Версия за печат

00530-2007-0091


Обявление за поръчка (ЕС)

BG-Бургас: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

НАЦИОНАЛНА АГЕНЦИЯ ЗА ПРИХОДИТЕ Дирекция "ОУИ"Бургас, Дирекция "ОУИ"Бургас ул."Цар Петър"№5 Б, За: Веселин Тотев за Д"ОУИ"Бургас , Калинка Коюндерлиева за ТД на НАП Бургас, Марио Стамберов за Сливен,Донка Христова за Ямбол, България 8000, Бургас, Тел.: 056 878162;044 610246;046 686204

Място/места за контакт: Веселин Тотев, Калинка Коюндерлиева за Бургас, Марио Стамберов за Сливен,Донка Христова за Ямбол

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: обслужване на данъкоплатците, осигурителите и осигурените

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Периодична доставка на Канцеларски материали, Регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и др., Калкулатори и Принадлежности за офиса; Тонер касети, Ленти за принтер и части, аксесоари и принадлежности за компютри; Фотокопирна хартия, Безконечна хартия; и изделия от хартия за еднократна употреба - по обособени позиции. Подробно описани по артикули и бройки в документацията.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: Бургас, Сливен, Ямбол
Код NUTS: BG23
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Периодична доставка на Канцеларски материали, Регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и др., Калкулатори и Принадлежности за офиса; Тонер касети, Ленти за принтер и части, аксесоари и принадлежности за компютри; Фотокопирна хартия, Безконечна хартия; и изделия от хартия за еднократна употреба - по обособени позиции. Подробно описани по артикули и бройки в документацията.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

21125691, 21233600, 22800000, 30141000, 30192000, 30125100, 21222300, 30217000

Описание:

Фотокопирна хартия
Безконечна хартия за компютърни принтери
Регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и други напечатани изделия от хартия или картон
Калкулатори
Принадлежности за офиса
Касети с тонер
Изделия от хартия с еднократна употреба
Части, аксесоари и принадлежности за компютри

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Периодична доставка на Канцеларски материали, Регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и др., Калкулатори и Принадлежности за офиса; Тонер касети, Ленти за принтер и части, аксесоари и принадлежности за компютри; Фотокопирна хартия, Безконечна хартия; и изделия от хартия за еднократна употреба - по обособени позиции. Подробно описани по артикули и бройки в документацията.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Завършване

31.12.2008 г. 


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

"Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 200 лв. /двеста/ внесени по банкова сметка № ВG45UNCR96603388964918 в УНИ КРЕДИТ БУЛБАНК клон Бургас – б.код UNCRBGSF. Гаранцията за изпълнение е в размер на 5 % /пет/ от стойността на договора.Гаранцията може да се представи като парична сума или банкова гаранция.Паричната сума се внася от кандидата определен за изпълнител към датата на подписване на договора. Сумата се внася по банкова сметка № ВG45UNCR96603388964918 в УНИ КРЕДИТ БУЛБАНК клон Бургас – б.код UNCRBGSF. Банковата гаранция следва да е неотменима, за срока на изпълнение на договора и да се представи при подписването на същия в Дирекция"ОУИ" Бургас

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

до 60 дни след периодичната доставка и представяне на всички изискуеми документи чрез съответната ТД на НАП заявила необходимостта от доставка.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. съдебна регистрация; 2. данъчна регистрация; 3. БУЛСТАТ регистрация ; 4. документ за внесена гаранция за участие; 5. декларация по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП; 6. доказателства за икономическо и финансово състояние 7. доказателства за техническите възможности 8. декларация за подизпълнители - чл.56, ал.1, т.7 от ЗОП; 9. свидетелство за съдимост; 10. удостоверение за наличие/липса на задължения по ДОПК; 11. удостоверение от съответния окръжен съд за производство по обявяване в несъстоятелност и/или ликвидация; 12. подписан списък с документите от офертата; 13. ценово предложение в запечатан, непрозрачен плик; 14. други документи - съгласно тръжната документация.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: съгласно документацията
Изисквано/и минимално/и ниво/а: съгласно документацията
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: съгласно документацията
Изисквано/и минимално/и ниво/а: съгласно документацията
ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
24/09/2007 00:00 Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 24 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се получава на адрес - Д "ОУИ" Бургас, град Бургас, ул."Цар Петър" №5"б", всеки работен ден от 14:00 до 17:30 часа, срещу представен документ за платена цена на документацията, преведена по следната банкова сметка: № ВG76UNCR96603188964910 в УНИ КРЕДИТ БУЛБАНК клон Бургас – б.код UNCRBGSF

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
24/09/2007 00:00 Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 25/09/2007 00:00 Час: 14:00
Място

в сградата на Дирекция"ОУИ" Бургас, гр.Бургас, ул."Цар Петър"№5Б

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

лицата посочени в чл.68 ал.5 от ЗОП


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Възложителят на конкретната поръчка е Национална агенция за приходите. Конкретната процедура се открива от упълномощено лице и за нуждите на териториалните дирекции на Възложителя в обхвата на съответната дирекция"ОУИ". Общата очаквана стойност за обществени поръчки за услуги с този обект в рамките на Възложителя НАП е 7700000лв., което поражда задължението за публикуване.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисията за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

жалбата се подава в срок 10 дни от узнаването за съответното решение - чл.120, ал.2 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

12.07.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция №: 1 / Заглавие: Периодична доставка на Канцеларски материали, Регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и др. и Принадлежности за офиса
1) Кратко описание

Периодична доставка на Канцеларски материали, Регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и др., Калкулатори и Принадлежности за офиса. Подробно описани по артикули и бройки в документацията.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

30192000, 30141000, 22800000

Описание:

Принадлежности за офиса
Калкулатори
Регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и други напечатани изделия от хартия или картон

3) Количество или обем

Периодична доставка на Канцеларски материали, Регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и др., Калкулатори и Принадлежности за офиса. Подробно описани по артикули и бройки в документацията.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 30.12.2008 г. 

Обособена позиция №: 2 / Заглавие: Периодична доставка на Тонер касети и ленти за принтер и др. консумативи.
1) Кратко описание

Периодична доставка на Тонер касети и ленти за принтер и др. консумативи. Подробно описани по артикули и бройки в документацията.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

30125100, 30217000

Описание:

Касети с тонер
Части, аксесоари и принадлежности за компютри

3) Количество или обем

Периодична доставка на Тонер касети и ленти за принтер и др. консумативи. Подробно описани по артикули и бройки в документацията.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 31.12.2008 г. 

Обособена позиция №: 3 / Заглавие: Периодична доставка на Фотокопирна хартия и Безконечна хартия. Подробно описани по артикули и бройки в документацията.
1) Кратко описание

Периодична доставка на Фотокопирна хартия и Безконечна хартия. Подробно описани по артикули и бройки в документацията.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

21125691, 21233600

Описание:

Фотокопирна хартия
Безконечна хартия за компютърни принтери

3) Количество или обем

Периодична доставка на Фотокопирна хартия и Безконечна хартия. Подробно описани по артикули и бройки в документацията.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 31.12.2008 г. 

Обособена позиция №: 4 / Заглавие: Периодична доставка на хартия за устройството за управление на опашките
1) Кратко описание

Периодична доставка на хартия за устройството за управление на опашките

2) Общ терминологичен речник (CPV)

21222300

Описание:

Изделия от хартия с еднократна употреба

3) Количество или обем

Периодична доставка на хартия за устройството за управление на опашките-50 кашона

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 31.12.2008 г.