Версия за печат

00530-2007-0112


Обявление за поръчка (ЕС)

BG-Пловдив: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

НАЦИОНАЛНА АГЕНЦИЯ ЗА ПРИХОДИТЕ,ДИРЕКЦИЯ "ОБЖАЛВАНЕ И УПРАВЛЕНИЕ НА ИЗПЪЛНЕНИЕТО"- ПЛОВДИВ, ДИРЕКЦИЯ "ОБЖАЛВАНЕ И УПРАВЛЕНИЕ НА ИЗПЪЛНЕНИЕТО"- ПЛОВДИВ,ул."Скопие" № 106, За: Силвия Божинова, Борянка Дачева, Р.България 4004, Пловдив, Тел.: 032 935497 ; 032 935507, E-mail: s.peeva@ro16.nra.bg, Факс: 032 679700

Място/места за контакт: Пловдив, ул."Скопие" № 106

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка на тонер касети, безконечна хартия, фотокопирна хартия, принадлежности за офиса /канцеларски материали/ и регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и др. напечатани изделия от картон и хартия, за нуждите на ТД на НАП – Стара Загора, Хасково, Кърджали, Пловдив, Смолян и Пазарджик, и Дирекция „ОУИ”-Пловдив.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: Сградата на ТД на НАП-Стара Загора,ул."Кенали" №1; Сградата на ТД на НАП-Хасково, пл."Свобода" № 2;Сградата на ТД на НАП-Кърджали,ул."Деспот Слав" № 1; Сградите на ТД на НАП-Пловдив, ул."Скопие" № 106,ул."Чернишевски"№ 3, ул."Победа" № 19; Сградата на ТД на НАП-Смолян, бул."България" №12, ет.5; Сградата на ТД на НАП-Пазарджик, бул."България" №41; Сградата на Дирекция "ОУИ"-Пловдив, ул."Скопие" № 106.
Код NUTS: BG22
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Доставка на тонер касети, безконечна хартия, фотокопирна хартия, принадлежности за офиса /канцеларски материали/ и регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и др. напечатани изделия от картон и хартия, за нуждите на ТД на НАП – Стара Загора, Хасково, Кърджали, Пловдив, Смолян и Пазарджик, и Дирекция „ОУИ”-Пловдив.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

30125100, 21233600, 21125691, 30192000, 22800000

Описание:

Касети с тонер
Безконечна хартия за компютърни принтери
Фотокопирна хартия
Принадлежности за офиса
Регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и други напечатани изделия от хартия или картон

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Съгласно документацията.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Завършване

31.07.2008 г. 


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците в процедурата представят гаранция за участие както следва: за позиция 1 – 4 770 /четири хиляди седемстотин и седемдесет/ лева., за позиция 2 – 495 /четиристотин деветдесет и пет/ лева, за позиция 3 – 2 350 /две хиляди триста и петдесет/ лева, за позиция 4 – 3 550/ три хиляди петстотин и петдесет / лева. В случай, че участникът избере гаранцията да е във вид на парична сума, последната следва да се преведе по сметка на Дирекция "ОУИ" - Пловдив в Банка "Уникредит Булбанк" по сметка BG 36 UNCR 7527 3354 5396 34, BIC код UNCRBGSF. Участникът определен за изпълнител представя неотменима и безусловна гаранция за изпълнение на договора в размер на 5% от стойността на договора и покриваща срока за изпълнение на договора. Гаранцията за изпълнение на договора се представя от изпълнителя в момента на подписване на договора и е необходима предпоставка за неговото сключване.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането се извършва след осъществяване на всяка доставка, по банков път, в срок до 60 дни от представяне на съответната фактура и двустранно подписан приемо-предавателен протокол.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Изисква се създаване на ЮЛ, когато участникът определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1.Документ за съдебна регистрация на кандидата, а когато е физическо лице - документ за самоличност. Участниците представят заверено копие от решението за първоначалната им съдебна регистрация. 2. Удостоверение за актуална съдебна регистрация, издадено не по-рано от 30 дни преди датата на представяне на офертата - оригинал 3. Заверено копие от документ за регистрация по БУЛСТАТ; 4. Заверено копие от документа за регистрация по ЗДДС, ако кандидатът има такава. 5. Декларация/и/, относно обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП - приложени образци. Наличието на обстоятелства по чл.47, ал.2 от ЗОП води до отсраняване на участника. В случай,че участникът е обединение от ФЛ и/или ЮЛ, наличието на обстоятелства по чл.47, ал.2 от ЗОП по отношение на всяко едно, включено в обединението води до отстраняване на участника 6. Документ за закупена документация и документ за внесена гаранция за участие - оригинал 7.Попълнен/и/ от кандидата проект/и/ на договор/и/- част от изготвената документация, без да се посочва стойността на договора 8. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. Изискванията към участниците и документите , които следва да се представят са подробно описани в документацията.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Баланс и Отчет за приходите и разходите на участника за предходната финансова година, когато публикуването им се изисква от законодателството, а за участници, за които законодателството не изисква публикуване - Декларация, съдържаща информация за общия им оборот, приходите и разходите от предходната финансова година.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Баланс и Отчет за приходите и разходите на участника за предходната финансова година, когато публикуването им се изисква от законодателството, а за участници, за които законодателството не изисква публикуване - Декларация, съдържаща информация за общия им оборот, приходите и разходите от предходната финансова година.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1.Кандидатът да представи декларации за следните обстоятелства: –че разполага с транспортни средства и необходимия персонал за доставка на заявените стоки в срок; –че стоките са оригинални и отговарят на изискванията за произход и качество съгласно БДС и ISO 9000, като се приложи заверено копие на съответния сертификат; –че ще поеме съответната гаранционна отговорност по отношение на доставените стоки, съгласно действащите стандарти, предписанията на производителя и изискванията на Възложителя; –че е запознат с обекта на поръчката. 2.Кандидатът да представи следните документи: –списък на основните договори с идентичен предмет, които е сключил през последните три години; –не по-малко от три препоръки от други възложители. 3.Кандидатът да представи мостри и описание/каталог/ на стоките, които ще доставя. Мострите се поставят в надписани и номерирани запечатани непрозрачни кашони с ненарушена цялост. На всеки кашон има етикет, подписан и подпечатан от кандидата и носещ номера или номерата, съответстващи на поредния номер на артикула от техническите спецификации на обособените позиции. Във всеки кашон се поставя списък на съдържащите се в кашона мостри и техните поредни номера. Мострите се приемат с двустранно подписан приемо-предавателен протокол, съставен в два еднообразни екземпляра, по един за кандидата и Възложителя. Връщането на мострите на участниците, които не са избрани за изпълнител се осъществява след сключването на договор за изпълнението на поръчката и след писмено поискване. Това се удостоверява с полагането на подпис от участника върху екземпляра на приемо-предавателния протокол, останал при Възложителя. Мострите на участника, определен за изпълнител на поръчката се връщат след приключване изпълнението на договора.
Изисквано/и минимално/и ниво/а:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Най-ниска предложена цена без ДДС за общата стойност на офертата; тежест: 70%
Показател: Участие за най-голям брой обособени позиции от един кандидат; тежест: 20%
Показател: Най-голям брой препоръки от бюджетни предприятия; тежест: 10%
Показател: Допълнителен критерий за оценка на офертите, валиден за обособена позиция № 4 - най-добро качество на оферираните артикули; тежест: от 0 до 10 т.
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

001-30/03.08.2007г.

ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 2007/S 35 - 042612 от 20.02.2007 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
25/09/2007 00:00 Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 150 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие в откритата процедура се получава в деловодството на Дирекция „ОУИ”-Пловдив, ул.”Скопие” №106, ет.1, всеки работен ден от 9.00 до 17.30 часа в срок до 25.09.2007г. срещу представен документ за платени по банков път 150 лв. /сто и петдесет лева/ невъзстановими лева по банкова сметка № BG 63 UNCR 7527 3154 5396 01, BIC код UNCRBGSF при ТБ „Уникредит Булбанк”.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
25/09/2007 00:00 Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 26/09/2007 00:00 Час: 10:00
Място

Сградата на Дирекция "ОУИ"-Пловдив, ул."Скопие" № 106, ет.8, ст.814.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Законните представители по съдебно решение на участниците в процедурата или техни представители, разполагащи с изрично пълномощно за участие в процедурата.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Възложител на обществената поръчка е Националната агенция за приходите. Конкретната процедура се открива от упълномощено лице и е за нуждите на териториалните дирекции на Възложителя в обхвата на Дирекция "ОУИ"- Пловдив.Общата очаквана стойност за обществени поръчки за доставки с този обект за всички структурни единици на Националната агенция за приходите в цялата страна е както следва: касети с тонер - 2 235 000 лв., безконечна хартия за компютърни принтери - 350 000 лв., фотокопирна хартия - 1 140 000 лв. и принадлежности за офиса /канцеларски материали/ - 1 370 000 лв., което поражда задължението за публикуване на електронната страница на "Официалния вестник" на Европейския съюз. За тази обществена поръчка е попълнен и изпратен формуляр в базата SIMAP на Службата за публикации на Официалния вестник на Европейския съюз на 03.08.2007г.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" № 18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да се подава от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" № 18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

03.08.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция №: 1 / Заглавие: Доставка на тонер касети за нуждите на ТД на НАП - Стара Загора, Хасково,Кърджали, Пловдив,Смолян и Пазарджик, и Дирекция "ОУИ" - Пловдив.
1) Кратко описание

Доставка на тонер касети за нуждите на ТД на НАП - Стара Загора, Хасково,Кърджали, Пловдив,Смолян и Пазарджик, и Дирекция "ОУИ" - Пловдив.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

30125100

Описание:

Касети с тонер

3) Количество или обем

Съгласно техническата спецификация, съдържаща се в документацията.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 31.10.2008 г. 
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Мястото на изпълнение на поръчката са сградите на съответните структурни единици на НАП, а именно: ТД на НАП-Стара Загора,ул."Кенали" №1; ТД на НАП-Хасково, пл."Свобода" № 2; ТД на НАП-Кърджали,ул."Деспот Слав" № 1; ТД на НАП-Пловдив, ул."Скопие" № 106,ул."Чернишевски"№ 3, ул."Победа" № 19; ТД на НАП-Смолян, бул."България" №12, ет.5; ТД на НАП-Пазарджик, бул."България" №41; Дирекция "ОУИ"-Пловдив, ул."Скопие" № 106.


Обособена позиция №: 2 / Заглавие: Доставка на безконечна хартия за нуждите на ТД на НАП - Стара Загора, Хасково, Кърджали, Пловдив, Смолян и Пазарджик, и Дирекция "ОУИ"-Пловдив.
1) Кратко описание

Доставка на безконечна хартия за нуждите на ТД на НАП - Стара Загора, Хасково, Кърджали, Пловдив, Смолян и Пазарджик, и Дирекция "ОУИ"-Пловдив.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

21233600

Описание:

Безконечна хартия за компютърни принтери

3) Количество или обем

Съгласно техническата спецификация, съдържаща се в документацията.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 31.10.2008 г. 
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Мястото на изпълнение на поръчката са сградите на съответните структурни единици на НАП, а именно: ТД на НАП-Стара Загора,ул."Кенали" №1; ТД на НАП-Хасково, пл."Свобода" № 2; ТД на НАП-Кърджали,ул."Деспот Слав" № 1; ТД на НАП-Пловдив, ул."Скопие" № 106,ул."Чернишевски"№ 3, ул."Победа" № 19; ТД на НАП-Смолян, бул."България" №12, ет.5; ТД на НАП-Пазарджик, бул."България" №41; Дирекция "ОУИ"-Пловдив, ул."Скопие" № 106.


Обособена позиция №: 3 / Заглавие: Доставка на фотокопирна хартия за нуждите на ТД на НАП - Стара Загора, Хасково, Кърджали, Пловдив, Смолян и Пазарджик, и Дирекция "ОУИ"-Пловдив.
1) Кратко описание

Доставка на фотокопирна хартия за нуждите на ТД на НАП - Стара Загора, Хасково, Кърджали, Пловдив, Смолян и Пазарджик, и Дирекция "ОУИ"-Пловдив.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

21125691

Описание:

Фотокопирна хартия

3) Количество или обем

Съгласно техническата спецификация, съдържаща се в документацията.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 31.10.2008 г. 
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Мястото на изпълнение на поръчката са сградите на съответните структурни единици на НАП, а именно: ТД на НАП-Стара Загора,ул."Кенали" №1; ТД на НАП-Хасково, пл."Свобода" № 2; ТД на НАП-Кърджали,ул."Деспот Слав" № 1; ТД на НАП-Пловдив, ул."Скопие" № 106,ул."Чернишевски"№ 3, ул."Победа" № 19; ТД на НАП-Смолян, бул."България" №12, ет.5; ТД на НАП-Пазарджик, бул."България" №41; Дирекция "ОУИ"-Пловдив, ул."Скопие" № 106.


Обособена позиция №: 4 / Заглавие: Доставка на принадлежности за офиса /канцеларски материали/ и регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и др. напечатани изделия от картон и хартия за нуждите на ТД на НАП - Стара Загора,Хасково, Кърджали, Пловдив, Смолян и Пазарджик, и Дирекция "ОУИ" - Пловдив.
1) Кратко описание

Доставка на принадлежности за офиса /канцеларски материали/ и регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и др. напечатани изделия от картон и хартия за нуждите на ТД на НАП - Стара Загора,хасково, Кърджали, Пловдив, Смолян и Пазарджик, и Дирекция "ОУИ" - Пловдив.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

30192000, 22800000

Описание:

Принадлежности за офиса
Регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и други напечатани изделия от хартия или картон

3) Количество или обем

Съгласно техническата спецификация, съдържаща се в документацията.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 31.10.2008 г. 
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Мястото на изпълнение на поръчката са сградите на съответните структурни единици на НАП, а именно: ТД на НАП-Стара Загора,ул."Кенали" №1; ТД на НАП-Хасково, пл."Свобода" № 2; ТД на НАП-Кърджали,ул."Деспот Слав" № 1; ТД на НАП-Пловдив, ул."Скопие" № 106,ул."Чернишевски"№ 3, ул."Победа" № 19; ТД на НАП-Смолян, бул."България" №12, ет.5; ТД на НАП-Пазарджик, бул."България" №41; Дирекция "ОУИ"-Пловдив, ул."Скопие" № 106.