Версия за печат

00530-2007-0109


Обявление за поръчка (ЕС)

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Национална агенция за приходите /НАП/, бул. Княз Дондуков 52, За: Пламен Михайлов, Нели Кираджиева, България 1000, София, Тел.: 02 98593131; 02 98593551, E-mail: p.mihaylov@taxadmin.government.bg, n.kiradjieva@nra.bg

Място/места за контакт: гр. Велико Търново, пл. "Център" № 2, ет.4, стая 406

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nap.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: Обжалване на ревизионни и други актве по ДОПК

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Процедурата е открита с Решение № 17/ 01.08.2007г от Директор на Дирекция "Обжалване и управление на изпълнението" - Велико Търново при ЦУ на НАП, упълномощен със Заповед № ЗЦУ - 63 / 29.01.07г. на Изпълнителния директор на Националната агенция за приходите, на основание чл. 8, ал. 1 от Закона за обществените поръчки. Съгласно чл. 45а от ЗОП, обявление за откриване на обществена поръчка е изпратено до официалния вестник на Европейския Съюз на 01.08.07г., с предмет "Мебелировка за офиса - доставка и монтаж, за нуждите на Дирекция "ОУИ" - гр. Велико Търново".

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: Велико Търново
Код NUTS: BG123
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Мебелировка за офиса - доставка и монтаж, за нуждите на Дирекция "ОУИ" - гр. Велико Търново.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

36121000

Описание:

Мебелировка за офиса

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Съгласно документацията за участие

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

3


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие:/банкова гаранция или парична сума внесена по банков път при УниКредит Булбанк – гр. В.Търново набирателна сметка: BG82UNCR75273348540132 и BIC UNCRBGSF, на стойност 80 /осемдесет/ Гаранция за изпълнение на договора - 5% от стойността на поръчката под формата на неотменима и безусловна банкова гаранция за срока на валидност до приключване на договора или парична сума.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането ще се осъществява чрез банков превод до 60 дни след предствена фактура и протокол за извършената доставка в счетоводството на Дирекция "ОУИ" - гр. Велико Търново.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

В случай, че участникът, определен за изпълнител е регистриран като обединение, същото следва да се регистрира като юридическо лице.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Решение за първоначална съдебна регистрация, а ако кандидатът е физическо лице-документ за самоличност, удостоверение за актуално състояние на ЮЛ и ЕТ, издадено от компетентни съд не по-рано от тридесет дни преди представяне на офертата-заверени копия;, документ за регистрация по БУЛСТАТ на кандидата, декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП и други посочени в документацията за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Годишен баланс, отчет за приходите и разходите на кандидата за предходната финансова година /заверени с гриф "Вярно с оригинала", подпис и печат/.
Изисквано/и минимално/и ниво/а:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: - Референции - най - малко от три клиенти. - Списък с основните поръчки със същия предмет за изминалата година.
Изисквано/и минимално/и ниво/а:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 2007/S 048 - 048824 от 20.02.2007 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
24/09/2007 00:00 Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 20 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се получава на адрес: гр.Велико Търново, пл."Център" № 2, ет.4, стая 403 /деловодство/, в срок до 24.09.07г. всеки работен ден от 9.00 до 17.30 часа, срещу представен документ за внесена сума в размер на 30 /тридесет/ невъзстановими лева , която се внася по следния IBAN: BG 89UCR75273103569901, BIC код UNCRBGSF, при "УниКредит Булбанк" клон В.Търново

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
24/09/2007 00:00 Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 25/09/2007 00:00 Час: 13:30
Място

пл. "Център" № 2, етаж 4, стая 406

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители могат да присъстват при действията на комисията по ал.3 и 4 на чл.68 от ЗОП


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Процедурата е открита с решение № 17/ от 01.08.2007г. на Директора на Дирекция "ОУИ" Велико Търново, упълномощен със заповед № ЗЦУ - 63 / 29.01.2007 г. на Изпълнителния директор на НАП, на основание чл.8, ал.1 от Закона за обществените поръчки да изпълнява функциите на възложител за необходимостите възникнали в рамките на Дирекция "ОУИ" В.Търново и териториалните дирекции на НАП, попадащи в обхвата на териториална компетентност. Общата очаквана стойност за обществени поръчки за услуги с този обект в рамките на всички структури на възложителя - Националната агенция по приходите е в размер на 165 000 лв., което поражда задължение за публикуване, съгласно чл. 45а от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, България, град София 1000, бул. "Витоша" № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9884070

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

На основание чл.120, ал.2 от Закона за обществените поръчки, жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10 -дневен срок от уведомяването му за съответното решене или действие, а ако не е уведомено от датата на узнаването или датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, гр. София, бул. "Витоша" № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcamin@cpc.bg, Факс: 02 9884070

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

01.08.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ