Версия за печат

00530-2007-0089


Обявление за поръчка (ЕС)

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Национална агенция за приходите, София 1000, бул."Княз Александър Дондуков" №52, За: Нели Кираджиева; Димка Динева, България 1000, София, Тел.: 02 9859/3551/; 02 9859/3046/, E-mail: n.kiradjieva@nra.bg; dimka.dineva@nra.bg, Факс: 02 9859/3348/

Място/места за контакт: Централно управление на НАП, бул."Княз Александър Дондуков" №52

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nap.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Поддръжка и текущ ремонт (вкл. доставка на резервни части и консумативи) на копирни машини по две обособени позици"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 7
Основно място на изпълнение: Република България
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Поддръжка и текущ ремонт (вкл. доставка на резервни части и консумативи) на копирни машини по приложен към документацията списък.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

50313000

Описание:

Услуги по поддържане и ремонт на репрографски (за размножаване и копиране на документи) машини

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Не е приложимо.

Прогнозна стойност без ДДС
180000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие на стойност 900 лева, съответно 460.16 евро в една от двете форми: банкова гаранция-оригинал или парична сума, като гаранцията следва да покрива срока на валидност на офертата - 90 дни от крайния срок за получаване на офертите. За преводи от България, гаранция под формата на парична сума от 900 лв., участникът следва да бъде внесе по банков път по банкова сметка при БНБ София, по IBAN сметка № BG42 BNBG 9661 3300 1749 01, банков идентификационен код № BNBGBGSD. За предводи от чужбина, гаранцията под формата на парична сума от 460.16 евро, участникът следва да внесе по банков път по банкова сметка: BULGARIAN NATIONAL BANK 1 ALEXANDER BATTENBERG SQ., SOFIA, BULGARIA, IBAN № BG42 BNBG 9661 3300 1749 01, BIC: BNBGBGSF, Correspondent account of BNB with Deutsche Bank, Franfurkt: 10092334950000, IBAN: DE53500700100923349500 SWIFT code: DEUTDEFF, Beneficiary: NATIONAL REVENUE AGENCY, Adress: 52 DONDUKOV BLVD., SOFIA, BULGARIA. Банковите разноски по превода са за сметка на наредителя. Гаранцията за участие е в размер на 900 лв., съответно 460.16 евро е валидна, както за участие по една от обособените позиции, така и при участие за двете обособени позиции. Гаранция за изпълнение на договора за обществена поръчка в размер на 3 (три) на сто от стойността на договора без ДДС, в момента на подписването му, представена в една от двете форми: банкова гаранция -оригинал или парична сума, внесена по банков път по сметка на възложителя, като гаранцията за изпълнение е предпоставка за сключване на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Разплащането се извършва по банков път по банкова сметка на изпълнителя съгласно клаузите на проекта на договор.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

В случай, че участникът, определен за изпълнител е обединение на физически лица (ФЛ) и/или юридически лица (ЮЛ), същото следва да се регистрира като юридическо лице за изпълнение на поръчката.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1.Документ за регистрация на участника–решение за първоначална съдебна регистрация или друг еквивалентен документ на съдебен или административен орган за първоначална регистрация на участника, а когато е ФЛ-документ за самоличност; 2.Удостоверение за актуална съдебна регистрация, издадено не по-рано от 30 дни преди датата на представяне на офертата за участниците ЮЛ или еднолични търговци (ЕТ); 3.Документ за регистрация по БУЛСТАТ; 4.Документ за регистрация по Закона за данък върху добавената стойност, ако има такава; 5.Декларации, относно обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП. Наличието на обстоятелствата по чл.47, ал.2 от ЗОП е основание за отстраняване на участника. В случай, че участникът в процедурата е обединение, което не е ЮЛ, всички документи, посочени в т. 1 – 5 се представят и за всяко едно ФЛ и ЮЛ, включено в обединението.Наличието на обстоятелствата по чл.47, ал.2 от ЗОП по отношение на всяко ЮЛ и/или ФЛ, включено в обединението, води до отстраняване на участника. Когато участникът е чуждестранно ФЛ или ЮЛ, или техни обединения, същият представя еквивалентни на посочените в т.1-4 документи съобразно законодателството на държавата, в която са установени.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1.Участниците представят заверено копие на баланса и отчета за приходите и разходите за 2006г., когато публикуването им се изисква от законодателството, а участниците, за които законодателството не изисква публикуване на годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, следва да представят справка за баланса и за приходите и разходите за 2006г. В случай, че участникът в процедурата е обединение, което не е ЮЛ, документът, посочен в т. 1 се представя и за всяко едно ФЛ и ЮЛ, включено в обединението. Участник чуждестранно ФЛ или ЮЛ, или техни обединения, представя еквивалентен на посочения в т.1 документ съобразно законодателството на държавата, в която са установени.
Изисквано/и минимално/и ниво/а:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Списък на основните договори за услуги, изпълнени през последните три години, с предмет идентичен с предмета на поръчката, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение по някои от тях; 2.Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на лицата, които отговарят за извършването на услугата; 3. Списък със сервизните бази на участника.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Минимални изисквания към т.1: Всеки участник следва да представи най-малко три препоръки от предишни възложители или постоянни партньори относно абонаментно обслужване на копирни машини; Минимални изисквания към т.2: Сервизните специалисти, които ще отговарят за изпълнение на поръчката, трябва да са завършили подходящо образование, позволяващо им да извършват ремонт на копирната техника и да притежават сертификати, издадени от производителя или негов официален представител за РБ, че притежават квалификацията да извършват поддръжка и ремонт на копирни машини XEROX; Минимални изисквания към т.3: Участникът да притежават сервизна база на територията на област София град.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

ДА

Позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба

Наредба за условията и реда за признаване на право за упражняване на регулирана професия, за която се изисква притежаването на общи търговски или общи професионални знания и умения (обн. ДВ, бр.81/2006 г.)

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 2007/S 769 - 042824 от 20.02.2007 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Платими документи

ДА

Цена: 50 BGN
Условия и начин на плащане

Закупуване на документацията: За преводи от България: след представяне на документ за платени 50.00 лв. без ДДС, съответно 60.00 лв. с ДДС, по банкова сметка на ЦУ на НАП в БНБ: IBAN BG51BNBG96613100174901; BIC BNBGBGSD. За преводи от чужбина: след представяне на документ за платени 25.56 евро без ДДС, съответно 30.68 евро с ДДС, по банкова сметка в BULGARIAN NATIONAL BANK 1 ALEXANDER BATTENBERG SQ., SOFIA, BULGARIA, IBAN № BG51 BNBG 9661 3100 1749 01 -за документация, BIC: BNBGBGSF, Correspondent account of BNB with Deutsche Bank, Franfurkt: 10092334950000, IBAN: DE53500700100923349500 SWIFT code: DEUTDEFF, Beneficiary: NATIONAL REVENUE AGENCY, Adress: 52 DONDUKOV BLVD., SOFIA, BULGARIA. Банковите разноски по превода са за сметка на наредителя.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
14/08/2007 00:00 Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 15/08/2007 00:00 Час: 10:00
Място

гр.София, бул."Княз Александър Дондуков" № 52, административната сграда на ЦУ на НАП

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Участниците в процедурата или техни законни или упълномощени представители, като в случай че присъства пълномощник, същият, преди отваряне на офертите, следва да представи, подписано от упълномощителя оригинално пълномощно.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

1. За изпълнение на поръчката не следва да участват подизпълнители; 2. За всяка обособена позиция се попълва отделна оферта и ценово предложение, съобразно приложените в документацията образци; 3. При необходимост възложителят може да проведе процедура на договаряне без обявление по чл.90, ал.1, т.9 от ЗОП; 4. Общата прогнозна стойност за възлагане на поръчката в системата на възложителя НАП е 428 000 лв., т.е. над прага по чл.45а, ал.1, т.1 от ЗОП, което налага публикуване в ОВ на ЕС, въпреки, че стойността по конкретната поръчка е под тази по чл.45а, ал.1, т.1 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, София 1000, бул."Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10 дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

09.07.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция №: 1 / Заглавие: Поддръжка и текущ ремонт (вкл. доставка на резервни части и консумативи) на копирни машини по обособена позиция А (съгласно документацията)
1) Кратко описание

Предмет на обществената поръчка – поддръжка и текущ ремонт (вкл. доставка на резервни части и консумативи) на копирни машини по обособена позиция А (съгласно документацията): Цялостно сервизно обслужване на копирна машина Xerox DC 265 ST – 1 бр. и Xerox DCCS 50 – 1 бр., както следва: а/ ежемесечни технически прегледи и профилактика на машините, б/ отстраняване на откритите при ежемесечните технически прегледи и профилактика и по сигнал на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ повреди, в/ доставка на консумативи /без хартия и телчета за подшиване/ и всички необходими резервни части, за поддръжката в техническа изправност и годност на многофункционалните машини.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

50313000

Описание:

Услуги по поддържане и ремонт на репрографски (за размножаване и копиране на документи) машини

3) Количество или обем

Изброените копирни машини - общо по позицията 2 бр. копирни машини

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24

Обособена позиция №: 2 / Заглавие: Поддръжка и текущ ремонт (вкл. доставка на резервни части и консумативи) на копирни машини по обособена позиция Б (съгласно документацията)
1) Кратко описание

Поддръжка и текущ ремонт (вкл. доставка на резервни части и консумативи) на копирни машини по обособена позиция Б (съгласно документацията) За обособена позиция Б (съгласно документацията): Сервизно обслужване на копирни машини Xerox С118 – 3бр., Xerox М118 – 1бр., Xerox WC Pro 320 – 1 бр., Xerox DC230 ST – 1 бр., Xerox РЕ 220 – 5 бр., Xerox РЕ 16 – 1 бр., Xerox DC 212/214 – 4 бр., Xerox 5815 – 12 бр., Xerox 5616 – 1 бр., Xerox 1025 М – 1 бр., Вrother MFC 8440 – 2 бр., Canon 6317 – 3 бр. и Sharp SF 2214 – 2 бр., както следва: а/ ежемесечни технически прегледи и профилактика /смазване и сухо почистване или измиване/ на машините, б/ отстраняване на откритите при ежемесечните технически прегледи и по сигнал на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ повреди, в/ доставка на всички необходими резервни части, за поддръжката в техническа изправност и годност на копирните машини.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

50313000

Описание:

Услуги по поддържане и ремонт на репрографски (за размножаване и копиране на документи) машини

3) Количество или обем

Изброените в описанието (част от документацията) - общо по позицията 37 бр. копирни машини

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24