Версия за печат

00530-2007-0111


Обявление за поръчка (ЕС)

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Националната агенция за приходите, бул. № "Княз Александър Дондуков" № 52, За: Емил Фролошки; Линда Зидарова, България 1000, София, Тел.: 02 98593147; 02 98593127, E-mail: e.froloshky@nra.bg; l.zidarova@nra.bg, Факс: 02 98593598

Място/места за контакт: гр. София, бул. "Княз Ал. Дондуков", № 52, ЦУ на НАП, дирекция "Логистика", дирекция "Правна"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nap.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

“Изработване и доставка на архивни кутии за постоянно съхранение на документи от функционалната дейност на НАП за нуждите на архив в ТД на НАП гр. Добрич, ул. Независимост № 31"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: гр. Добрич, ул. "Независимост" № 31
Код NUTS: BG132
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

“Изработване и доставка на архивни кутии за постоянно съхранение на документи от функционалната дейност на НАП за нуждите на архив в ТД на НАП гр. Добрич, ул. Независимост № 31"

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

21211110

Описание:

Хартиени или картонени кутии

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

“Изработване и доставка на архивни кутии за постоянно съхранение на документи от функционалната дейност на НАП за нуждите на архив в ТД на НАП гр. Добрич, ул. Независимост № 31" I. Материал за изработване на архивни кутии: - мукава - не по тънка от 3 мм; - фазер - не по-тънък от 3 мм. II. Размери на архивните кутии: 1. Размери на кутиите за отваряне на капак по късата страна: - дължина - 380 мм / 400 мм - ширина - 280 мм / 300 мм - височина - 180 мм / 200 мм 2.Размери на кутиите за отваряне на капак по дългата страна: - дължина 400 мм - широчина 300 мм - височина 200 мм III. Вид на кутията: - Кутията да има челно отваряне по късата страна с падащо капаче, за съхраняване документи от общо-административния архив; - Кутията да има странично отваряне по дългата страна с падащо капаче, за съхраняване на досиета на ЗЛ. - На падащото капаче при двата вида кутии да има прозорче - за етикет с размери, 115/70 мм; - Кутията да бъде подлепена по четирите външни стени със светлокафяв крафт с тегло 120 гр./кв. м.; - Ръбовете да бъдат облепени с книговезко платно отн и оттре в два цвята – синьо и зелено; - Да има монтирана специална лента /ширит/ за улесняване изваждането на кутията. IV. Общо 10 000 броя архивни кутии, като от тях: - 5 000 броя с отваряне на капака по късата страна и размери: 380х280х180 мм; - 3 000 броя с отваряне на капака по късата страна и размери: 400х300х200 мм. - 2 000 броя с отваряне на капака по дългата страна и размери: 400х300х200 мм.

Прогнозна стойност без ДДС
33333 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в дни

60


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие на стойност 333лв. /триста тридесет и три лева лева/, съответно 170.26 (сто и седемдесет евро и двадесет и шест евроцента), за участниците от чужбина) в една от двете форми: банкова гаранция-оригинал или парична сума, като гаранцията следва да покрива срока на валидност на офертата - 90 (деветдесет) дни от крайния срок за получаване на офертите. При преводи от България сумата от 333лв. се внася по банков път по банковата сметка на НАП при БНБ София, по IBAN сметка № BG42 BNBG 9661 3300 1749 01, BIC № BNBGBGSD, а при преводи от чужбина сумата от 170.26 евро се внася по банков път по банковата сметка на НАП: BULGARIAN NATIONAL BANK 1 ALEXANDER І SQ., SOFIA, BULGARIA, IBAN № BG42 BNBG 9661 3300 1749 01 – за гаранция за участие, BIC: BNBGBGSF, Correspondent account of BNB with Deutsche Bank, Franfurkt: 10092334950000, IBAN: DE53500700100923349500 SWIFT code: DEUTDEFF, Beneficiary: NATIONAL REVENUE AGENCY, Adress: 52 DONDUKOV BLVD., SOFIA, BULGARIA. Банковите разноски са за сметка на наредителя. Гаранция за изпълнение на договора за обществена поръчка в размер на 5 (пет) на сто от стойността на договора за възлагане на поръчката без ДДС, в момента на подписването му, представена в една от двете форми: банкова гаранция -оригинал или парична сума, внесена по банков път по сметка на възложителя, като гаранцията за изпълнение е предпоставка за сключване на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

По банков път при условията, посочени в проектодоговора.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

В случай, че участникът, определен за изпълнител е обединение на ФЛ и/или ЮЛ същото следва да се регистрира като юридическо лице за изпълнението на поръчката.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Документ за регистрация на участника, а когато е физическо лице - документ за самоличност; Документите следва да бъдат издадени от компетентния орган в страната на участника. Когато участникът е регистриран в България търговец – съдебно решение за регистрация на Търговското дружество или на едноличния търговец. Чуждестранните юридически лица или обединения на чуждестранни юридически лица представят документа и в легализиран превод. Физическите лица, участници в процедурата или включени в състава на обединения, представят документ за самоличност. Ако тези физически лица са чуждестранни граждани документът се представя и в легализиран превод. 2. Удостоверение за актуална съдебна регистрация, издадено не по-рано от 30 дни преди датата на представяне на офертата; Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени и в легализиран превод. 3. Документ за регистрация по БУЛСТАТ; 4. Документ за регистрация по Закона за данък върху добавената стойност, ако има такава; 5. Декларации, удостоверяващи липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП. Наличието на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 от ЗОП води до отстраняването на участника от процедурата; 6. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, всички документи, посочени в настоящия раздел, т. 1 - 5 се представят и всяко едно от ЮЛ или ФЛ , включени в него. Наличието на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 от ЗОП по отношение на всяко едно ФЛ или ЮЛ, включено в обединението, води до отстраняването на участника в процедурата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: не
Изисквано/и минимално/и ниво/а: не
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Списък на основните договори за доставки и услуги, изпълнени през последните три години, с предмет идентичен на предмета на настоящата процедура, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение, съгласно чл.51, ал. 1, т.1 от ЗОП; 2. Списък на техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на поръчката. 3. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите, посочени в т. 1 и т. 2 се представят за всяко ЮЛ и физическо лице, включено в обединението.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Изискване по т. 1: Участникът да е извършвал дейност през последните три години с предмет идентичен на предмета на настоящата поръчка. Изискване по т. 2: Участникът да притежава технически оборудване за изпълнение на поръчката.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Платими документи

ДА

Цена: 50 BGN
Условия и начин на плащане

Закупуване на документацията до 27.09.2007г., по банков път: за преводи от България - 50лв. без ДДС, а с включен ДДС - 60 лв., по банкова сметка на ЦУ на НАП в БНБ: IBAN BG51BNBG96613100174901; BIC BNBGBGSD, а за преводи от чужбина - 30, 68 евро: BULGARIAN NATIONAL BANK 1 ALEXANDER І SQ., SOFIA, BULGARIA, IBAN № BG51 BNBG 9661 3100 1749 01 – за документация, BIC: BNBGBGSF, Correspondent account of BNB with Deutsche Bank, Franfurkt: 10092334950000, IBAN: DE53500700100923349500 SWIFT code: DEUTDEFF, Beneficiary: NATIONAL REVENUE AGENCY, Adress: 52 DONDUKOV BLVD., SOFIA, BULGARIA. Банковите разноски са за сметка на наредителя.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
27/09/2007 00:00 Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 28/09/2007 00:00 Час: 11:00
Място

Сградата на ЦУ на НАП, адрес: гр. София, бул. "Княз АЛ. Дондуков" №52

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Участниците или техни законни или упълномощени представители. В случай, че присъства пълномощник, същият следва да представи, преди отварянето на офертите, подписано от упълномощителя оригинално пълномощно.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Общата прогнозна стойност за възлагане на поръчката в системата на възложителя НАП е 602 720 лв., т.е. над прага по чл.45а, ал.1, т.1 от ЗОП, което налага публикуване в ОВ на ЕС, въпреки, че стойността по конкретната поръчка е под тази по чл.45а, ал.1, т.1 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10 дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие на възложителя, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

06.08.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ