Версия за печат

00530-2007-0088


Обявление за поръчка (ЕС)

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Националната агенция за приходите, бул. № "Княз Александър Дондуков" № 52, За: Камелия Михайлова; Линда Зидарова, България 1000, София, Тел.: 02 98593599; 02 98593127, E-mail: k.mihaylova@nra.bg;l.zidarova@nra.bg

Място/места за контакт: гр. София, бул. "Княз Ал. Дондуков", № 52, ЦУ на НАП, дирекция "МСЕИ"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nap.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

“Доставка на самолетни билети и медицински застраховки за служителите на НАП при служебните им пътувания в чужбина”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: гр. София, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52
Код NUTS: BG211
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

“Доставка на самолетни билети и медицински застраховки за служителите на НАП при служебните им пътувания в чужбина”

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

22981000, 66331220

Описание:

Билети за превоз
Медицинска застраховка

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Осигуряване на самолети билети и медицински застраховки за служителите на Националната агенция за приходите при служебните им пътувания в чужбина за периода от 24 /двадесет и четири/ месеца, считано от датата на сключване на договор с избран изпълнител.

Прогнозна стойност без ДДС
320000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие на стойност 3200 /три хиляди и двеста лева/ лева, съответно 1636.13 (хиляда шестстотин тридесет и шест евро и тринадесет евроцента), за участниците от чужбина) в една от двете форми: банкова гаранция-оригинал или парична сума, като гаранцията следва да покрива срока на валидност на офертата-90 (деветдесет) дни от крайния срок за получаване на офертите. При преводи от България сумата от 3200лв. се внася по банков път по банковата сметка на НАП при БНБ София, по IBAN сметка № BG42 BNBG 9661 3300 1749 01, BIC № BNBGBGSD, а при преводи от чужбина сумата от 1636.13 евро се внася по банков път по банковата сметка на НАП: BULGARIAN NATIONAL BANK 1 ALEXANDER BATTENBERG SQ., SOFIA, BULGARIA, IBAN № BG42 BNBG 9661 3300 1749 01 – за гаранция за участие, BIC: BNBGBGSF, Correspondent account of BNB with Deutsche Bank, Franfurkt: 10092334950000, IBAN: DE53500700100923349500 SWIFT code: DEUTDEFF, Beneficiary: NATIONAL REVENUE AGENCY, Adress: 52 DONDUKOV BLVD., SOFIA, BULGARIA. Банковите разноски са за сметка на наредителя. Гаранция за изпълнение на договора за обществена поръчка в размер на 5 (пет) на сто от прогнозната стойността на поръчката без ДДС, в момента на подписването му, представена в една от двете форми: банкова гаранция -оригинал или парична сума, внесена по банков път по сметка на възложителя, като гаранцията за изпълнение е предпоставка за сключване на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

По банков път при условията, посочени в проектодоговора.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

В случай, че участникът, определен за изпълнител е обединение на ФЛ и/или ЮЛ същото следва да се регистрира като юридическо лице за изпълнението на поръчката.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Документ за регистрация на участника, а когато е физическо лице - документ за самоличност; Документите следва да бъдат издадени от компетентния орган в страната на участника. Когато участникът е регистриран в България търговец – съдебно решение за регистрация на Търговското дружество или на едноличния търговец. Чуждестранните юридически лица или обединения на чуждестранни юридически лица представят документа и легализиран превод. Физическите лица, участници в процедурата или включени в състава на обединения, представят документ за самоличност. Ако тези физически лица са чуждестранни граждани документът се представя и легализиран превод. 2. Удостоверение за актуална съдебна регистрация, издадено не по-рано от 30 дни преди датата на представяне на офертата; Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени и в легализиран превод. 3. Документ за регистрация по БУЛСТАТ; 4. Документ за регистрация по Закона за данък върху добавената стойност, ако има такава; 5. Декларации, удостоверяващи липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП. Наличието на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 от ЗОП води до отстраняването на участника от процедурата; 6. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, всички документи, посочени в настоящия раздел, т. 1 - 5 се представят и всяко едно от ЮЛ или ФЛ , включени в него. Наличието на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 от ЗОП по отношение на всяко едно ФЛ или ЮЛ, включено в обединението, води до отстраняването на участника в процедурата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Баланс и отчет за приходите и разходите на участниците за предходната финансова година, когато публикуването им се изисква от законодателството, а за участниците, за които не се изисква публикуване - декларация, съдържаща информация за общия им оборот, приходи и разходи за предходната финансова година. 2. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, документитe, посочени в т. 1, се представят и за всяко едно ЮЛ, включено в обединението, а за ФЛ се представя копие от годишната данъчна декларация по чл. 41 от ЗОДФЛ за предходната година.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Участникът следва да представи алтернативно един от двата документа-баланс и отчет за приходите и разходите за участници, за които се изисква публикуване на счетоводните документи, а декларация за участници, за които не следва публикация за счетоводните документи с информация за оборота, приходите и разходите. 2. Изискванията, посочени в т. 1 се отнасят и за всяко едно ФЛ и ЮЛ, включени в обединението, ако участникът е такова.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Списък на основните договори за услуги, изпълнени през последните три години, с предмет идентичен на предмета на настоящата процедура, включително стойностите, датите и получателите, съгласно чл.51, ал. 1, т.1 от ЗОП; 2. Доказателства, че участникът разполага с акредитация от IATA (акредитиран агент на IATA), валидни към датата на откриване на обществената поръчка; 3. Доказателства за работа със система за резервация и продажба на самолетни билети. 4. Удостоверение за регистрация на туроператор/туристически агент по Закона за туризма. 5. Списък с имената и доказателства за професионалната квалификация на персонала, който ще бъде зает с изпълнението на поръчката. 6. Препоръки, издадени през последните три години, свързани с предмета на поръчката, от предишни възложители, от постоянни партньори или браншови организации, в които кандидатът членува - оригинал; 7. Кратко описание на дейността на участника и на неговите ресурсни и организационни възможности - оригинал; 8. Декларация, че участникът има представителство на територията на гр. София с осигурена възможност за приемане на заявки по всяко време на денонощието и изпълнение на такива, включително и при извънредни обстоятелства, както и в почивни и празнични дни – оригинал; 9. Декларация, че участникът може да предоставя медицински застраховки, съгласно предмета на поръчката – оригинал; 10. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите, посочени в т. 1 - 9 се представят за всяко ЮЛ и физическо лице, включено в обединението.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Изискване по т. 1: Участникът да е извършвал дейност през последните три години с предмет идентичен на предмета на настоящата поръчка. Изискване по т.2: Да има акредитация в IATA - Участникът представя заверени копия на сертификати и др. подобни, с които доказва, че разполага с акредитация от IATA; Изискване по т. 3: Участникът представя заверени копия на договори, удостоверения или др., от които и видно че работи със система за резервация и продажба на самолетни билети. Изискване по т.4: Да e регистриран по Закона за туризма - участникът представя заверено копие от удостоверението за регистрация на туроператор/туристически агент по Закона за туризма; Изискване т. 5: Участникът прилага към списъка с имената на персонала, които ще бъде зает с изпълнението на поръчката, заверени копия на дипломи, удостоверения за завършени курсове за работа със системи за резервация на самолетни билети, както и други документи,удостоверяващи квалификацията на лицата, които ще отговарят за изпълнението на поръчката. Изискване по т.6: Участникът представя доказателства за търговска репутация и опит в доставката на самолетни билети и медицински застраховки - заверени копия от препоръки, издадени през последните три години, от предишни възложители, постоянни партньори или браншови организации. Изискване по т.7:Участникът трябва да има техническа възможност за изпълнение на голям брой поръчки в кратки срокове. Изискване по т.8: Участникът трябва да разполага с представителство на територията на гр. София и да има възможност да приема заявки по всяко време на денонощието и да може да изпълнява на такива, включително и при извънредни обстоятелства, както и в почивни и празнични дни. Изискване по т.9: Участникът трябва да може да предостави медицинска застраховка със всеки закупен самолетен билет, съгласно предмета на поръчката.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Платими документи

ДА

Цена: 50 BGN
Условия и начин на плащане

Закупуване на документацията до 30.08.2007г., по банков път: за преводи от България - 60 лв. с ДДС, по банкова сметка на ЦУ на НАП в БНБ: IBAN BG51BNBG96613100174901; BIC BNBGBGSD, а за преводи от чужбина - 30, 68 евро: BULGARIAN NATIONAL BANK 1 ALEXANDER BATTENBERG SQ., SOFIA, BULGARIA, IBAN № BG51 BNBG 9661 3100 1749 01 – за документация, BIC: BNBGBGSF, Correspondent account of BNB with Deutsche Bank, Franfurkt: 10092334950000, IBAN: DE53500700100923349500 SWIFT code: DEUTDEFF, Beneficiary: NATIONAL REVENUE AGENCY, Adress: 52 DONDUKOV BLVD., SOFIA, BULGARIA. Банковите разноски са за сметка на наредителя.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
30/08/2007 00:00 Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 31/08/2007 00:00 Час: 11:00
Място

Сградата на ЦУ на НАП, адрес: гр. София, бул. "Княз АЛ. Дондуков" №52

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Участниците или техни законни или упълномощени представители. В случай, че присъства пълномощник, същият следва да представи, преди отварянето на офертите, подписано от упълномощителя оригинално пълномощно.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Закупуване на документацията до 30.08.2007г., по банков път: за преводи от България - 60 лв. с ДДС, по банкова сметка на ЦУ на НАП в БНБ: IBAN BG51BNBG96613100174901; BIC BNBGBGSD, а за преводи от чужбина - 30,68 евро: BULGARIAN NATIONAL BANK 1 ALEXANDER BATTENBERG SQ., SOFIA, BULGARIA, IBAN № BG51 BNBG 9661 3100 1749 01 – за документация, BIC: BNBGBGSF, Correspondent account of BNB with Deutsche Bank, Franfurkt: 10092334950000, IBAN: DE53500700100923349500 SWIFT code: DEUTDEFF, Beneficiary: NATIONAL REVENUE AGENCY, Adress: 52 DONDUKOV BLVD., SOFIA, BULGARIA. Банковите разноски са за сметка на наредителя.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10 дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие на възложителя, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

09.07.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ