Версия за печат

00530-2007-0080


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Пловдив: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

НАЦИОНАЛНА АГЕНЦИЯ ЗА ПРИХОДИТЕ, ДИРЕКЦИЯ "ОБЖАЛВАНЕ И УПРАВЛЕНИЕ НА ИЗПЪЛНЕНИЕТО"- ПЛОВДИВ., ДИРЕКЦИЯ "ОБЖАЛВАНЕ И УПРАВЛЕНИЕ НА ИЗПЪЛНЕНИЕТО" - ПЛОВДИВ, ул."Скопие" № 106, За: Силвия Божинова, Р.България 4004, Пловдив, Тел.: 032 935497, E-mail: s.peeva@ro.nra.bg, Факс: 032 679700

Място/места за контакт: Силвия Божинова

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Абонаментна поддръжка и ремонт на 9 бр. автоматични телефонни централи, обслужващи административните сгради на ТД на НАП в градовете Пловдив, Хасково, Смолян, Пазарджик, Стара Загора и Кърджали.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 1

Място на изпълнение: Сградите на ТД на НАП-Пловдив, ул."Чернишевски" № 3 и ул."Радецки" № 18а, Сградите на ТД на НАП-Хасково, пл."Свобода" № 2 и бул."България" № 152, ет.8, Сградата на ТД на НАП - Смолян, бул."България" № 12, ет.5, Сградата на ТД на НАП-Пазарджик, ул."Асен Златаров" № 7, Сградата на ТД на НАП-Стара Загора, ул."Кенали" № 1, Сградата на ТД на НАП-Кърджали, ул."Деспот Слав" № 1.
Код NUTS: BG22
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Абонаментна поддръжка и ремонт на 9 бр. автоматични телефонни централи, обслужващи административните сгради на ТД на НАП в градовете Пловдив, Хасково, Смолян, Пазарджик, Стара Загора и Кърджали.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50334130

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на телефонни централи

ІІ.1.5) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Абонаментна поддръжка и ремонт на 9 бр. автоматични телефонни централи, обслужващи административните сгради на ТД на НАП в градовете Пловдив, Хасково, Смолян, Пазарджик, Стара Загора и Кърджали.

Минимална прогнозна стойност без ДДС: 0, Максимална прогнозна стойност без ДДС: 15400 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Крайна дата

31.07.2008 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците в процедурата представят гаранция за участие в размер както следва: по позиция 1 - 50 /петдесет/ лева, по позиция 2 - 20 /двадесет/ лева, по позиция 3 - 10 /десет/ лева, по позиция 4 - 40 /четиридесет/ лева, по позиция 5 - 20 /двадесет/ лева, по позиция 6 - 14 /четиринадесет/ лева. В случай, че участникът избере гаранцията да е във вид на парична сума, последната следва да се преведе по сметка на Дирекция "ОУИ" - Пловдив в Банка "Уникредит Булбанк" по сметка BG 36 UNCR 7527 3354 5396 34, BIC код UNCRBGSF. Участникът определен за изпълнител представя неотменима и безусловна гаранция за изпълнение на договора в размер на 5% от стойността на договора и покриваща срока за изпълнение на договора. Гаранцията за изпълнение на договора се представя от изпълнителя в момента на подписване на договора и е необходима предпоставка за неговото сключване.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Цената за абонаментното поддържане се заплаща по банков път на равни месечни вноски, ежемесечно, в срок до 60 дни след представяне на фактура. Цената за извършени ремонти на техниката на Възложителя се заплаща по банков път, в срок до 60 дни след представяне на фактура и следните документи: двустранно подписан приемо-предавателен протокол за извършения ремонт, съдържащ часа на повикване и часа на започване на ремонта, описание на ремонта, вложените за извършването му човеко-часове и вида и количеството на вложените резервни части, материали и консумативи.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Документ за регистрация на кандидата, а когато е физическо лице - документ за самоличност. 2. Удостоверение за актуална съдебна регистрация, издадено не по-рано от 30 дни преди датата на представяне на офертата; 3. Копие от документ за регистрация по БУЛСТАТ; 4. Декларации, относно обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 - приложени образци. Наличието на обстоятелства по чл.47, ал.2 води до отстраняване на участника. В случай, че участникът е обединение от ФЛ и/или ЮЛ, наличието на обстоятелства по чл.47, ал.2 по отношение на всяко едно лице, включено в обединението води до отстраняване на участника; 5.Документ за закупена документация и документ за внесена гаранция за участие 6. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Баланс и Отчет за приходите и разходите на участника за предходната финансова година, когато публикуването им се изисква от законодателството, а за участници, за които законодателството не изисква публикуване - Декларация, съдържаща информация за общият им оборот, приходите и разходите от предходната финансова година.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Кандидатът да представи декларации за следните обстоятелства: -че притежава нормативните актове и българските стандарти за телефонните централи, които ще поддържа и ремонтира, както и инструкциите за работа за извършване на функционалните проверки, техническото обслужване и ремонтите; -че разполага с технически възможности за изпълнение на поръчката: необходимата сервизна база, съоръжения и инструменти и да представи списък на оборудването; -че притежава офис, работни помещения и непрекъсната телефонна връзка на територията на града, гарантираща аварийно обслужване в срок до 2 /два/ часа от получаването на сигнал за настъпило събитие; -че е запознат с обекта на поръчката. Кандидатът да разполага с персонал със съответното техническо образование – инженери и монтьори по телекомуникационни системи с необходимата за поддържането, ремонтирането и/или преустройването на телефонните централи правоспособност, съгласно Наредба № 18 от 2003 г./обн. ДВ бр. 6/23.01.2004 г./ за придобиване на квалификация по професия „Монтьор по комуникационни системи” и „Националната класификация на професиите и длъжностите” от 2005 г., и да представи списък на същия. Кандидатът да представи списък на основните договори с идентичен предмет, които е сключил през последните три години. Кандидатът да представи препоръки от други възложители.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Кандидатът следва да разполага с персонал със съответното техническо образование - инжинери и монтьори по телекомуникационни системи с необходимата за поддържането, ремонтирането и/или преустройването на телефонните централи правоспособност съгласно Наредба № 18 от 2003г./обн. ДВ бр.6/23.01.2004г./ за придобиване на квалификация по професия "Монтьор по комуникационни системи" и Националната класификация на професиите и длъжностите от 2005г.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

001-21/18.06.2007г.

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ДВ 4 от 20.02.2007 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
10/07/2007 00:00 Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена
35 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие в открития конкурс се получава в деловодството на Дирекция "ОУИ" - пловдив, ул."Скопие" № 106, ет.1, всеки работен ден от 9.00 часа до 17.30 часа в срок до 10.07.2007г., срещу представен документ за заплатени по банков път 42 / четиридесет и два/ невъзстановими лева по сметка на Дирекция "ОУИ" - Пловдив в Банка "Уникредит Булбанк" № BG 63 UNCR 7527 3154 5396 01, BIC код UNCRBGSF.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
10.07.2007 г.  Час: 17:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 11/07/2007 00:00 Час: 10:00
Място

Сградата на Дирекция "ОУИ" - Пловдив, ул. Скопие № 106, ет.10, заседателната зала.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Законните представители по съдебно решение на участниците в процедурата или техни представители, разполагащи с изрично пълномощно за участие в процедурата.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Допълнителна информация

Процедурата е открита с Решение № 001-21/18.06.2007г. на Георги Ченков Търновалийски, Директор на Дирекция "ОУИ" - Пловдив, упълномощен със Заповед №ЗЦУ-63/29.01.2007г. на Изпълнителния директор на НАП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" № 18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяваенто му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" 18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

18.06.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция №: 1 / Наименование: Абонаментна поддръжка и ремонт на 2 бр.автоматични телефонни централи, обслужващи административните сградите на ТД на НАП-Пловдив.
1) Кратко описание

Абонаментна поддръжка и ремонт на 2 бр. автоматични телефонни централи, обслужващи административните сградите на ТД на НАП-Пловдив, находящи се на ул.Чернишевски № 3 и ул.Радецки № 18а.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50334130

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на телефонни централи

3) Количество или обем

Абонаментна поддръжка и ремонт на 2 бр. автоматични телефонни централи, обслужващи административните сградите на ТД на НАП-Пловдив, находящи се на ул.Чернишевски № 3 и ул.Радецки № 18а.

Прогнозна стойност от без ДДС: 0, Прогнозна стойност до без ДДС: 5000 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: , Крайна дата: 31.07.2008 г. 
5) Допълнителна информация

Предложената цена за целия срок на договора не може да надвишава 5000 лв.


Обособена позиция №: 2 / Наименование: Абонаментна поддръжка и ремонт на 2 бр. автоматични телефонни централи, обслужващи административните сгради на ТД на НАП-Хасково.
1) Кратко описание

Абонаментна поддръжка и ремонт на 2 бр. автоматични телефонни централи, обслужващи административните сгради на ТД на НАП - Хасково, находящи се на пл. Свобода № 2 и бул.България №152, ет.8.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50334130

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на телефонни централи

3) Количество или обем

Абонаментна поддръжка и ремонт на 2 бр. автоматични телефонни централи, обслужващи административните сгради на ТД на НАП - Хасково, находящи се на пл. Свобода № 2 и бул.България №152, ет.8.

Прогнозна стойност от без ДДС: 0, Прогнозна стойност до без ДДС: 2000 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: 20.12.2007 г. , Крайна дата: 31.07.2008 г. 
5) Допълнителна информация

Предложената цена за целия срок на договора не може да надвишава 2000 лв.


Обособена позиция №: 3 / Наименование: Абонаментна поддръжка и ремонт на 1 бр. автоматична телефонна централа, обслужваща административната сградата на ТД на НАП-Смолян.
1) Кратко описание

Абонаментна подръжка и ремонт на 1 бр. автоматична телефонна централа, обслужваща административната сграда на ТД на НАП-Смолян, находяща се на бул.България № 12, ет.5.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50334130

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на телефонни централи

3) Количество или обем

Абонаментна подръжка и ремонт на 1 бр. автоматична телефонна централа, обслужваща административната сграда на ТД на НАП-Смолян, находяща се на бул.България № 12, ет.5.

Прогнозна стойност от без ДДС: 0, Прогнозна стойност до без ДДС: 1000 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: , Крайна дата: 31.07.2008 г. 
5) Допълнителна информация

Предложената цена за целия срок на договора не може да надвишава 1000 лв.


Обособена позиция №: 4 / Наименование: Абонаментна поддръжка и ремонт на 2 бр. автоматични телефонни централи , обслужващи административната сграда на ТД на НАП - Пазарджик.
1) Кратко описание

Абонаментна поддръжка и ремонт на 2 бр. автоматични телефонни централи, обслужващи административната сграда на ТД на НАП - Пазарджик, находяща се на ул. Асен Златаров № 7.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50334130

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на телефонни централи

3) Количество или обем

Абонаментна поддръжка и ремонт на 2 бр. автоматични телефонни централи, обслужващи административната сграда на ТД на НАП - Пазарджик, находяща се на ул. Асен Златаров № 7

Прогнозна стойност от без ДДС: 0, Прогнозна стойност до без ДДС: 4000 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: 08.12.2007 г. , Крайна дата: 31.07.2008 г. 
5) Допълнителна информация

Предложената цена за целия срок на договора не може да надвишава 4000 лв.


Обособена позиция №: 5 / Наименование: Абонаментна поддръжка и ремонт на 1 бр. автоматична телефонна централа, обслужваща административната сграда на ТД на НАП-Стара Загора.
1) Кратко описание

Абонамантна поддръжка и ремонт на 1 бр. автоматична телефонна централа, обслужваща административната сграда на ТД на НАП-Стара Загора, находяща се на ул.Кенали № 1.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50334130

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на телефонни централи

3) Количество или обем

Абонамантна поддръжка и ремонт на 1 бр. автоматична телефонна централа, обслужваща административната сграда на ТД на НАП-Стара Загора, находяща се на ул.Кенали № 1.

Прогнозна стойност от без ДДС: 0, Прогнозна стойност до без ДДС: 2000 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: , Крайна дата: 31.07.2008 г. 
5) Допълнителна информация

Предложената цена за целия срок на договора не може да надвишава 2000 лв.


Обособена позиция №: 6 / Наименование: Абонаментна поддръжка и ремонт на 1 бр. автоматична телефонна централа, обслужваща административната сграда на ТД на НАП-Кърджали.
1) Кратко описание

Абонаментна поддръжка и ремонт на 1 бр. автоматична телефонна централа, обслужваща административната сграда на ТД на НАП - Кърджали, находяща се на ул.Деспот Слав № 1.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50334130

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на телефонни централи

3) Количество или обем

Абонаментна поддръжка и ремонт на 1 бр. автоматична телефонна централа, обслужваща административната сграда на ТД на НАП - Кърджали, находяща се на ул.Деспот Слав № 1.

Прогнозна стойност от без ДДС: 0, Прогнозна стойност до без ДДС: 1400 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: 16.11.2007 г. , Крайна дата: 31.07.2008 г. 
5) Допълнителна информация

Предложената цена за целия срок на договора не може да надвишава 1400 лв.