Версия за печат

00530-2007-0090


Обявление за поръчка (ЕС)

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Национална агенция за приходите, София 1000, бул."Княз Александър Дондуков" №52, За: Йорданка Кондарева; Любка Тимчева; Боряна Бороджиева, България 1000, София, Тел.: 02 9859/3012/; 02 9859/3030/; 02 9859/3299/, E-mail: y.kondareva@nra.bg; l.timcheva@nra.bg; b.borodjieva@nra.bg, Факс: 02 9859/3348/

Място/места за контакт: Централно управление на НАП, бул."Княз Александър Дондуков" №52

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nap.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка на софтуер за работа с база данни, подпомагащ системата за управление на риска в Националната агенция за приходите.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: административната сграда на ЦУ на НАП, гр.София, бул. Княз Александър Дондуков № 52
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Доставка на софтуер за работа с база данни, подпомагащ системата за управление на риска в Националната агенция за приходите

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

30241000

Описание:

Компютърен софтуер

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Не е приложимо.

Прогнозна стойност без ДДС
350000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Завършване

31.03.2008 г. 


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие на стойност 1000 (хиляда) лева, съответно 511,29 (петстотин и единадесет евро и двадесет и девет евроцента, при преводи от чужбина) в една от двете форми: банкова гаранция-оригинал или парична сума, като гаранцията следва да покрива срока на валидност на офертата-180 (сто и осемдесет) дни от крайния срок за получаване на офертите. При преводи от България сумата от 1000 лв. се внася по банков път по банковата сметка на НАП при БНБ София, по IBAN сметка № BG42 BNBG 9661 3300 1749 01, банков идентификационен код № BNBGBGSD, а при преводи от чужбина сумата от 511, 29 евро се внася по банков път по банковата сметка на НАП: BULGARIAN NATIONAL BANK 1 ALEXANDER BATTENBERG SQ., SOFIA, BULGARIA, IBAN № BG42 BNBG 9661 3300 1749 01 – за гаранция за участие, BIC: BNBGBGSF, Correspondent account of BNB with Deutsche Bank, Franfurkt: 10092334950000, IBAN: DE53500700100923349500 SWIFT code: DEUTDEFF, Beneficiary: NATIONAL REVENUE AGENCY, Adress: 52 DONDUKOV BLVD., SOFIA, BULGARIA. Банковите разноски са за сметка на наредителя. Гаранция за изпълнение на договора за обществена поръчка в размер на 5 (пет) на сто от стойността на договора без ДДС, в момента на подписването му, представена в една от двете форми: банкова гаранция -оригинал или парична сума, внесена по банков път по сметка на възложителя, като гаранцията за изпълнение е предпоставка за сключване на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Разплащането се извършва по банков път по банкова сметка на изпълнителя съгласно клаузите на проекта на договор.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

В случай, че участникът, определен за изпълнител е обединение на физически лица (ФЛ) и/или юридически лица (ЮЛ), същото следва да се регистрира като юридическо лице за изпълнение на поръчката.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1.Документ за регистрация на участника–решение за първоначална съдебна регистрация или друг еквивалентен документ на съдебен или административен орган за първоначална регистрация на участника, а когато е ФЛ-документ за самоличност; 2.Удостоверение за актуална съдебна регистрация, издадено не по-рано от 2 месеца преди датата на представяне на офертата за участниците ЮЛ или еднолични търговци (ЕТ); 3.Документ за регистрация по БУЛСТАТ; 4.Документ за регистрация по Закона за данък върху добавената стойност, ако има такава; 5.Декларации, относно обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП. Наличието на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 от ЗОП води до отстраняването на участника от процедурата; В случай, че участникът в процедурата е обединение, което не е ЮЛ, всички документи, посочени в т. 1 – 5 се представят и за всяко едно ФЛ и ЮЛ, включено в обединението.Наличието на обстоятелствата по чл.47, ал.2 от ЗОП по отношение на всяко ЮЛ и/или ФЛ, включено в обединението, води до отстраняване на участника. Когато участникът е чуждестранно ФЛ или ЮЛ, или техни обединения, същият представя еквивалентни на посочените в т.1-4 документи съобразно законодателството на държавата, в която са установени.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1.Участниците представят заверено копие на баланса и отчета за приходите и разходите за 2006г., когато публикуването им се изисква от законодателството, а участниците, за които законодателството не изисква публикуване на годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, следва да представят справка за баланса и за приходите и разходите за 2006г. В случай, че участникът в процедурата е обединение, което не е ЮЛ, документът, посочен в т. 1 се представя и за всяко едно ФЛ и ЮЛ, включено в обединението. Участник чуждестранно ФЛ или ЮЛ, или техни обединения, представя еквивалентен на посочения в т.1 документ съобразно законодателството на държавата, в която са установени.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Приходите на участника за 2006 г. да са в размер не по-малък от 350 000 (триста и петдесет хиляди) лева, като в случай, че участникът е обединение, изискването се отнася за същото.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1.Списък на договорите за разработване/адаптиране на програмни продукти, сключени през последните две години, включително стойностите, датите, получателите и кратко описание на функционалността. Списъкът следва да е придружен от препоръки за добро изпълнение по някои договори, чието изпълнение е приключило. 2.Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на участника или на ръководните му служители, както и на лицата, които ще отговарят за изпълнението на поръчката. Участникът представя списък на лицата, които ще ръководят изпълнението на поръчката и на лицата, които ще отговарят за изпълнение на поръчката, придружен с документите, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на тези лица и с приложени трудови или граждански договори за наемането им от участника. 3.Декларация, съдържаща опис на техническото оборудване, системния софтуер и средата за разработка, с които разполага участникът за изпълнението на поръчката. 4.Решение за изпълнение обекта на поръчката, отговарящо на всички функционални, технически и общи изисквания на възложителя, дадени в пълното описание на обекта на поръчката. Решението за изпълнение обекта на поръчката се изготвя и представя за целите на оценката по показател „Оферирано решение за изпълнение обекта на поръчката” от показателите, относителната им тежест и методиката за определяне на комплексната оценка на офертата (Приложение № 4 на документацията) ии следва да съдържа предложенията и вижданията на изпълнителя по всички зададени в пълното описание на обекта на поръчката функционални изисквания за изпълнение на поръчката по всеки от модулите, както и по техническите и общи изисквания на възложителя към разработването и внедряването на програмния продукт, обучението на експерти на възложителя и гаранционната поддръжка (Приложение № 3 на документацията).
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1.Участникът следва да е разработвал/адаптирал програмни продукти през последните две години и за изпълнението на някои от договорите да е получил препоръки за добро изпълнение от възложителите или контрагентите си. 2.Участникът следва да разполага с нает по трудово или гражданско правоотношение ръководен и изпълнителски персонал, притежаващ образование и професионална квалификация, необходими за изпълнението на поръчката - лицата, които ще ръководят изпълнението на поръчката и тези които ще отговарят за изпълнението й да притежават необходимата образователна и професионална квалификация, удостоверени със съответните документи. 3.Техническото оборудване, системния софтуер и средата за разработка, които ще бъдат използвани за изпълнението на поръчката, следва да дават възможност за разработване на продукта съгласно функционалните и техническите изисквания към него, както и в определените от възложителя срокове. 4. Оферираното решение за изпълнение обекта на поръчката следва да е изготвено съобразно всички дадени от възложителя в Пълното описание на обекта на поръчката (Приложение №3 на документацията) функционални, технически и общи изисквания.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
30/08/2007 00:00 История Час: 00:00 История
Платими документи

ДА

Цена: 50 BGN
Условия и начин на плащане

Закупуване на документацията до 30.08.2007г., по банков път: за преводи от България - 50 лв. без ДДС съответно 60 лв. с ДДС, по банкова сметка на ЦУ на НАП в БНБ: IBAN BG51BNBG96613100174901; BIC BNBGBGSD, а за преводи от чужбина - 30,68 евро: BULGARIAN NATIONAL BANK 1 ALEXANDER BATTENBERG SQ., SOFIA, BULGARIA, IBAN № BG51 BNBG 9661 3100 1749 01 – за документация, BIC: BNBGBGSF, Correspondent account of BNB with Deutsche Bank, Franfurkt: 10092334950000, IBAN: DE53500700100923349500 SWIFT code: DEUTDEFF, Beneficiary: NATIONAL REVENUE AGENCY, Adress: 52 DONDUKOV BLVD., SOFIA, BULGARIA. Банковите разноски са за сметка на наредителя.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
30/08/2007 00:00 Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 31/08/2007 00:00 Час: 10:00
Място

гр.София, бул."Княз Александър Дондуков" № 52, административната сграда на ЦУ на НАП

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Участниците в процедурата или техни законни или упълномощени представители, като в случай че присъства пълномощник, същият, преди отваряне на офертите, следва да представи, подписано от упълномощителя оригинално пълномощно.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Предварително обявление по чл.23 от ЗОП в ДВ бр.6 от 20.02.2007г. За изпълнение на поръчката не следва да участват подизпълнители.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, София 1000, бул."Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10 дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

09.07.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ