Версия за печат

00530-2007-0082


Обявление за поръчка (ЕС)

BG-Пловдив: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

НАЦИОНАЛНА АГЕНЦИЯ ЗА ПРИХОДИТЕ, ДИРЕКЦИЯ "ОБЖАЛВАНЕ И УПРАВЛЕНИЕ НА ИЗПЪЛНЕНИЕТО"- ПЛОВДИВ, ДИРЕКЦИЯ "ОБЖАЛВАНЕ И УПРАВЛЕНИЕ НА ИЗПЪЛНЕНИЕТО"- ПЛОВДИВ- Пловдив, ул "Скопие" № 106, За: Гинка Иванова, Георги Бакърджиев, Р. България 4004, Пловдив, Тел.: 032 935477, E-mail: ginka.ivanova@ro16.nra.bg, Факс: 032 679700

Място/места за контакт: гр. Пловдив, ул. "Скопие" № 106

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Абонаментно обслужване и ремонт на 62 бр. репрографски /за размножаване и копиране на документи/ машини, включително доставка на резервни части за тях, находящи се в административните сгради на Дирекция "ОУИ"-Пловдив и ТД на НАП-Стара Загора, Пазарджик, Смолян, Кърджали , Хасково и Пловдив”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 1
Основно място на изпълнение: административните сгради на ТД на НАП- Стара Загора, ул. "Кенали" № 1 и гр. Казанлък, пл. "Ал. Батенберг" № 4; административната сграда на ТД на НАП- Пазарджик , ул. "Асен Златаров" № 7; административната сграда на ТД на НАП-Смолян, бул. "България" № 12; административната сграда на ТД на НАП-Кърджали, ул. "Деспот Слав" № 1; административните сгради на ТД на НАП-Хасково, находящи се на пл. „Свобода” № 2 , ул. "Отец Паисий" № 25 и бул. "България № 152; администнативните сгради на дирекция "ОУИ" и ТД на НАП-Пловдив, находящи се на ул. „Скопие” № 106, ул. „Чернишевски” № 3, ул. „Радецки” № 18а и гр. Асеновград, пл. "Николай Хайтов" № 8
Код NUTS: BG22
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Абонаментно обслужване и ремонт на 62 бр. репрографски /за размножаване и копиране на документи/ машини, включително доставка на резервни части за тях, находящи се в административните сгради на Дирекция "ОУИ"-Пловдив и ТД на НАП-Стара Загора, Пазарджик, Смолян, Кърджали , Хасково и Пловдив,

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

50313000

Описание:

Услуги по поддържане и ремонт на репрографски (за размножаване и копиране на документи) машини

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

поддръжка и ремонт на 62 бр. репрографски машини съгласно техническата спецификация на поръчката приложена към документацията.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Завършване

15.11.2008 г. 


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците в процедурата представят гаранции за участие както следва: за обособена позиция 1 - 140 лв /сто и четиридесет/ лева; за обособена позиция 2 - 50 лв /петдесет/ лева; за обособена позиция 3- 70 лв / седемдесет / лева; за обособена позиция 4 - 30 лв /тридесет/ лева; за обособена позиция 5-50 лв /петдесет/ лева и за обособена позиция 6- 170лв /сто и седемдесет / лева. В случай, че участникът избере гаранцията да е във вид на парична сума, последната следва да се преведе по сметка на Дирекция "ОУИ"-Пловдив в банка "Уникредит Булбанк" по сметка BG 36 UNCR 7527 3354 5396 34, BIC код UNCRBGSF. Участникът, определен за изпълнител представя неотменима и безусловна гаранция за изпълнение на договора в размер на 5 % от стойността на договора и покриваща срока за изпълнение на договора. Гаранцията за изпълнение на договора се представя от изпълнителя в момента на подписване на договора и е необходима предпоставка за неговото сключване.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането на месечната абонаментна такса се извършва по банков път, в срок до 60 дни след представяне на фактура. Цената за извършени ремонти, се заплаща по банков път в срок до 60 дни след представяне на фактура и следните документи: - двустранно подписан приемо-предавателен протокол за извършения ремонт, съдържащ описание на ремонта, вложените за извършването му човеко-часове и вида и количеството на вложените резервни части, материали и консумативи; - копия от фактурите, с които са закупени вложените резервни части, материали и консумативи; - двустранно подписана сметка за определяне на стойността на извършения ремонт, изготвена съобразно оферираните показатели.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Изисква се създаване на ЮЛ, когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и /или юридически лица.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Документ за регистрация на кандидата съдебно решение за първоначална съдебна регистрация; 2. Удостоверение за актуална съдебна регистрация, издадено не по-рано от 30 дни преди датата на представяне на офертата; 3. Копие от документ за регистрация по БУЛСТАТ; 4. Документ за регистрация по ЗДДС, ако участникът има такава; 5. Декларации, относно обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 - приложени образци. Наличието на обстоятелства по чл.47, ал. 1, ал.2 и ал. 5 от ЗОП води до отстраняване на участника. Изискванията към участниците и документите, които следва да се представят са подробно описани в документацията
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Баланс и Отчет за приходите и разходите на участника за предходната финансова година, когато публикуването им се изисква от законодателството, а за участници, за които законодателството не изисква публикуване - Декларация, съдържаща информация за общия им оборот, приходите и разходите от предходната финансова година
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Баланс и Отчет за приходите и разходите на участника за предходната финансова година, когато публикуването им се изисква от законодателството, а за участници, за които законодателството не изисква публикуване - Декларация, съдържаща информация за общия им оборот, приходите и разходите от предходната финасова година
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. декларация и списък на основните договори с идентичен предмет. 2. Кандидатът да представи декларации за следните обстоятелства: - че притежава нормативни актове, стандарти и инструкции на производителите на машините за извършване на профилактични прегледи, функционални проверки и техническо обслужване на техниката, която ще поддържа и ремонтира; - че разполага с необходимото за изпълнение на поръчката оборудване, инструменти, измервателни уреди, инвентар и транспортни средства; - че притежава офис, работни помещения и пряка телефонна линия на територията на града или в непосредствена близост, гарантираща започване на операциите по обслужване и ремонт в срок до четири часа от получаването на заявка от Възложителя; - че е запознат с обекта на поръчката. 3. списък на техническите лица и тяхната квалификация, които ще бъдат ангажирани за изпълнение на поръчката. 4. препоръки не по-малко от трима други възложители.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: по т. 1 Кандидатът да е извършвал абонаментно обслужване и ремонт на репрографски машини през последните две години по т. 3 Кандидатът да разполага с персонал от инжинери и/или монтьори с образование по професионално направление „Електроника и автоматизация”, които имат необходимата за поддържането и ремонтирането на репрографски машини правоспособност. по т. 4 с този документ участниците следва да докажат, че са извършвали дейност, съответстваща на предмета на поръчката и договорите са добре изпълнени Кандидатът да представи не по-малко от три препоръки от други възложители.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

ДА

Позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба

техническите лица, които ще осигурят изпълнението, да притежават диплом за завършено образование, позволяващо им ремонт и поддръжка на репрографски машини, обект на настоящата процедура

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: най-ниска предложена цена за абонаментно обслужване; тежест: 60 %
Показател: най-ниска часова ставка за изпълнение на ремонтни работи; тежест: 20 %
Показател: най-ниска търговска надценка върху стойността на влаганите при ремонт резервни части, материали и консумативи; тежест: 10 %
Показател: най-дълъг гаранционен срок на извършените ремонтни работи; тежест: 10 %
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

001-24/25.06.07 г.

ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 2007/S 035 - 042824 от 20.02.2007 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
31/07/2007 00:00 Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 45 EUR
Условия и начин на плащане

Документацията за участие в откритата процедура се получава в деловодството на Дирекция "ОУИ"-Пловдив, ул. "Скопие" № 106,ет. 1 всеки работен ден от 9.00 до 17.30 часа в срок до 17.30 часа на 31.07.07 г., срещу представен документ за заплатени по банков път 54 /петдесет и четири / невъзстановими лева по сметка на Дирекция "ОУИ"-Пловдив в Банка "Уникредит Булбанк" BG 63 UNCR 7527 3154 5396 01, BIC код UNCRBGSF

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
31/07/2007 00:00 Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 01/08/2007 00:00 Час: 10:00
Място

сградата на Дирекция "ОУИ"-Пловдив, ул. "Скопие" № 106, ет. 10, заседателна зала

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Законните представители по съдебно решение на участниците в процедурата или техни представители, разполагащи с изрично пълномощно за участие в процедурата


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Процедурата е открита с Решение № 001-24 /25.06.07 г. на Георги Ченков Търновалийски, директор на Дирекция "ОУИ"-Пловдив, упълномощен със Заповед № ЗЦУ-63/29.01.07 г. на Изпълнителния директор на НАП. При необходимост от допълнителна услуга е възможно възлагането на обществена поръчка чрез процудура на договаряне без обявление при условията на чл. 90, ал. 1, т. 9 от ЗОП. За тази обществена поръчка е попълнен формуляр в базата SIMAP на Службата за публикации на Официален вестник на Европейсия съюз на 25.06.07 г.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Р. България 1000, гр. София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтерисовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Р. България 1000, гр. София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

20.07.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция №: 1 / Заглавие: "Абонаментно обслужване и ремонт на 7 бр. репрографски машини, включително доставка за резервни части за тях, находущи се в административните сгради на ТД на НАП- Стара Загора, ул. "Кенали" № 1 и гр. "Казанлък, пл. "Ал. Батенберг" № 4 "
1) Кратко описание

Абонаментно обслужване и ремонт на 7 бр. репрографски машини, включително доставка за резервни части за тях, находущи се в административните сгради на ТД на НАП- Стара Загора, ул. "Кенали" № 1 и гр. "Казанлък, пл. "Ал. Батенберг" № 4

2) Общ терминологичен речник (CPV)

50313000

Описание:

Услуги по поддържане и ремонт на репрографски (за размножаване и копиране на документи) машини

3) Количество или обем

Абонаментно обслужване и ремонт на 7 бр. репрографски машини, включително доставка за резервни части за тях, съгласно приложената към документнацията техническа спецификация

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 15.11.2008 г. 

Обособена позиция №: 2 / Заглавие: "Абонаментно обслужване и ремонт на 9 бр. репрографски машини, включително доставка за резервни части за тях, находущи се в административната сграда на ТД на НАП- Пазарджик, ул. "Асен Златаров" № 7"
1) Кратко описание

Абонаментно обслужване и ремонт на 9 бр. репрографски машини, включително доставка за резервни части за тях, находущи се в административната сграда на ТД на НАП- Пазарджик, ул. "Асен Златаров" № 7

2) Общ терминологичен речник (CPV)

50313000

Описание:

Услуги по поддържане и ремонт на репрографски (за размножаване и копиране на документи) машини

3) Количество или обем

Абонаментно обслужване и ремонт на 9 бр. репрографски машини, включително доставка за резервни части за тях, съгласно техническата спецификация на поръчката приложена към документнацията

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 15.11.2008 г. 

Обособена позиция №: 3 / Заглавие: "Абонаментно обслужване и ремонт на 8 бр. репрографски машини, включително доставка за резервни части за тях, находущи се в административната сграда на ТД на НАП- Смолян, бул. "България" № 12"
1) Кратко описание

Абонаментно обслужване и ремонт на 8 бр. репрографски машини, включително доставка за резервни части за тях, находущи се в административната сграда на ТД на НАП- Смолян, бул. "България" № 12

2) Общ терминологичен речник (CPV)

50313000

Описание:

Услуги по поддържане и ремонт на репрографски (за размножаване и копиране на документи) машини

3) Количество или обем

Абонаментно обслужване и ремонт на 8 бр. репрографски машини, включително доставка за резервни части за тях, съгласно техническата спецификация на поръчката приложена към документацията

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 15.11.2008 г. 

Обособена позиция №: 4 / Заглавие: "Абонаментно обслужване и ремонт на 2 бр. репрографски машини, включително доставка за резервни части за тях, находущи се в административната сграда на ТД на НАП- Кърджали, ул. "Деспот Слав" № 1"
1) Кратко описание

Абонаментно обслужване и ремонт на 2 бр. репрографски машини, включително доставка за резервни части за тях, находущи се в административната сграда на ТД на НАП- Кърджали, ул. "Деспот Слав" № 1

2) Общ терминологичен речник (CPV)

50313000

Описание:

Услуги по поддържане и ремонт на репрографски (за размножаване и копиране на документи) машини

3) Количество или обем

Абонаментно обслужване и ремонт на 2 бр. репрографски машини, включително доставка за резервни части за тях, съгласно техническата спецификация на поръчката приложена към документацията

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 15.11.2008 г. 

Обособена позиция №: 5 / Заглавие: "Абонаментно обслужване и ремонт на 12 бр. репрографски машини, включително доставка за резервни части за тях, находущи се в административните сгради на ТД на НАП- Хасково, пл. "Свобода" № 2, ул. "Отец Паисий" № 25 и бул. "България" № 152"
1) Кратко описание

Абонаментно обслужване и ремонт на 12 бр. репрографски машини, включително доставка за резервни части за тях, находущи се в административните сгради на ТД на НАП- Хасково, пл. "Свобода" № 2, ул. "Отец Паисий" № 25 и бул. "България" № 152

2) Общ терминологичен речник (CPV)

50313000

Описание:

Услуги по поддържане и ремонт на репрографски (за размножаване и копиране на документи) машини

3) Количество или обем

Абонаментно обслужване и ремонт на 12 бр. репрографски машини, включително доставка за резервни части за тях, съгласно техническата спецификация на поръчката приложена към документацията

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 15.11.2008 г. 

Обособена позиция №: 6 / Заглавие: "Абонаментно обслужване и ремонт на 24 бр. репрографски машини, включително доставка за резервни части за тях, находущи се в административните сгради на Дирекция "ОУИ" и ТД на НАП- Пловдив, ул. "Скопие" № 106, ул. "Чернишевски" № 3, ул. "Радецки" № 18а и гр. Асеновград, пл. "Николай Хайтов" № 8"
1) Кратко описание

"Абонаментно обслужване и ремонт на 24 бр. репрографски машини, включително доставка за резервни части за тях, находущи се в административните сгради на Дирекция "ОУИ" и ТД на НАП- Пловдив, ул. "Скопие" № 106, ул. "Чернишевски" № 3, ул. "Радецки" № 18а и гр. Асеновград, пл. "Николай Хайтов" № 8"

2) Общ терминологичен речник (CPV)

50313000

Описание:

Услуги по поддържане и ремонт на репрографски (за размножаване и копиране на документи) машини

3) Количество или обем

Абонаментно обслужване и ремонт на 24 бр. репрографски машини, включително доставка за резервни части за тях, съгласно техническата спецификация на поръчката приложена към документацията

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 15.11.2008 г.