Версия за печат

00530-2007-0117


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Пловдив: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

НАЦИОНАЛНА АГЕНЦИЯ ЗА ПРИХОДИТЕ, ДИРЕКЦИЯ "ОБЖАЛВАНЕ И УПРАВЛЕНИЕ НА ИЗПЪЛНЕНИЕТО"- ПЛОВДИВ., ДИРЕКЦИЯ "ОБЖАЛВАНЕ И УПРАВЛЕНИЕ НА ИЗПЪЛНЕНИЕТО" - ПЛОВДИВ, ул."Скопие" № 106, За: Силвия Божинова, Борянка Дачева, Р.България 4004, Пловдив, Тел.: 032 935497, E-mail: s.peeva@ro16.nra.bg, Факс: 032 679700

Място/места за контакт: Силвия Божинова

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Абонаментно извършване на дезинфекция, дезинсекция и дератизация в сградите на ТД на НАП- Пазарджик, Стара Загора, Кърджали, Пловдив и Смолян"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27

Място на изпълнение: Сградите на ТД на НАП-Пазарджик, ул "Асен Златаров" № 7 и бул. "България" № 41; ТД на НАП-Стара Загора, ул. "Кенали" № 1; ТД на НАП- Кърджали,ул. "Деспот Слав" № 1; ТД на НАП-Пловдив, ул. "Скопие" № 106, ул. "Чернишевски" № 3, ул. "Радецки" № 18а, ул. "Христо Ботев" № 65, ул. "Трети март" № 26-28; ТД на НАП- Смолян бул."България" № 12, 5-ти етаж и Учебна база в гр. Доспат, ул. "Орфей" № 17
Код NUTS: BG22
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Абонаментно извършване на дезинфекция, дезинсекция и дератизация в сградите на ТД на НАП- Пазарджик, Стара Загора, Кърджали, Пловдив и Смолян

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

74721000

Описание:

Услуги по дезинфекция, дезинсекция и дератизация

ІІ.1.5) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Абонаментно извършване на дезинфекция, дезинсекция и дератизация, съгласно приложената към документацията спецификация

Минимална прогнозна стойност без ДДС: 0, Максимална прогнозна стойност без ДДС: 8100 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Крайна дата

31.08.2008 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците в процедурата представят гаранция за участие в размер както следва: по позиция 1 -16 /шестнадесет/ лева, по позиция 2 -16 /шестнадесет/ лева, по позиция 3 - 14 /четиринадесет/ лева, по позиция 4 - 25 /двадесет и пет/ лева, по позиция 5 - 10 /двадесет/ лева. В случай, че участникът избере гаранцията да е във вид на парична сума, последната следва да се преведе по сметка на Дирекция "ОУИ" - Пловдив в Банка "Уникредит Булбанк" по сметка BG 36 UNCR 7527 3354 5396 34, BIC код UNCRBGSF. Участникът определен за изпълнител представя неотменима и безусловна гаранция за изпълнение на договора в размер на 5% от стойността на договора и покриваща срока за изпълнение на договора. Гаранцията за изпълнение на договора се представя от изпълнителя в момента на подписване на договора и е необходима предпоставка за неговото сключване.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Цената за абонаментното поддържане се заплаща по банков път на равни месечни вноски, ежемесечно, в срок до 60 дни след представяне на фактура. Цената на извършени извън абонаментни дейности, се заплаща по банков път в срок до 60 дни след представяне на фактура и следните документи: - двустранно подписан протокол за извършено третиране по ДДД, в който са описани вида на обработката и третираните площи в кв.м.; - двустранно подписана сметка за определяне стойността на извършената дейност по ДДД, изготвена съобразно оферираните показатели.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Документ за регистрация на кандидата, а когато е физическо лице - документ за самоличност. 2. Удостоверение за актуална съдебна регистрация, издадено не по-рано от 30 дни преди датата на представяне на офертата; 3. Копие от документ за регистрация по БУЛСТАТ; 4. Декларации, относно обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 - приложени образци. Наличието на обстоятелства по чл.47, ал.2 води до отстраняване на участника. В случай, че участникът е обединение от ФЛ и/или ЮЛ, наличието на обстоятелства по чл.47, ал.2 по отношение на всяко едно лице, включено в обединението води до отстраняване на участника; 5.Документ за закупена документация и документ за внесена гаранция за участие 6. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Баланс и Отчет за приходите и разходите на участника за предходната финансова година, когато публикуването им се изисква от законодателството, а за участници, за които законодателството не изисква публикуване - Декларация, съдържаща информация за общият им оборот, приходите и разходите от предходната финансова година.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Кандидатът да притежава правоспособност съгласно ПМС № 194/03.10.1991 г. за ръководител на фирма /организация/, която има право да извършва ДДД-дейности и да представи заверено копие от съответното удостоверение съгласно приложение № 1 от Наредба № 3/24.01.2005 г. 2. Кандидатът да разполага с персонал, притежаващ професионална подготовка и правоспособност съгласно ПМС 194/03.10.1991 г. за изпълнители на ДДД-дейности и да представи списък на служителите, ангажирани с изпълнението на поръчката, както и заверени копия на техните удостоверения съсгласно приложение № 2 от Наредба № 3/24.01.2005 г. 3. Кандидатът да представи декларации за следните обстоятелства: че при изпълнение на поръчката ще използва препарати, разрешени по реда на глава ІV от Закона за защита от вредното въздействие на химичните вещества и препарати, Наредба № 44/09.12.2004 г. за условията и реда за пускане на пазара на биоцидни препарати и другите подзаконови нормативни актове към него; че ще спазва стриктно указаните от производителя начини на употреба на препаратите и изискванията за опазване на околната среда и здравето на хората съгласно Закона за здравословни и безопасни условия на труд, Закона за здравето, Закона за храните, Закона за опазване на околната среда, Закона за ветеринарномедицинската дейност и свързаните с тях подзаконови нормативни актове; че разполага с необходимото за изпълнение на поръчката оборудване, инструменти, технически и транспортни средства, като представи списък на техниката за изпълнението на поръчката; че притежава помещения и пряка телефонна линия на територията на града или в непосредствена близост, гарантираща своевременната абонаментна и извън абонаментна обработка; че работното време на Изпълнителя е не по-малко от 12 часа в денонощието; че е запознат с обекта на поръчката. 4. Кандидатът да представи списък на препаратите, с които ще се извършват ДДД-обработките и списък със съответните противоотрови. 5. Кандидатът да представи списък на основните договори с предмет извършване на дезинфекция, дезинсекция и дератизация, които е сключил през последните три години. 6. Кандидатът да представи най-малко три препоръки от предишни възложители.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

1. Кандидатът да притежава правоспособност съгласно ПМС № 194/03.10.1991 г. за ръководител на фирма /организация/, която има право да извършва ДДД-дейности и да представи заверено копие от съответното удостоверение съгласно приложение № 1 от Наредба № 3/24.01.2005 г. 2. Кандидатът да разполага с персонал, притежаващ професионална подготовка и правоспособност съгласно ПМС 194/03.10.1991 г. за изпълнители на ДДД-дейности и да представи списък на служителите, ангажирани с изпълнението на поръчката, както и заверени копия на техните удостоверения съсгласно приложение № 2 от Наредба № 3/24.01.2005 г.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: най-ниска предложена месечна цена без ДДС за абонаментно извършване на дезинфекция, дезинсекция и дератизация /вкл. препаратите/; тежест: 70
Показател: най-ниска цена без ДДС за еднократна извън абонаментна обработка по ДДД за кв. метър /вкл. препаратите/; тежест: 20
Показател: най-кратък срок за започване на работа при подадена заявка от Възложителя; тежест: 10
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

001-32/14.08.2007г.

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ДВ 4 от 20.02.2007 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
07/09/2007 00:00 Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена
30 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие в открития конкурс се получава в деловодството на Дирекция "ОУИ" - Пловдив, ул."Скопие" № 106, ет.1, всеки работен ден от 9.00 часа до 17.30 часа в срок до 07.09.2007г., срещу представен документ за заплатени по банков път 30/тридесет/ невъзстановими лева по сметка на Дирекция "ОУИ" - Пловдив в Банка "Уникредит Булбанк" № BG 63 UNCR 7527 3154 5396 01, BIC код UNCRBGSF.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
07.09.2007 г.  Час: 17:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 10/09/2007 00:00 Час: 10:00
Място

Сградата на Дирекция "ОУИ" - Пловдив, ул. Скопие № 106, ет.8, стая 814.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Законните представители по съдебно решение на участниците в процедурата или техни представители, разполагащи с изрично пълномощно за участие в процедурата.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Допълнителна информация

Процедурата е открита с Решение № 001-32/14.08.2007г. на Георги Ченков Търновалийски, Директор на Дирекция "ОУИ" - Пловдив, упълномощен със Заповед №ЗЦУ-63/29.01.2007г. на Изпълнителния директор на НАП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" № 18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяваенто му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" 18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

14.08.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция №: 1 / Наименование: "Абонаментно извършване на дезинфекция, дезинсекция и дератизация в сградите на ТД на НАП-Пазарджик, находящи се на ул. "Асен Златаров" № 7 и бул. "България" № 41.
1) Кратко описание

Абонаментно извършване на дезинфекция, дезинсекция и дератизация в сградите на ТД на НАП-Пазарджик, находящи се на ул. "Асен Златаров" № 7 и бул. "България" № 41

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

74721000

Описание:

Услуги по дезинфекция, дезинсекция и дератизация

3) Количество или обем

абонаментно извършване на дезинфекция, дезинсекция и дератизация, съгласно приложената към документнацията спецификация на поръчката

Прогнозна стойност от без ДДС: 0, Прогнозна стойност до без ДДС: 1600 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: , Крайна дата: 31.08.2008 г. 
5) Допълнителна информация

Предложената цена за целия срок на договора не може да надвишава 1600 лв.


Обособена позиция №: 2 / Наименование: "Абонаментно извършване на дезинфекция, дезинсекция и дератизация в сградата на ТД на НАП-Стара Загора, находяща се на ул. "Кенали" № 1"
1) Кратко описание

"Абонаментно извършване на дезинфекция, дезинсекция и дератизация в сградата на ТД на НАП-Стара Загора, находяща се на ул. "Кенали" № 1"

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

74721000

Описание:

Услуги по дезинфекция, дезинсекция и дератизация

3) Количество или обем

Абонаментно извършване на дезинфекция, дезинсекция и дератизация съгласно приложента към документнацията спецификация на поръчката

Прогнозна стойност от без ДДС: 0, Прогнозна стойност до без ДДС: 1600 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: , Крайна дата: 31.08.2008 г. 
5) Допълнителна информация

Предложената цена за целия срок на договора не може да надвишава 1600 лв.


Обособена позиция №: 3 / Наименование: "Абонаментно извършване на дезинфекция, дезинсекция и дератизация в сградата на ТД на НАП-Кърджали, находяща се на ул. "Деспот Слав" № 1"
1) Кратко описание

Абонаментно извършване на дезинфекция, дезинсекция и дератизация в сградата на ТД на НАП-Кърджали, находяща се на ул. "Деспот Слав" № 1

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

74721000

Описание:

Услуги по дезинфекция, дезинсекция и дератизация

3) Количество или обем

абонаментно извършване на дезинфекция, дезинсекция и дератизация в сградата на ТД на НАП-Кърджали, съгласно приложената към документацията спецификация

Прогнозна стойност от без ДДС: 0, Прогнозна стойност до без ДДС: 1400 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: , Крайна дата: 31.08.2008 г. 
5) Допълнителна информация

Предложената цена за целия срок на договора не може да надвишава 1400 лв.


Обособена позиция №: 4 / Наименование: "Абонаментно извършване на дезинфекция, дезинсекция и дератизация в сградите на ТД на НАП-Пловдив, ул. "Скопие" № 106, ул. "Чернишевски" № 3, ул. "Радецки" № 18а, ул. "Христо Ботев" № 65, ул. "Трети март" № 26-28"
1) Кратко описание

Абонаментно извършване на дезинфекция, дезинсекция и дератизация в сградите на ТД на НАП-Пловдив, ул. "Скопие" № 106, ул. "Чернишевски" № 3, ул. "Радецки" № 18а, ул. "Христо Ботев" № 65, ул. "Трети март" № 26-28.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

74721000

Описание:

Услуги по дезинфекция, дезинсекция и дератизация

3) Количество или обем

Абонаментно извършване на дезинфекция, дезинсекция и дератизация в сградите на ТД на НАП-Пловдив, ул. "Скопие" № 106, ул. "Чернишевски" № 3, ул. "Радецки" № 18а, ул. "Христо Ботев" № 65, ул. "Трети март" № 26-28.

Прогнозна стойност от без ДДС: 0, Прогнозна стойност до без ДДС: 2500 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: 22.01.2008 г. , Крайна дата: 31.08.2008 г. 
5) Допълнителна информация

Предложената цена за целия срок на договора не може да надвишава 2500 лв.


Обособена позиция №: 5 / Наименование: "Абонаментно извършване на дезинфекция, дезинсекция и дератизация в сградите на ТД на НАП- Смолян, находящи се в гр. Смолян, бул. "България" № 12, 5-ти етаж и Учебната база в гр. Доспат, ул. "Орфей" № 17"
1) Кратко описание

""Абонаментно извършване на дезинфекция, дезинсекция и дератизация в сградите на ТД на НАП- Смолян, находящи се в гр. Смолян, бул. "България" № 12, 5-ти етаж и Учебната база в гр. Доспат, ул. "Орфей" № 17".

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

74721000

Описание:

Услуги по дезинфекция, дезинсекция и дератизация

3) Количество или обем

"Абонаментно извършване на дезинфекция, дезинсекция и дератизация в сградите на ТД на НАП- Смолян, находящи се в гр. Смолян, бул. "България" № 12, 5-ти етаж и Учебната база в гр. Доспат, ул. "Орфей" № 17"

Прогнозна стойност от без ДДС: 0, Прогнозна стойност до без ДДС: 1000 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: , Крайна дата: 31.08.2008 г. 
5) Допълнителна информация

Предложената цена за целия срок на договора не може да надвишава 1000 лв.