Версия за печат

00826-2007-0002


Обявление за малка обществена поръчка

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Специализирана болница за активно лечение по неврология и психиатрия "Св. Наум" ЕАД, бул. "Цариградско шосе" - 4 км, За: Станислава Иванова, Р България 1113, София, Тел.: 02 9702101; 02 9702300, E-mail: ubalnp@yahoo.com, Факс: 02 8709309

Място/места за контакт: Станислава Иванова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.svnaum.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на лекарствени продукти

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: болнична аптека на СБАЛНП "Св. Наум" ЕАД
Код NUTS: BG211
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка на лекарствени продукти

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

24400000 (M016)

Описание:

Медикаменти (За болнична употреба)

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно приложение 1 към документацията за участие. Количеството се определя в зависимост от броя преминали пациенти в СБАЛНП "Св. Наум" ЕАД

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на 600 лева внесена по сметка на СБАЛНП "Св. Наум" ЕАД, ОББ, клон Княгиня Мария Луиза, ІВAN BG10UBBS84231012877414; BIG код UBBSBGSF. Гаранция за изпълнение 2% от стойността на договора - парична или банкова.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Плащането се извършва чрез платежни нареждания съгласно сроковете фиксирани в договора срещу представена фактура за периодични доставки.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на документите съдържащи се в офертата 2. Документ за съдебна регистрация на кандидата първоначална и последна - заверен препис 3. Удостоворение за актуално състояние оргинал или нотариално заверен препис 4. Документ за регистрация по БУЛСТАТ - заверено копи 5. Разрешително за извършване на търговия с лекарствени продукти - заверено копие 6. Декларация за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП 7. Документ за закупена документация 8. Документ за внесена гаранция за участие в процедурата - копие 9. Декларация за ползване на подизпълнители 10. Срок на изпълнение на поръчката 11. Срок на валидност на офертата 12. Предлагана цена в отделен запечатан плик, придлужена с декларация, че в предложената цена са включени всички разходи за изпълнение на поръчката 13. Парафиран от кандидата проект на договор за възлагане на обществена поръчка 14. Декларация запознат с условията на конкурса 15. Банкова сметка в български лева на кандидата
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за икономическото и финансово състояние 1. Отчет за приходите и разходите за 2006 г. 2. Баланс за 2006 г. 3. Справка от гл. счетоводител за оборота на фирмата през последните три години на стоките обект на поръчката
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за техническите възможности за изпълнение на поръчката и търговска репутация на кандидата 1. Списък на основните договори за доставка на лекарствени продукти изпълнени през последните три години, вкл. стойностите, датите и получатели 2. Референция от търговски партньори 3. Справка за оборудването, техническите и кадрови възможности с които кандидатът разполага за изпълнение на поръчките 4. Оторизационни писма от фирмите производители
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
09/07/2007 00:00 Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
100 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се получава всеки работен ден след обнародване на обявлението в деловодството на СБАЛНП "Св. Наум" ЕАД от 8.00 до 16.00 ч. след заплащане в брой на цената в касата на болницата

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
09.07.2007 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 10/07/2007 00:00 Час: 11:30
Място

Голямата учебна зала, етаж 1, сграда Неврология

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Управители на фирми и лица изрично упълномощени с нотариално заверено пълномощно



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Допълнителна информация

Решение № Д-41/05-06-2007 Г. за откриване на процедура доставка на лекарствени продукти за нуждите на СБАЛНП "Св. Наум" ЕАД по НВМОП и одобряване обявлението и документацията за участие

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Орган, който отговаря за процедурите по медиация

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 2 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

06.06.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ