Версия за печат

00530-2007-0085


Обявление за обществена поръчка

BG-Велико Търново: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Национална агенция за приходите/Дирекция "Обжалване и управление на изпълнението"-гр.В.Търново, Дирекция "Обжалване и управление на изпълнението"-гр.В.Търново, пл. "Център"№2, ет.4, стая 403, За: Маргарита Драганова, Република България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 617104 ; 062 617146, E-mail: oui_velikotyrnovo@ro04.nra.bg, Факс: 062 603930

Място/места за контакт: Маргарита Драганова

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: Обжалване на ревизионни и други актове по ДОПК

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

"Абонаментно сервизно поддържане и текущ ремонт, включително доставка на резервни части и консумативи,на климатична инсталация в сградата на ТД на НАП – гр.Видин и на климатичната техника, находяща се в сградите на ДОУИ-В.Търново, ТД на НАП-В. Търново, ТД на НАП-Видин, ТД на НАП – гр. Габрово, ТД на НАП – гр. Ловеч и ТД на НАП – гр. Плевен", съгласно приложения от №1 до №6 за съответните обособени позиции

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 1
Основно място на изпълнение: Д”ОУИ” – гр.В.Търново, пл. ”Център”№2 ТД на НАП – гр.В. Търново, пл. „Център” №2 ТД на НАП – гр. Видин, ул.”Шести септември” №12 ТД на НАП – гр. Габрово, ул.”Априловка”№7, ул.”Радецка”№11 ТД на НАП – гр. Ловеч, ул„Търговска”№ 24 и №43 ТД на НАП – гр. Плевен, ул.”Дойран”№43
Код NUTS: BG1
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Абонаментно сервизно поддържане и текущ ремонт, включително доставка на резервни части и консумативи,на климатична инсталация в сградата на ТД на НАП – гр.Видин и на климатичната техника, находяща се в сградите на ДОУИ-В.Търново, ТД на НАП-В. Търново, ТД на НАП-Видин, ТД на НАП – гр. Габрово, ТД на НАП – гр. Ловеч и ТД на НАП – гр. Плевен.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

50730000, 29231200

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на хладилни съоръжения
Климатични инсталации

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Съгласно описание на поръчката, съставляващо неразделна част от документацията, съответно от договора

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Завършване

31.12.2009 г. 


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Банкова гаранция или парична сума внесена по банков път при УниКредит Булбанк – гр. В.Търново IBAN: BG82UNCR75273348540132 и BIC UNCRBGSF, като банковата гаранцията следва да покрива срока на валидност на офертата, както следва: За позиция №1 – Дирекция”ОУИ”-гр.В.Търново е в размер на 15,00лв.; За позиция №2 – ТД на НАП – гр. В.Търново е в размер на 30,00; За позиция №3 – ТД на НАП – гр. Габрово е в размер на 35,00лв. За позиция №4 – ТД на НАП – гр. Ловеч е в размер на 10,00лв.; За позиция №5 - ТД на НАП – гр. Плевен е в размер на 40,00лв.; За позиция №6 – ТД на НАП – гр.Видин е в размер на 30,00лв. Гаранцията за участие за цялата поръчка е в размер на 150,00лв. Гаранция за изпълнение: 5% от стойността на сключения договор.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Периодично,по банков път, до 60 работни дни след представяне на фактура в съответната дирекция на НАП.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Възложителят, при наличие на условията по чл.69 от ЗОП, отстранява от участие кандидат или участник, който не отговаря на изискванията на чл.47, ал.1 от ЗОП, както и този за който са налице обстоятелства по чл.47, ал.2, т.1 до т.3 и по чл.47, ал.5 от ЗОП. Изискуеми документи - съгласно ЗОП и изискванията на възложителя, посочени в документацията. Участниците следва да представят документ за регистрация на кандидата и последващи решения за промяна по партидата, удостоверение за актуално състояние, издадено не по-рано от 30 дни преди датата на представяне на офертата - оригинал или фотокопие заверено с гриф “Вярно с оригинала”, подпис и печат;копие от документ за регистрация по БУЛСТАТ; Удостоверение за регистрация по ЗДДС ако е регистриран и други, описани в документацията.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите на кандидата за предходната година, заверени с гриф “Вярно с оригинала”, подпис и печат;
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите на кандидата за предходната година, заверени с гриф “Вярно с оригинала”, подпис и печат;
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: - Доказателства за търговската репутация на кандидата: - Препоръки от предишни възложители или препоръки от постоянни партньори; - Списък на основните поръчки със същия предмет, изпълнени през последните три години
Изисквано/и минимално/и ниво/а: - Доказателства за търговската репутация на кандидата: - Препоръки от предишни възложители или препоръки от постоянни партньори; - Списък на основните поръчки със същия предмет, изпълнени през последните три години
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 4/S - от 20.02.2007 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
06/08/2007 00:00 Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 25 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на документацията е 30,00 лева, с включен ДДС, невъзстановими и платими по банкова сметка на възложителя в УниКредит Булбанк - клон В.Търново:IBAN BG89UNCR75273103569901, BIC UNCRBGSF. Документация се получава до17:30ч. на 06.08.2007г. в стая 403 на Д"ОУИ".

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
06/08/2007 00:00 Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 10/08/2007 00:00 Час: 11:00
Място

гр. В. Търново, пл. "Център"№2, ет.4, стая 406

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Участниците, подали оферти или изрично упълномощени от тях лица. Форма на упълномощаване-писмена с нотариална заверка на подписите.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Възложител на обществената поръчка е Национална агенция по приходите. Конкретната процедура се открива от упълномощено лице за нуждите на териториалните дирекции на Възложителя в обхвата на Д"ОУИ"-гр.В.Търново. Процедурата е открита с Решение №13/29.06.2007 г. на Директора на Дирекция "ОУИ" - Велико Търново.Директорът на Дирекция "ОУИ" е упълномощен със Заповед № ЗЦУ - 63/29.01.2007 г. на Изпълнителния директор на НАП да изпълнява функциите на възложител за необходимости, възникнали в рамките на Дирекция "ОУИ" - В. Търново и ТД на НАП, попадащи в обхвата на териториалната й компетентност. Възможност за допълнително възлагане по чл. 90 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, гр. София, бул. "Витоша"18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 2 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, гр. София, бул. "Витоша"18, Република България 1000, гр. София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

29.06.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция №: 1 / Заглавие: "Абонаментно сервизно поддържане и текущ ремонт, включително доставка на резервни части и консумативи, на климатичната техника на ДОУИ-В.Търново съгласно Приложение №.
1) Кратко описание

"Абонаментно сервизно поддържане и текущ ремонт, включително доставка на резервни части и консумативи, на климатичната техника на ДОУИ-В.Търново съгласно Приложение от №1.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

50730000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на хладилни съоръжения

3) Количество или обем

Съгласно документацията за участие.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 31.12.2009 г. 

Обособена позиция №: 2 / Заглавие: "Абонаментно сервизно поддържане и текущ ремонт, включително доставка на резервни части и консумативи, на климатичната техника, находяща се в сградите на ТД на НАП-В. Търново" съгласно приложение №2
1) Кратко описание

Абонаментно сервизно поддържане и текущ ремонт, включително доставка на резервни части и консумативи, на климатичната техника, находяща се в сградите на ТД на НАП-В. Търново

2) Общ терминологичен речник (CPV)

50730000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на хладилни съоръжения

3) Количество или обем

Според документацията за участие

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 31.12.2009 г. 

Обособена позиция №: 3 / Заглавие: "Абонаментно сервизно поддържане и текущ ремонт, включително доставка на резервни части и консумативи, на климатичната техника и климатичната инсталация, находяща се в сградата на ТД на НАП - гр.Видин" съгласно приложение №3
1) Кратко описание

Абонаментно сервизно поддържане и текущ ремонт, включително доставка на резервни части и консумативи, на климатичната техника и климатичната инсталация, находяща се в сградата на ТД на НАП - гр.Видин.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

29231200, 50730000

Описание:

Климатични инсталации
Услуги по ремонт и поддържане на хладилни съоръжения

3) Количество или обем

Според документацията за участие

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 31.12.2009 г. 

Обособена позиция №: 4 / Заглавие: "Абонаментно сервизно поддържане и текущ ремонт, включително доставка на резервни части и консумативи, на климатичната техника, находяща се в сградата на ТД на НАП - гр.Габрово" съгласно приложение №4
1) Кратко описание

"Абонаментно сервизно поддържане и текущ ремонт, включително доставка на резервни части и консумативи, на климатичната техника, находяща се в сградата на ТД на НАП - гр.Габрово

2) Общ терминологичен речник (CPV)

50730000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на хладилни съоръжения

3) Количество или обем

Според документацията за участие

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: 01.01.2008 г. , Дата за завършване: 31.12.2009 г. 

Обособена позиция №: 5 / Заглавие: "Абонаментно сервизно поддържане и текущ ремонт, включително доставка на резервни части и консумативи,на климатичната техника, находяща се в сградата на ТД на НАП - гр.Ловеч" съгласно приложение №5
1) Кратко описание

"Абонаментно сервизно поддържане и текущ ремонт, включително доставка на резервни части и консумативи, на климатичната техника, находяща се в сградата на ТД на НАП - гр.Ловеч

2) Общ терминологичен речник (CPV)

50730000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на хладилни съоръжения

3) Количество или обем

Според документацията за участие

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 31.12.2009 г. 

Обособена позиция №: 6 / Заглавие: "Абонаментно сервизно поддържане и текущ ремонт, включително доставка на резервни части и консумативи, на климатичната техника, находяща се в сградата на ТД на НАП - гр.Плевен" съгласно приложение №6
1) Кратко описание

"Абонаментно сервизно поддържане и текущ ремонт, включително доставка на резервни части и консумативи, на климатичната техника, находяща се в сградата на ТД на НАП - гр.Плевен

2) Общ терминологичен речник (CPV)

50730000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на хладилни съоръжения

3) Количество или обем

Според документацията за участие

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 31.12.2009 г.