Версия за печат

00530-2007-0079


Обявление за малка обществена поръчка

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национална агенция за приходите,Дирекция "ОУИ" София при ЦУ на НАП, ул. "Аксаков" № 21, За: Емилия Александрова; Биляна Пешева, Р.България 1000, София, Тел.: 02 98593715; 02 98593766, E-mail: b.pesheva@nra.bg, Факс: 02 9862061

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка и монтаж на 610 броя стелажа, периодично по заявка на Възложителя за нуждите на ТД на НАП – София град и ТД на НАП гр. Благоевград”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: София
Код NUTS: BG211
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка и монтаж на 610 броя метални стелажи периодично, след предварителна заявка от страна на ТД на НАП – София град, за обзавеждане на архивни помещения в административните сгради на ТД на НАП – София град, от които 10 бр. метални стелажи за ТД на НАП гр. Благоевград. Конструкцията на стелажите да позволява максимално оползотворяване на пространството.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

36121510

Описание:

Стелажи за сортиране

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

610 броя

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие - в размер на 370.00 лв. във вид на парична сума или банкова гаранция, учредена в полза на Дирекция "ОУИ" София при ЦУ на НАП в УниКредит Булбанк, клон Батенберг, набирателна сметка: №BG59UNCR96603388856317, BIC код: UNCRBGSF. Гаранция за изпълнение - 5 % от стойността на договора във вид на парична сума или банкова гаранция учредена в полза на възложителя.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Заплащането по договора ще се извършва от съответната Териториална дирекция на НАП, в срок от 60 дни от представяне на фактура в съответния отдел "ФС"

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Документ за регистрация на участника, а когато е физическо лице - документ за самоличност;2. Удостоверение за актуална съдебна регистрация, издадено не по-рано от 30 дни преди датата на представяне на офертата в Дирекция ”ОУИ” София при ЦУ на НАП София;3. Копие от документ за регистрация по БУЛСТАТ, а в случаите в които участникът не е вписан – копие от документ за самоличност; 4. Удостоверение за регистрация по ЗДДС, в случай, че участникът е регистриран;5. Декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП – по образец; 6. Декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1 и ал.2, т.2 и т.3 от ЗОП – по образец; 7. Подизпълнителите, които ще участват при изпълнение на поръчката и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнители, както и документите необходими за тяхното участие, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 1,3,4,5 и 10 от ЗОП; 8. Документ за закупена документация за участие в процедурата – копие;9. Документ за внесена гаранция за участие в процедурата под формата на парична сума или банкова гаранция в полза на Дирекция ”ОУИ” София при ЦУ на НАП - оригинал;10 Нотариално заверено пълномощно, в случай че участникът се представлява от лице различно от законния му представител;11. Ценово предложение в отделен плик с надпис ”Предлагана цена” – по образец;12. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Счетоводен баланс за предходната финансова година; Отчет за приходите и разходите за предходната финансова година;
Минимални изисквания: Счетоводен баланс за предходната финансова година; Отчет за приходите и разходите за предходната финансова година;
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Описание на техническото оборудване, машини и други съоръжения, с които участникът разполага за изпълнение на поръчката.;2. Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на лицата, които ще обезпечат изпълнението на договора; 3.Декларация, съдържаща списък с основните договори за доставки със същия обект, през последните три години; 4.Референция най-малко от пет клиента; 5. Сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на стоките с техническите спецификации дадени от възложителя; 6. Подходящ нагледен материал – схеми, цветни фотографски снимки и пълно описание на предлаганите метални стелажи с посочване на техническите им параметри;
Минимални изисквания: 1. Описание на техническото оборудване, машини и други съоръжения, с които участникът разполага за изпълнение на поръчката.;2. Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на лицата, които ще обезпечат изпълнението на договора; 3.Декларация, съдържаща списък с основните договори за доставки със същия обект, през последните три години; 4.Референция най-малко от пет клиента; 5. Сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на стоките с техническите спецификации дадени от възложителя; 6. Подходящ нагледен материал – схеми, цветни фотографски снимки и пълно описание на предлаганите метални стелажи с посочване на техническите им параметри;
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Най-ниска предложена цена; тежест: 40 %
Показател: Най-високо качество; тежест: 40 %
Показател: Най –дълъг гаранционен срок; тежест: 10 %
Показател: Опит и референции при изпълнение на подобен род поръчки при бюджетни организации; тежест: 10 %
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ДВ 6 от 20.02.2007 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
11/07/2007 00:00 Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена
18.75 BGN
Условия и начин на плащане

Всеки работен ден на адрес: ул. Аксаков № 21, деловодството на Дирекция "ОУИ" гр. София - етаж 7, срещу документ за внесена по банков път невъзстановима сума в размер на 22,50 лева с вкл. ДДС за закупуване на конкурсната документация по сметка: Дирекция "ОУИ" София при ЦУ на НАП, сметка № BG63UNCR96603188856310, BIC код - UNCRBGSF, Банка- УниКредит Булбанк, клон Батенберг

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
11.07.2007 г.  Час: 17:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 12/07/2007 00:00 Час: 10:00
Място

Сградата на Дирекция "ОУИ" София, ул. Аксаков №21

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Законните представители на участниците или упълномощените за това лица



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Допълнителна информация

Решение № 12 от 14.06.2007 г. на Директора на Дирекция "ОУИ" София при ЦУ на НАП

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

10 дена

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

15.06.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ