Версия за печат

00530-2007-0115


Обявление за обществена поръчка

BG-общ. Самоков: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Национална агенция за приходите - Учебен център на НАП - Боровец, курортен комплекс - Боровец, учебен център на НАП - Боровец, За: Светослав Дикин - Управител на УЦ на НАП - Боровец, България 2010, общ. Самоков, Тел.: 0750 32248, E-mail: schet_borovetz@tax.egvrn.net, Факс: 0750 32522

Място/места за контакт: Светослав Дикин - Управител на УЦ на НАП - Боровец

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nap.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Доставка на гориво за отопление – промишлен газьол за УЦ на НАП – БОРОВЕЦ”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: УЦ на НАП - Боровец, к.к. "Боровец", общ. Самоков, област Софийска
Код NUTS: BG212
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Доставка на 60 000 /шестдесет хиляди/ литра гориво за отопление – промишлен газьол за УЦ на НАП – Боровец през отоплителен сезон 2007/2008 година.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

23122100

Описание:

Гориво за отопление

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Доставка на 60 000 /шестдесет хиляди/ литра гориво за отопление – промишлен газьол за УЦ на НАП – Боровец през отоплителен сезон 2007/2008 година.

Минимална прогнозна стойност без ДДС: 0, Максимална прогнозна стойност без ДДС: 90000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците следва да представят гаранция за участие в размер на 900 лева, като гаранцията следва да е внесена по сметка на Възложителя BG 71UBBS80023300141031 и BIC UBBSBGSF и да покрива срока на валидност на офертата, както и да представят гаранция за изпълнение на договора в размер на 5 на сто от стойността на договора без ДДС, в момента на подписването му, което е предпоставка за неговото сключване. Гаранциите може да са както банкови, така и по сметка на УЦ на НАП - Боровец: IBAN BG71 UBBS 800 233 00 141 031 и BIC UBBSBGSF при банка „ОББ” АД – гр. Самоков.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането ще се извършива по банков път след представяне в УЦ на НАП - Боровец, на фактура и протокол за всяка доставка направено по заявка на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, по сметка на Изпълнителя в сроковете по договора.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Изисква се създаване на ЮЛ, когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физическии/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

ДА

Срокът на действие на договора е 12 (дванадесет) месеца, съобразно проектодоговора, приложен към документацията.
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Документ за регистрация на участника–решение за първоначална съдебна регистрация или друг еквивалентен документ на съдебен или административен орган за първоначална регистрация на участника, а когато е физическо лице - документ за самоличност; 2. Валидно удостоверение за актуално състояние, издадено не по-рано от 30 дни, преди датата на подаване на офертата; 3. Копие от документ за регистрация по БУЛСТАТ, заверени с гриф “Вярно с оригинала”; 4. Оригинален документ за внесена гаранция за участие; 5. Декларации, относно обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП. Попълнени по образеца, приложен от Възложителя към закупената от лицето документация за участие в обществената поръчка;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Копие от Годишния баланс и Отчета за приходите и разходите на участника за предходната година, заверено с гриф “Вярно с оригинала”, подпис и печат на участника. Участникът трябва да има приходи за предходната година в размер минимум стойността планирана от Възложителя за изпълнение на настоящата обществена поръчка.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Участниците, следва да представят алтернативно един от двата документа, като - Баланс и отчет за приходите и разходите, представят участници, за които законодателството изисква публикуване на тези счетоводни документи, а Декларация с посочената по-горе информация представят участници, за които законодателството не изисква публикуване;
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Декларация, съдържаща списък на основните договори за доставки, извършени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите. и препоръки за добро изпълнение по някои от тях. 2. Декларация, съдържаща описание на наличните транспортни средства, които участникът ще използва за изпълнение на обществената поръчка. Транспортните средства следва да са снабдени с уреди за измерване на количеството на доставеното гориво, за изпълнение на доставките по заявка, в сроковете отговарящи на изискванията на Възложителя; 3. Информация за общия оборот и за оборота на стоките и услугите, които са обект на поръчката, за последните три финансови години – чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП; 4. Подизпълнителите трябва да отговарят на всички изисквания, на които отговаря и основният участник. За подизпълнителите се представят всички документи, които се представят и за основния участник.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Същата следва да докаже, че участникът е извършвал доставка на гориво за отопление - промишлен газьол през последните три години, преди датата на подаване на офертата. 2. Декларация, съдържаща описание на наличните транспортни средства, които участникът ще използва за изпълнение на обществената поръчка. Транспортните средства следва да са снабдени с уреди за измерване на количеството на доставеното гориво, за изпълнение на доставките по заявка, в сроковете отговарящи на изискванията на Възложителя; 3. Подизпълнителите трябва да отговарят на всички изисквания, на които отговаря и основният участник. За подизпълнителите се представят всички документи, които се представят и за основния участник.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Предложена цена; тежест: 70
Показател: Срок за доставка на гориво; тежест: 30
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 6/S - от 20.02.2007 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
27/09/2007 00:00 Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 50 BGN
Условия и начин на плащане

Стойността на документацията с ДДС е 60 лева. Без касово при банка „ОББ” АД гр. Самоков IBAN сметка на Възложителя BG 44 UBBS 800 231 060 77 400 и BIC UBBSBGSF.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
27/09/2007 00:00 Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 28/09/2007 00:00 Час: 11:00
Място

УЦ на НАП - Боровец

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Участниците или техните законни представители, съобразно съдебната регистрация. В случай, че присъства пълномощник, същия следва да представи, преди отварянето на офертите, в оригинал заверено от упълномощителя пълномощно.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

При необходимост е възможно възлагане на обществена поръчка чрез процедура по договаряне без обявление при условията на чл. 90, ал. 1, т. 9 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, гр. София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подаде всяко заинтересовано лице в 10 дневен срокот уведомлението му за съответното решение или действие на Възложителя, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

06.08.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ