I.1)
Наименование, адреси и лица за контакт
Специализирана болница за активно лечение по неврология и психиатрия "Св. Наум" ЕАД, бул. "Цариградско шосе" - 4 км, За: Станислава Иванова, Р България 1113, София, Тел.: 02 9702101; 02 9702300, E-mail: ubalnp@yahoo.com, Факс: 02 8709309
Място/места за контакт: Станислава Иванова
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.svnaum.com.
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Доставка на лекарствени продукти
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка
Място на изпълнение:
болнична аптека на СБАЛНП "Св. Наум" ЕАД
Код NUTS:
BG211
ІІ.1.3)
Кратко описание на поръчката
Доставка на лекарствени продукти
ІІ.1.4)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
24400000 (M016)
Описание:
Медикаменти (За болнична употреба)
ІІ.1.5)
Обособени позиции
ІІ.1.6)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Съгласно приложение 1 към документацията за участие. Количеството се определя в зависимост от броя преминали пациенти в СБАЛНП "Св. Наум" ЕАД
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1)
Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранцията за участие е в размер на 600 лева внесена по сметка на СБАЛНП "Св. Наум" ЕАД, ОББ, клон Княгиня Мария Луиза, ІВAN BG10UBBS84231012877414; BIG код UBBSBGSF. Гаранция за изпълнение 2% от стойността на договора - парична или банкова.
ІІІ.1.2)
Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
Плащането се извършва чрез платежни нареждания съгласно сроковете фиксирани в договора срещу представена фактура за периодични доставки.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на документите съдържащи се в офертата
2. Документ за съдебна регистрация на кандидата първоначална и последна - заверен препис
3. Удостоворение за актуално състояние оргинал или нотариално заверен препис
4. Документ за регистрация по БУЛСТАТ - заверено копи
5. Разрешително за извършване на търговия с лекарствени продукти - заверено копие
6. Декларация за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП
7. Документ за закупена документация
8. Документ за внесена гаранция за участие в процедурата - копие
9. Декларация за ползване на подизпълнители
10. Срок на изпълнение на поръчката
11. Срок на валидност на офертата
12. Предлагана цена в отделен запечатан плик, придлужена с декларация, че в предложената цена са включени всички разходи за изпълнение на поръчката
13. Парафиран от кандидата проект на договор за възлагане на обществена поръчка
14. Декларация запознат с условията на конкурса
15. Банкова сметка в български лева на кандидата
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за икономическото и финансово състояние
1. Отчет за приходите и разходите за 2006 г.
2. Баланс за 2006 г.
3. Справка от гл. счетоводител за оборота на фирмата през последните три години на стоките обект на поръчката
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за техническите възможности за изпълнение на поръчката и търговска репутация на кандидата
1. Списък на основните договори за доставка на лекарствени продукти изпълнени през последните три години, вкл. стойностите, датите и получатели 2. Референция от търговски партньори
3. Справка за оборудването, техническите и кадрови възможности с които кандидатът разполага за изпълнение на поръчките
4. Оторизационни писма от фирмите производители
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
09/07/2007 00:00 Час: 16:00
Условия и начин на плащане
Документацията се получава всеки работен ден след обнародване на обявлението в деловодството на СБАЛНП "Св. Наум" ЕАД от 8.00 до 16.00 ч. след заплащане в брой на цената в касата на болницата
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
09.07.2007 г. Час: 16:00
IV.3.5)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.6)
Срок на валидност на офертите
IV.3.7)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 10/07/2007 00:00 Час: 11:30
Място
Голямата учебна зала, етаж 1, сграда Неврология
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Управители на фирми и лица изрично упълномощени с нотариално заверено пълномощно
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.3)
Допълнителна информация
Решение № Д-41/05-06-2007 Г. за откриване на процедура доставка на лекарствени продукти за нуждите на СБАЛНП "Св. Наум" ЕАД по НВМОП и одобряване обявлението и документацията за участие
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Орган, който отговаря за процедурите по медиация
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
VI.4.2)
Подаване на жалби
Съгласно чл. 120, ал. 2 от ЗОП
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление