Версия за печат

00530-2007-0087


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Пловдив: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

НАЦИОНАЛНА АГЕНЦИЯ ЗА ПРИХОДИТЕ, ДИРЕКЦИЯ "ОБЖАЛВАНЕ И УПРАВЛЕНИЕ НА ИЗПЪЛНЕНИЕТО"-ПЛОВДИВ, ДИРЕКЦИЯ "ОБЖАЛВАНЕ И УПРАВЛЕНИЕ НА ИЗПЪЛНЕНИЕТО"-ПЛОВДИВ,ул."Скопие" № 106, За: Жана Манолова, Георги Бакърджиев, Р България 4004, Пловдив, Тел.: 032 935639, E-mail: g.manolova@ro16.nra.bg, Факс: 032 679700

Място/места за контакт: Жана Манолова, Георги Бакърджиев

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Абонаментно обслужване и ремонт на 8 бр. пожароизвестителни инсталации (ПИИ), находящи се в административните сгради на ТД на НАП – Пловдив, Пазарджик, Стара Загора и Кърджали.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 1

Място на изпълнение: По обособена позиция № 1 - административните сгради на ТД на НАП - Пловдив, ул."Скопие" № 106, ул. "Чернишевски" № 3, ул. "Радецки" № 18а и ул. "Победа" № 17 до 21. По обособена позиция № 2 - административните сгради на ТД на НАП – Пазарджик, ул. „Асен Златаров” №7 и бул. „България” №41. По обособена позиция № 3 - административната сграда на ТД на НАП – Стара Загора, ул. „Кенали” №1. По обособена позиция № 4 - административната сграда на ТД на НАП – Кърджали, ул. „Деспот Слав” №1.
Код NUTS: BG22
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Абонаментно обслужване и ремонт на 8 бр. пожароизвестителни инсталации (ПИИ), находящи се в административните сгради на ТД на НАП – Пловдив, Пазарджик, Стара Загора и Кърджали.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50710000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на електрически и механични инсталации на сгради

ІІ.1.5) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

8 бр. пожароизвестителни инсталации /ПИИ/, находящи се в административните сгради на ТД на НАП - Пловдив,Пазарджик, Стара Загора и Кърджали.

Минимална прогнозна стойност без ДДС: 0, Максимална прогнозна стойност без ДДС: 13000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Крайна дата

30.09.2008 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие - в размер на : По позиция № 1 - 70 лв; По позиция № 2 - 5 лв; По позиция № 3 - 40 лв. ; По позиция № 4 - 15 лв. В случай, че участникът ще участва във всички обособени позиции, размерът на гаранцията е 130 лв. във вид на парична сума или банкова гаранция, учредена в полза на Дирекция "ОУИ" - Пловдив в Уникредит Булбанк по сметка BG 36 UNCR 7527 3354 5396 34, BIC код UNCRBGSF. Участникът определен за изпълнител представя неотменима и безусловна гаранция за изпълнение на договора в размер на 5% от стойността на договора и покриваща срока за изпълнение на договора. Гаранцията за изпълнение на договора се представя от изпълнителя в момента на подписване на договора и е необходима предпоставка за неговото сключване.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Цената за абонаментното обслужване се заплаща по банков път на равни месечни вноски, ежемесечно, в срок до 60 дни след представяне на фактура.Цената за извършени ремонти се заплаща по банков път, в срок до 60 дни след представяне на фактура и следните документи: двустранно подписан приемо-предавателен протокол за извършения ремонт, съдържащ описание на ремонта и вида и количеството на вложените резервни части, материали, възли и детайли; копия от фактурите, с които са закупени вложените резервни части, материали, възли и детайли и двустранно подписана сметка за определяне на стойността на извършения ремонт, изготвена съобразно оферираните показатели.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Документ за регистрация на кандидата, а когато е физическо лице - документ за самоличност. 2. Удостоверение за актуална съдебна регистрация, издадено не по-рано от 30 дни преди датата на представяне на офертата; 3. Копие от документ за регистрация по БУЛСТАТ; 4. Декларации, относно обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 - приложени образци. Наличието на обстоятелства по чл.47, ал.2 води до отстраняване на участника. В случай, че участникът е обединение от ФЛ и/или ЮЛ, наличието на обстоятелства по чл.47, ал.2 по отношение на всяко едно лице, включено в обединението води до отстраняване на участника; 5.Документ за закупена документация и документ за внесена гаранция за участие; 6. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Баланс и Отчет за приходите и разходите на участника за предходната финансова година, когато публикуването им се изисква от законодателството, а за участници, за които законодателството не изисква публикуване - Декларация, съдържаща информация за общият им оборот, приходите и разходите от предходната финансова година;
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на основните договори с идентичен предмет от последните три години. 2. Кандидатът да представи декларации за следните обстоятелства: -че притежава нормативни актове, стандарти и инструкции на производителите на техниката за извършване на профилактични прегледи, функционални проверки и техническо обслужване на ПИИ, които ще поддържа и ремонтира; -че разполага с необходимото за изпълнение на поръчката оборудване, инструменти, измервателни уреди, инвентар и транспортни средства; -че притежава офис, работни помещения и пряка телефонна линия на територията на града или в непосредствена близост, гарантираща започване на операциите по обслужване и ремонт в срок до четири часа от получаването на заявка от Възложителя; -че е запознат с обекта на поръчката. 3. Кандидатът да разполага с персонал от инженери и/или монтьори с образование по професионално направление „Електротехника, електроника и автоматизация”, които имат необходимата за поддържането и ремонтирането на ПИИ правоспособност и да представи списък на техническите лица и тяхната квалификация, които ще бъдат ангажирани за изпълнение на поръчката. 4. Кандидатът да представи препоръки от други възложители.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Кандидатът да разполага с персонал от инженери и/или монтьори с образование по професионално направление "Електротехника, електроника и автоматизация", които имат необходимата за поддържането и ремонтирането на ПИИ правоспособност.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Най-ниска предложена цена за абонаментно обслужване; тежест: 75 %
Показател: Най-ниска търговска надценка върху стойността на влаганите при ремонт резервни части, материали, възли и детайли; тежест: 25 %
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

Решение № 001-23/25.06.2007.

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ДВ 4 от 20.02.2007 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
17/07/2007 00:00 Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена
35 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие в малка обществена поръчка се получава в деловодството на Дирекция "ОУИ"- Пловдив, ул."Скопие" № 106, ет.1, всеки работен ден от 9:00 часа до 17:30 часа в срок до 17:30 часа на 17.07.2007г., срещу представен документ за заплатени по банков път 42 /четиридесет и два лв./ невъзстановими лева по сметка на Дирекция "ОУИ"- Пловдив в Банка "Уникредит Булбанк" № BG 63 UNCR 7527 3154 5396 01, BIC код UNCRBGSF.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
17.07.2007 г.  Час: 17:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 18/07/2007 00:00 Час: 10:30
Място

Сградата на Дирекция "ОУИ"- Пловдив, ул."Скопие" № 106, ет.10, заседателна зала.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Представители на кандидата съгласно съдебната му регистрация или изрично упълномощени от тях лица. Пълномощното се представя преди отваряне на офертите.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Допълнителна информация

Процедурата е открита с Решение № 23/25.06.2007г. на Георги Ченков Търновалийски, Директор на Дирекция "ОУИ"-Пловдив, упълномощен със Заповед № ЗЦУ-63/29.01.2007г. на Изпълнителния директор на НАП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" № 18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяваенто му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" № 18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

25.06.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция №: 1 / Наименование: "Абонаментно обслужване и ремонт на 4 бр. ПИИ, включително доставка на резервни части за тях, находящи се в административните сгради на ТД на НАП – Пловдив, ул. „Скопие” №106, ул. „Чернишевски” №3, ул. „Радецки” №18а и ул. „Победа” №17 до 21".
1) Кратко описание

Абонаментно обслужване и ремонт на 4 бр. ПИИ, включително доставка на резервни части за тях, находящи се в административните сгради на ТД на НАП – Пловдив, ул. „ Скопие ” № 106, ул. „ Чернишевски” № 3, ул. „ Радецки ” № 18а и ул. „ Победа ” № 17 до 21.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50710000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на електрически и механични инсталации на сгради

3) Количество или обем

Абонаментно обслужване и ремонт на 4 бр. ПИИ, включително доставка на резервни части за тях, находящи се в административните сгради на ТД на НАП – Пловдив, ул. „Скопие” №106, ул. „Чернишевски” №3, ул. „Радецки” №18а и ул. „Победа” №17 до 21".

Прогнозна стойност от без ДДС: 0, Прогнозна стойност до без ДДС: 7000 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: , Крайна дата: 30.09.2008 г. 
5) Допълнителна информация

Срок за изпълнение на поръчката: - за административната сграда на ул. " Победа " № 17 до 21 - от уведомяването от страна на възложителя до 30.09.2008г.; - за административната сграда на ул." Скопие " № 106 - от 02.09.2007г. до 30.09.2008г.; - за административните сгради на ул." Чернишевски " № 103 и ул." Радецки " № 18а - от 02.10.2007г. до 30.09.2008г.;


Обособена позиция №: 2 / Наименование: "Абонаментно обслужване и ремонт на 2 бр. ПИИ, включително доставка на резервни части за тях, находящи се в административните сгради на ТД на НАП – Пазарджик, ул. „Асен Златаров” №7 и бул. „България” №41.
1) Кратко описание

Абонаментно обслужване и ремонт на 2 бр. ПИИ, включително доставка на резервни части за тях, находящи се в административните сгради на ТД на НАП – Пазарджик, ул. „ Асен Златаров ” № 7 и бул. „ България ” № 41.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50710000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на електрически и механични инсталации на сгради

3) Количество или обем

Абонаментно обслужване и ремонт на 2 бр. ПИИ, включително доставка на резервни части за тях, находящи се в административните сгради на ТД на НАП – Пазарджик, ул. „ Асен Златаров ” № 7 и бул. „ България ” № 41.

Прогнозна стойност от без ДДС: 0, Прогнозна стойност до без ДДС: 500 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: 28.06.2008 г. , Крайна дата: 30.09.2008 г. 

Обособена позиция №: 3 / Наименование: "Абонаментно обслужване и ремонт на 1 бр. ПИИ, включително доставка на резервни части за нея, находяща се в административната сграда на ТД на НАП – Стара Загора, ул. „Кенали” №1.
1) Кратко описание

Абонаментно обслужване и ремонт на 1 бр. ПИИ, включително доставка на резервни части за нея, находяща се в административната сграда на ТД на НАП – Стара Загора, ул. „ Кенали ” № 1.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50710000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на електрически и механични инсталации на сгради

3) Количество или обем

Абонаментно обслужване и ремонт на 1 бр. ПИИ, включително доставка на резервни части за нея, находяща се в административната сграда на ТД на НАП – Стара Загора, ул. „ Кенали ” № 1.

Прогнозна стойност от без ДДС: 0, Прогнозна стойност до без ДДС: 4000 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: , Крайна дата: 30.09.2008 г. 

Обособена позиция №: 4 / Наименование: "Абонаментно обслужване и ремонт на 1 бр. ПИИ, включително доставка на резервни части за нея, находяща се в административната сграда на ТД на НАП – Кърджали, ул. „Деспот Слав” №1.
1) Кратко описание

Абонаментно обслужване и ремонт на 1 бр. ПИИ, включително доставка на резервни части за нея, находяща се в административната сграда на ТД на НАП – Кърджали, ул. „ Деспот Слав ” № 1.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50710000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на електрически и механични инсталации на сгради

3) Количество или обем

Абонаментно обслужване и ремонт на 1 бр. ПИИ, включително доставка на резервни части за нея, находяща се в административната сграда на ТД на НАП – Кърджали, ул. „ Деспот Слав ” № 1.

Прогнозна стойност от без ДДС: 0, Прогнозна стойност до без ДДС: 1500 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: , Крайна дата: 30.09.2008 г.