Версия за печат

00530-2007-0114


Обявление за поръчка (ЕС)

BG-общ. Самоков: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Национална агенция за приходите - Учебен център на НАП - Боровец, курортен комплекс - Боровец, учебен център на НАП - Боровец, За: Светослав Дикин - Управител на УЦ на НАП - Боровец, България 2010, общ. Самоков, Тел.: 0750 32248, E-mail: center_borovetz@tax.egvrn.net, Факс: 0750 32522

Място/места за контакт: Светослав Дикин - Управител на УЦ на НАП - Боровец

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nap.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

“Услуги по техническо обслужване и ремонт /абонамент и текущ ремонт/ на леки автомобили, включително доставка на резервни части, консумативи и принадлежности за служебните автомобили на УЦ на НАП - Боровец”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 1
Основно място на изпълнение: Сервизна база на изпълнителя на територията на гр. Самоков
Код NUTS: BG212
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Абонаментно /техническо/ обслужване и ремонт на служебните автомобили, включително резервни части, консумативи и принадлежности на наличните служебни автомобили – ВАЗ НИВА 2121 , ВАЗ НИВА 21213 и УАЗ 452 Д на УЦ на НАП - Боровец.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

50112000

Описание:

Услуги по техническо обслужване и ремонт на леки автомобили

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Абонаментно /техническо/ обслужване и ремонт на служебните автомобили, включително резервни части, консумативи и принадлежности на наличните служебни автомобила на УЦ на НАП - Боровец.

Прогнозна стойност без ДДС
6000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците следва да представят гаранция за участие в размер на 60 / шестдесет/ лева /представляваща или равна на 1 % от планираната стойност на обществената поръчка/, като гаранцията следва да е внесена по сметка на Възложителя BG 71UBBS 800 233 00 141 031 и BIC UBBSBGSF и да покрива срока на валидност на офертата, както и да представят гаранция за изпълнение на договора в размер на 5 на сто от стойността на договора без ДДС, в момента на подписването му, което е предпоставка за неговото сключване. Гаранциите може да са както банкови, така и по сметка на УЦ на НАП - Боровец: IBAN BG71 UBBS 800 233 00 141 031 и BIC UBBSBGSF при банка „ОББ” АД – гр. Самоков.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането ще се извърши по банков път след представяне в УЦ на НАП - Боровец, на фактура и протокол, по сметка на Изпълнителя в сроковете по договора.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Изисква се създаване на ЮЛ, когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физическии/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

ДА

Срокът на действие на договора е 12 (дванадесет) месеца, като началната дата е посочената в проекта на договор в документацията
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Документ за регистрация на участника–решение за първоначална съдебна регистрация или друг еквивалентен документ на съдебен или административен орган за първоначална регистрация на участника, а когато е физическо лице - документ за самоличност; 2. Валидно удостоверение за актуално състояние, издадено не по-рано от 30 дни, преди датата на подаване на офертата; 3. Копие от документ за регистрация по БУЛСТАТ, заверени с гриф “Вярно с оригинала”; 4. Оригинален документ за внесена гаранция за участие; 5. Декларации, относно обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП. Попълнени по образеца, приложен от Възложителя към закупената от лицето документация за участие в обществената поръчка;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Копие от Годишния баланс и Отчета за приходите и разходите на участника за предходната година, заверено с гриф “Вярно с оригинала”, подпис и печат на участника. Участникът трябва да има приходи за предходната година в размер минимум стойността планирана от Възложителя за изпълнение на настоящата обществена поръчка. 2. Информация за общия оборот и за оборота на стоките и услугите, които са обект на поръчката, за последните три финансови години
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Участниците, следва да представят алтернативно един от двата документа, като - Баланс и отчет за приходите и разходите, представят участници, за които законодателството изисква публикуване на тези счетоводни документи, а Декларация с посочената по-горе информация представят участници, за които законодателството не изисква публикуване; 2. Информация за общия оборот и за оборота на стоките и услугите, които са обект на поръчката, за последните три финансови години
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1.Списък на основните договори за доставки и услуги, извършени през последната година, включително стойностите, датите и получателите. Същата следва да докаже, че участникът е извършвал авторемонтна дейност през последната година, преди датата на подаване на офертата. 2 Декларация - за наличие на сервизна база на територията на град Самоков. Кандидатът следва да разполага със сервизна база, отговаряща на изискванията на Възложителя, посочени в Технически изисквания /възможности и квалификация/ към изпълнителя и спецификации на служебните автомобили. 3 Справка, описваща техническото оборудване и оборудването, с което разполага кандидатът за изпълнение на обществената поръчка. 4 Доказателства за търговска репутация /препоръки или референции, свързани с предмета на поръчката, от предишни възложители или от най-малко трима партньори или от браншови организации, в които участникът членува/ 5 Подизпълнителите трябва да отговарят на всички изисквания, на които отговаря и основният участник. За подизпълнителите се представят всички документи, които се представят и за основния участник.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Изпълнителя следва да докаже, че е извършвал авторемонтна дейност през последната година, преди датата на подаване на офертата. 2 Участникът, трябва да декларира наличие на всяко едно от следните технически средства: - стенд за регулиране на преден и заден мост с писмен рапорт за състоянието на ходовата част, - спирачен стенд, - стенд за електронна компютърна диагностика на мотор-компютри и двигатели, - стенд за демонтаж, монтаж и баланс на гуми, - подемник за ремонт на ходова част, - специализирано МПС за транспортиране на аварирали автомобили. В случай, че участникът не разполага със специализирано МПС за транспортиране на аварирали автомобили, съгласно чл. 51а от ЗОП може да използва ресурсите на други физически или юридически лица, при условие, че докаже че има на разположение тези ресурси, за което трябва да представи писмени доказателства /копие от договор, заверен с гриф “Вярно с оригинала”, сключен между него и физическо или юридическо лице, с който на участника се предоставя право да ползва специализирано МПС и възможност бързо и своевременно да транспортира аварирали автомобили до своята база, за започване на ремонтна дейност/; 3 Справката, следва да е заверена с подпис и печат от участника. 4 Препоръки или референции, свързани с предмета на поръчката, от предишни възложители или от най-малко трима партньори или от браншови организации, в които участникът членува/ 5 Подизпълнителите трябва да отговарят на всички изисквания, на които отговаря и основният участник. За подизпълнителите се представят всички документи, които се представят и за основния участник.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Технически възможности ; тежест: 55
Показател: Часова ставка при извършване на текущ ремонт ; тежест: 15
Показател: Предлагана цена за абонаментно обслужване ; тежест: 10
Показател: Отстъпка от стойността на резервните части ; тежест: 10
Показател: Гаранционен срок на ремонтните работи и вложените части, в условията на експлоатация ; тежест: 10
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 4/S - от 20.02.2007 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
27/09/2007 00:00 Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 50 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на документацията е 60 лева с ДДС. Без касово при банка „ОББ” АД гр. Самоков IBAN сметка на Възложителя BG 44 UBBS 800 231 060 77 400 и BIC UBBSBGSF.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
27/09/2007 00:00 Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 28/09/2007 00:00 Час: 14:00
Място

УЦ на НАП - Боровец

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Участниците или техните законни представители, съобразно съдебната регистрация. В случай, че присъства пълномощник, същия следва да представи, преди отварянето на офертите, в оригинал заверено от упълномощителя пълномощно.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

При необходимост е възможно възлагане на обществена поръчка чрез процедура по договаряне без обявление при условията на чл. 90, ал. 1, т. 9 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, гр. София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подаде всяко заинтересовано лице в 10 дневен срокот уведомлението му за съответното решение или действие на Възложителя, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

06.08.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ