Версия за печат

00530-2007-0078


Обявление за обществена поръчка

BG-Бургас: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

НАЦИОНАЛНА АГЕНЦИЯ ЗА ПРИХОДИТЕ Дирекция "ОУИ"Бургас, Дирекция "ОУИ"Бургас ул."Цар Петър"№5 Б, За: Веселин Тотев за Бургас, Донка Христова за Ямбол, Р.България 8000, Бургас, Тел.: 056 878162; 046 686204, Факс: 056 878152

Място/места за контакт: Веселин Тотев за Бургас, Донка Христова за Ямбол

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: обслужване на данъкоплатците, осигурителите и осигурените

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Охрана на сградите на ТД на НАП - Ямбол

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 27
Основно място на изпълнение: Ямбол
Код NUTS: BG233
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Охрана на сградите на ТД на НАП - Ямбол-жива и със СОТ Паричен салон на ул.”Кабиле” №1 със СОТ и жива охрана/в работно време/ Административен етаж на ул.”Търговска” №2 със СОТ и жива охрана/в работно време/. Охраната в неработно време се осъществява със СОТ , чрез радиосистема, проводна линия или дублирано. Изисква се за двете сгради охраната да е с по един невъоръжен охранител за времето от 9,00ч. до 17,30часа.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

74613000, 74611000

Описание:

Охранителни услуги
Услуги чрез сигнално-охранителни системи

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Охрана на сградите на ТД на НАП - Ямбол-жива и със СОТ Паричен салон на ул.”Кабиле” №1 със СОТ и жива охрана/в работно време/ Административен етаж на ул.”Търговска” №2 със СОТ и жива охрана/в работно време/. Охраната в неработно време се осъществява със СОТ , чрез радиосистема, проводна линия или дублирано. Изисква се за двете сгради охраната да е с по един невъоръжен охранител за времето от 9,00ч. до 17,30часа.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Начало

01.01.2008 г. 

Завършване

31.12.2008 г. 


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

"Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 100 лв. /сто/ внесени по банкова сметка № ВG45UNCR96603388964918 в УНИ КРЕДИТ БУЛБАНК клон Бургас – б.код UNCRBGSF. Гаранцията за изпълнение е в размер на 5 % /пет/ от стойността на договора.Гаранцията може да се представи като парична сума или банкова гаранция.Паричната сума се внася от кандидата определен за изпълнител към датата на подписване на договора. Сумата се внася по банкова сметка № ВG45UNCR96603388964918 в УНИ КРЕДИТ БУЛБАНК клон Бургас – б.код UNCRBGSF. Банковата гаранция следва да е неотменима, за срока на изпълнение на договора и да се представи при подписването на същия в Дирекция"ОУИ" Бургас

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

до 60 дни след изпълнение на услугата и представяне на всички изискуеми документи чрез ТД на НАП Ямбол

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. съдебна регистрация; 2. данъчна регистрация; 3. БУЛСТАТ регистрация ; 4. документ за внесена гаранция за участие; 5. декларация по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП; 6. доказателства за икономическо и финансово състояние - чл.50, ал.1, т.2 от ЗОП; 7. доказателства за техническите възможности - чл.51, ал.1, т.8 и т.9 от ЗОП; 8. декларация за подизпълнители - чл.56, ал.1, т.7 от ЗОП; 9. свидетелство за съдимост; 10. удостоверение за наличие/липса на задължения по ДОПК; 11. удостоверение от съответния окръжен съд за производство по обявяване в несъстоятелност и/или ликвидация; 12. подписан списък с документите от офертата; 13. ценово предложение в запечатан, непрозрачен плик; 14. други документи - съгласно тръжната документация.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: доказателства за икономическо и финансово състояние - чл.50, ал.1, т.2 от ЗОП;
Изисквано/и минимално/и ниво/а: доказателства за икономическо и финансово състояние - чл.50, ал.1, т.2 от ЗОП;
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: доказателства за техническите възможности - чл.51, ал.1, т.8 и т.9 от ЗОП;
Изисквано/и минимално/и ниво/а: доказателства за техническите възможности - чл.51, ал.1, т.8 и т.9 от ЗОП;
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 4/S - от 20.02.2007 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
24/07/2007 00:00 Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 24 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се получава на адрес - Д "ОУИ" Бургас, град Бургас, ул."Цар Петър" №5"б", всеки работен ден от 14:00 до 17:30 часа, срещу представен документ за платена цена на документацията, преведена по следната банкова сметка: № ВG76UNCR96603188964910 в УНИ КРЕДИТ БУЛБАНК клон Бургас – б.код UNCRBGSF

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
24/07/2007 00:00 Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 25/07/2007 00:00 Час: 14:00
Място

в сградата на Дирекция"ОУИ" Бургас, гр.Бургас, ул."Цар Петър"№5Б

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

лицата посочени в чл.68 ал.5 от ЗОП


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисията за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

жалбата се подава в срок 10 дни от узнаването за съответното решение - чл.120, ал.2 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

14.06.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ