Версия за печат

00530-2007-0086


Обявление за обществена поръчка

BG-Велико Търново: 06 - Финансови услуги (Застрахователни услуги, Банкови и инвестиционни услуги)

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Национална агенция за приходите/Дирекция"Обжалване и управление на изпълнението " гр.Велико Търново, Дирекция"Обжалване и управление на изпълнението " - В.Търново, пл."Център" №2, ет.4, стая 403, За: Маргарита Драганова, Република България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 617104 ; 062 617146, E-mail: oui_velikotyrnovo@ro04.nra.bg, Факс: 062 603930

Място/места за контакт: гр.Велико Търново, пл. "Център"№2, ет.4, стая 403

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация:

ТД на НАП Монтана, гр.Монтана, ул."Л.Каравелов "№11, За: Румен Тодоров, Република България 3400, Монтана, Тел.: 096 390113, Факс: 096 390106

Място/места за контакт: Антоанета Петрова

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: Обжалване на ревизионни и други актове по ДОПК

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Извършване на услуга по застраховане на дълготрайни материални активи на ТД на НАП- Монтана, включващо застраховане на административни сгради , офис обзавеждане и технически средства по видове и рискове, подробно описани в документацията.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 6
Основно място на изпълнение: административаната сграда на ТД на НАП- Монтана,ул."Л.Каравелов" №11,гаражна клетка , гр.Монтана ,ул."Н.Вапцаров" №2,гаражна клетка , гр.Монтана, жк"Пъстрина" ,бл.33, вх.Г, гараж №5,гаражна клетка , гр.Монтана, жк"Пъстрина" ,бл.33, вх.Д, гараж №8, складова стая,гр.Монтана, ул."Н.вапцаров", №2, ет.1, архивни стаи - 6 броя,гр.Монтана, бул"Хр.Ботев" №67, ет.6
Код NUTS: BG122
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

1.Застраховка "Пожар и природни бедствия" на недвижими имоти, стопанисвани от ТД на НАП-Монтана, за следното застрахователно покритие: пожар - основно покритие, включително умишлено предизвикан пожар, имплозия, експлозия, буря, ураган, градушка, проливен дъжд, наводнение, паднали дървета и клони вследсвие природни бедствия, натрупване на сняг и лед, замръзване, изтичане на вода и пара на водопроводи и отоплителни инсталации, земетресение, чупене на стъкла и табели, злоумишлени действия на трети лица. 2.Застраховка на компютърна и офис техника срещу пожар /с пламък и без пламък/ , късо съединение, свръх напрежение, индукция, както и вреди от действието на вода, пяна или препарати при гасене на пожар, течове от ВиК инсталации, кражба чрез взлом, злоумишлени действия на трети лица. 3.Застраховка на друго оборудване и офис обзавеждане пожар /с пламък и без пламък/ , късо съединение, свръх напрежение, индукция, както и вреди от действието на вода, пяна или препарати при гасене на пожар, течове от ВиК инсталации, кражба чрез взлом, злоумишлени действия на трети лица.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

66336000

Описание:

Услуги по застраховане на щети или загуби на имущество

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Съгласно описание на ДМА, съставляващо неразделна част, от документацията , съответно от договора.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Завършване

31.12.2008 г. 


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие: 10лв. парична сума, внесена по набирателна сметка IBAN BG82UNCR75273348540132 и BIC UNCRBGSF в Уникредит Булбанк-гр.В.Търново, или банкова гаранция в същия размер. Гаранция за изпълнение: 5% от стойността на сключения договор.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

По банков път на вноски в български лева по банков път, до 60 работни дни след представяне на фактура в ТД на НАП Монтана.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Да се създаде юридическо лице с цел сключване на договор.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Възложителят, при наличие на условията по чл.69 от ЗОП, отстранява от участие кандидат или участник, който не отговаря на изискванията на чл.47, ал.1 от ЗОП, както и този за който са налице обстоятелства по чл.47, ал.2, т.1 до т.3 от ЗОП, както и тези по чл.47, ал.5 от ЗОП. Изискуемите документи - съгласно ЗОП и изискванията на възложителя, посочени в документацията. Участниците следва да представят документ за регистрация на кандидата и последващи решения за промяна по партидата/заверени с гриф "вярно с оригинала", подпис и печат/, удостоверение за актуално състояние, издадено не по-рано от 30 дни преди датата на представяне на офертата - оригинал или фотокопие заверено с гриф “Вярно с оригинала”, подпис и печат ;копие от документ за регистрация по БУЛСТАТ; Удостоверение за регистрация по ЗДДС ако е регистриран и други, описани в документацията.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите на кандидата за предходната година, заверени с гриф “Вярно с оригинала”, подпис и печат;
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Баланс и ОПР
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Доказателства за търговската репутация на кандидата: - препоръки от предишни възложители или препоръки от постоянни партньори; - Списък на основните поръчки със същия предмет, изпълнени през последната година /препоръчително изискване/
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Препоръки и Декларации
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

ДА

Позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба

Лизенз съгласно Кодекса за застраховането

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: най - ниска застрахователна премия; тежест: 80%
Показател: най - голям брой покрити рискове; тежест: 15%
Показател: най - кратък срок за изплащане на застрах. събитие; тежест: 5 %
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 4/S - от 20.02.2007 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
07/08/2007 00:00 Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 25 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на документацията е 30 лв. с включен ДДС.Цената за закупуване на документацията за участие е платима по банков път по сметка IBAN BG89UNCR75273103569901 и BIC UNCRBGSF в Уникредит Булбанк-гр.В.Търново.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
07/08/2007 00:00 Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 14/08/2007 00:00 Час: 11:00
Място

гр.В.Търново, пл."Център" №2, ет.4, стая 406

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Участниците, подали оферти или изрично упълномощени от тях лица.Форма на упълномощаване - писмена с нотариална заверка на подписите.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Процедурата е открита с Решение №14 /02.07.2007г.на Директора на Дирекция "ОУИ" гр.В.Търново.Директорът на Директора на Дирекция "ОУИ" гр.В.Търново е упълномощен със Заповед № ЗЦУ-63/29.01.2007г. на Изпълнителния Директор на НАП на изпълнява функциите на възложител за необходимостити, възникнали в рамките на Дирекция "ОУИ" - Велико Търново и териториалните дирекции на НАП, попадащи в обхвата на териториалната и компетентност.Възможност за допълнително възлагане по чл.90 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, гр.София, бул."Витоша" 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9884070

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.2 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, гр.София, бул."Витоша" 18, Република България 1000, гр.София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9884070

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

02.07.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ