изискванията на чл.47, ал.1 от ЗОП, както и този за който са налице обстоятелства по чл.47, ал.2, т.1 до т.3 и по чл.47, ал.5 от ЗОП. Изискуемите документи - съгласно ЗОП и изискванията на възложителя, посочени в документацията. Участниците следва да представят документ за регистрация на кандидата и последващи решения за промяна по партидата, удостоверение за актуално състояние, издадено не по-рано от 30 дни преди датата на представяне на офертата - оригинал или фотокопие заверено с гриф “Вярно с оригинала”, подпис и печат;копие от документ за регистрация по БУЛСТАТ; Удостоверение за регистрация по ЗДДС ако е регистриран и други, описани в документацията.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите на кандидата за предходната година, заверени с гриф “Вярно с оригинала”, подпис и печат;
Изисквано/и минимално/и ниво/а:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: - Доказателства за търговската репутация на кандидата: - Препоръки от предишни възложители или препоръки от постоянни партньори; - Списък на основните поръчки със същия предмет, изпълнени през последната година
Изисквано/и минимално/и ниво/а:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Платими документи

ДА

Цена: 20 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на документацията е 24,00 лева, с включен ДДС, невъзстановими и платими по банкова сметка на възложителя в УниКредит Булбанк - клон В.Търново:IBAN BG89UNCR75273103569901, BIC UNCRBGSF. Документация се получава до17:30ч. на 15.10.2007г. в стая 403 на Д"ОУИ".

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
15/10/2007 00:00 Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 16/10/2007 00:00 Час: 13:30
Място

гр. В. Търново, пл. "Център"№2, ет.4, стая 412

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Участниците, подали оферти или изрично упълномощени от тях лица. Форма на упълномощаване-писмена с нотариална заверка на подписите.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Възложител на обществената поръчка е Национална агенция по приходите. Конкретната процедура се открива от упълномощено лице и за нуждите на ТД на НАП-Монтана в обхвата на Д"ОУИ"-гр.В.Търново и на Д"ОУИ"-гр.В.Търново. Общата очаквана стойност за обществени поръчки за доставки с този обект в рамките на Възложителя НАП е - 1 370 000лв. без ДДС, което поражда задължението за публикуване. Процедурата е открита с Решение №21/24.08.2007 г. на Директора на Дирекция "ОУИ" - Велико Търново.Директорът на Дирекция "ОУИ" е упълномощен със Заповед № ЗЦУ - 63/29.01.2007 г. на Изпълнителния директор на НАП да изпълнява функциите на възложител за необходимости, възникнали в рамките на Дирекция "ОУИ" - В. Търново и ТД на НАП, попадащи в обхвата на териториалната й компетентност. Възможност за допълнително възлагане по чл. 90 от ЗОП. Предварително обявление в ДВ бр. №6 от 20.02.2007г.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, гр. София, бул. "Витоша"18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: capcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 2 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, гр. София, бул. "Витоша"18, Република България 1000, гр. София, Тел.: 02 9884070, E-mail: capcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.08.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ