Версия за печат

00530-2007-0116


Обявление за обществена поръчка

BG-Пловдив: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

НАЦИОНАЛНА АГЕНЦИЯ ЗА ПРИХОДИТЕ,ДИРЕКЦИЯ "ОБЖАЛВАНЕ И УПРАВЛЕНИЕ НА ИЗПЪЛНЕНИЕТО"- ПЛОВДИВ, ДИРЕКЦИЯ "ОБЖАЛВАНЕ И УПРАВЛЕНИЕ НА ИЗПЪЛНЕНИЕТО"- ПЛОВДИВ,ул."Скопие" № 106, За: Силвия Божинова, Георги Бакърджиев, Р.България 4004, Пловдив, Тел.: 032 935497 ; 032 935496, E-mail: s.peeva@ro16.nra.bg, Факс: 032 679700

Място/места за контакт: Пловдив, ул."Скопие" № 106

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка на 65 броя климатици за нуждите на ТД на НАП - Пазарджик, Пловдив, Хасково и Кърджали.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: Сградата на ТД на НАП-Пазарджик, ул. Асен Златаров № 7, Сградата на ТД на НАП-Пловдив, ул.Победа №№17 до 21, Сградата на ТД на НАП-Хасково, пл. Свобода № 2, Сградата на ТД на НАП-Кърджали, ул.Деспот Слав № 1.
Код NUTS: BG22
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Доставка на 65 броя климатици за нуждите на ТД на НАП - Пазарджик, Пловдив, Хасково и Кърджали.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

29860000

Описание:

Техническо оборудване

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Доставка на 65 броя климатици, описани по вид и количества в документацията.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците в процедурата представят гаранция за участие както следва: за позиция 1 – 60 /шейсет/ лева., за позиция 2 – 70 /седемдесет/ лева, за позиция 3 – 160 /сто и шейсет/ лева, за позиция 4 – 40/ четиридесет/ лева. В случай, че участникът избере гаранцията да е във вид на парична сума, последната следва да се преведе по сметка на Дирекция "ОУИ" - Пловдив в Банка "Уникредит Булбанк" по сметка BG 36 UNCR 7527 3354 5396 34, BIC код UNCRBGSF. Участникът, определен за изпълнител, представя неотменима и безусловна гаранция за изпълнение на договора в размер на 5% от стойността на договора и покриваща срока за изпълнение на договора. Гаранцията за изпълнение на договора се представя от изпълнителя в момента на подписване на договора и е необходима предпоставка за неговото сключване.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането се извършва след осъществяване на всяка доставка, по банков път, в срок до 60 дни от представяне на съответната фактура и двустранно подписан приемо-предавателен протокол.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Изисква се създаване на ЮЛ, когато участникът определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1.Документ за съдебна регистрация на кандидата, а когато е физическо лице - документ за самоличност. Участниците представят заверено копие от решението за първоначалната им съдебна регистрация. 2. Удостоверение за актуална съдебна регистрация, издадено не по-рано от 30 дни преди датата на представяне на офертата - оригинал 3. Заверено копие от документ за регистрация по БУЛСТАТ; 4. Заверено копие от документа за регистрация по ЗДДС, ако кандидатът има такава. 5. Декларация/и/, относно обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП - приложени образци. Наличието на обстоятелства по чл.47, ал.2 от ЗОП води до отсраняване на участника. В случай,че участникът е обединение от ФЛ и/или ЮЛ, наличието на обстоятелства по чл.47, ал.2 от ЗОП по отношение на всяко едно, включено в обединението води до отстраняване на участника 6. Документ за закупена документация и документ за внесена гаранция за участие - оригинал 7.Попълнен/и/ от кандидата проект/и/ на договор/и/- част от изготвената документация, без да се посочва стойността на договора 8. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. Изискванията към участниците и документите , които следва да се представят са подробно описани в документацията.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Баланс и Отчет за приходите и разходите на участника за предходната финансова година, когато публикуването им се изисква от законодателството, а за участници, за които законодателството не изисква публикуване - Декларация, съдържаща информация за общия им оборот, приходите и разходите от предходната финансова година.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Баланс и Отчет за приходите и разходите на участника за предходната финансова година, когато публикуването им се изисква от законодателството, а за участници, за които законодателството не изисква публикуване - Декларация, съдържаща информация за общия им оборот, приходите и разходите от предходната финансова година.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Кандидатът да представи декларации за следните обстоятелства: –че разполага с персонал – специалисти с необходимата за въвеждането в експлоатация и гаранционното сервизно обслужване на климатиците правоспособност, съгласно Наредба № 7 от 2005 г. (обн. ДВ бр. 29/05.04.2005 г.) за придобиване на квалификация по професията "Монтьор на енергийни съоръжения и инсталации"; –че притежава нормативните актове и българските стандарти за климатиците, които ще доставя, както и инструкции за работа за въвеждане в експлоатация и гаранционно обслужване; –че разполага с необходимото за изпълнение на поръчката оборудване, инструменти, измервателни уреди, инвентар и транспортни средства; –че притежава офис, работни помещения и пряка телефонна линия на територията на града или в непосредствена близост, гарантираща аварийно обслужване в срок до шест часа от получаването на сигнал за настъпило събитие в рамките на гаранционния срок; –че климатиците са нови и отговарят на изискванията за произход и качество съгласно БДС и ISO 9000, като се приложи заверено копие на съответния сертификат; –че е запознат с обекта на поръчката. Кандидатът да представи следните документи: –списък на основните договори с идентичен предмет, които е сключил през последните три години; –не по-малко от три препоръки от други възложители. Кандидатът да представи фотографски снимки и описание на стоките, които ще доставя, чиято автентичност трябва да бъде доказана след сключване на договора.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Климатиците да притежават следните технически данни и качества: –да са стенни кондиционери, система конвенционален сплит; –да имат елегантен дизайн и лесен за отделяне и почистване преден панел; –да притежават не по-малко от посочения минимално изискуем за всеки климатик капацитет на охлаждане, измерен в BTU /британски топлинни единици/; –да бъдат с енергиен клас на охлаждане А; –да имат ниско ниво на шума при експлоатация – не повече от 40 dB за вътрешното тяло и не повече от 48 dB за външното тяло; –да са съоръжени с не по-малко от необходимо присъщите за изпълнението на функционалното им предназначение системи, като: 1.система за саморазмразяване; 2.възможност за работа в режим отопление; 3.минимум 4 скорости на вентилатора; 4.система за почистване на въздуха; 5.възможност за поддържане на постоянна влажност; 6.дистанционно управление.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Най-ниска предложена цена без ДДС за общата стойност на офертата; тежест: 70%
Показател: Най-дълъг гаранционен срок за доставените климатици; тежест: 20%
Показател: Участие за най-голям брой обособени позиции от един кандидат; тежест: 10%
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

001-31/13.08.2007г.

ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 6/S - от 20.02.2007 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
18/09/2007 00:00 Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 5 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие в откритата процедура се получава в деловодството на Дирекция „ОУИ”-Пловдив, ул.”Скопие” №106, ет.1, всеки работен ден от 9.00 до 17.30 часа в срок до 18.09.2007г. срещу представен документ за платени по банков път 42 лв. /четиридесет и два лева/ невъзстановими лева по банкова сметка № BG 63 UNCR 7527 3154 5396 01, BIC код UNCRBGSF при ТБ „Уникредит Булбанк”.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
18/09/2007 00:00 Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 19/09/2007 00:00 Час: 10:00
Място

Сградата на Дирекция "ОУИ"-Пловдив, ул."Скопие" № 106, ет.8, ст.814.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Законните представители по съдебно решение на участниците в процедурата или техни представители, разполагащи с изрично пълномощно за участие в процедурата.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Стойността на 1 бр. климатик не трябва да надвишава 500 лв. без ДДС, предвид утвърдената от Изпълнителния директор на НАП счетоводна политика за 2007г.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" № 18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да се подава от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" № 18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.08.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция №: 1 / Заглавие: Доставка на 12 броя климатици за нуждите на ТД на НАП - Пазарджик
1) Кратко описание

Доставка на 12 броя климатици за работните помещения в сградата на ТД на НАП - Пазарджик, ул. Асен Златаров № 7.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

29860000

Описание:

Техническо оборудване

3) Количество или обем

Съгласно документацията.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Стойността на 1 бр. климатик не трябва да надвишава 500 лв. без ДДС, предвид утвърдената от Изпълнителния директор на НАП счетоводна политика за 2007г.


Обособена позиция №: 2 / Заглавие: Доставка на 15 броя климатици за нуждите на ТД на НАП - Пловдив
1) Кратко описание

Доставка на 15 броя климатици за работните помещения в сградата на ТД на НАП - Пловдив, ул.Победа №№ 17 до 21

2) Общ терминологичен речник (CPV)

29860000

Описание:

Техническо оборудване

3) Количество или обем

Съгласно документацията.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Стойността на 1 бр. климатик не трябва да надвишава 500 лв. без ДДС, предвид утвърдената от Изпълнителния директор на НАП счетоводна политика за 2007г.


Обособена позиция №: 3 / Заглавие: Доставка на 30 броя климатици за нуждите на ТД на НАП - Хасково
1) Кратко описание

Доставка на 30 броя климатици за работните помещения в сградата на ТД на НАП - Хасково, пл.Свобода № 2.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

29860000

Описание:

Техническо оборудване

3) Количество или обем

Съгласно документацията.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Стойността на 1 бр. климатик не трябва да надвишава 500 лв. без ДДС, предвид утвърдената от Изпълнителния директор на НАП счетоводна политика за 2007г.


Обособена позиция №: 4 / Заглавие: Доставка на 8 броя климатици за нуждите на ТД на НАП - Кърджали.
1) Кратко описание

Доставка на 8 броя климатици за работните помещения в сградата на ТД на НАП - Кърджали, ул.Деспот Слав № 1.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

29860000

Описание:

Техническо оборудване

3) Количество или обем

Съгласно документацията.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Стойността на 1 бр. климатик не трябва да надвишава 500 лв. без ДДС, предвид утвърдената от Изпълнителния директор на НАП счетоводна политика за 2007г.