Версия за печат

00530-2007-0059


Обявление за поръчка (ЕС)

BG-Велико Търново: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Национална агенция за приходите/Дирекция "Обжалване и управление на изпълнението", Дирекция "Обжалване и управление на изпълнението"-гр.В.Търново, пл. "Център"№2, ет.4, стая 403, За: Маргарита Драганова, Република България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 617104 ; 062 617146, E-mail: oui_velikotyrnovo@ro04.nra.bg, Факс: 062 603930

Място/места за контакт: гр.Велико Търново, пл. "Център"№2, ет.4, стая 403

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: Обжалване на ревизионни и други актове по ДОПК

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„ДОСТАВКА НА ТОНЕР КАСЕТИ ЗА НУЖДИТЕ НА ТД НА НАП – ГР. В. ТЪРНОВО, ТД НА НАП – ГР. ВИДИН, ТД НА НАП – ГР. ВРАЦА, ТД НА НАП – ГР. ГАБРОВО, ТД НА НАП – ГР. ЛОВЕЧ И ТД НА НАП – ГР. МОНТАНА”, ПО ВИД, КОЛИЧЕСТВА И СПЕЦИФИКАЦИЯ, ОПИСАНИ ОБЩО В ПРИЛОЖЕНИЕ №1 „СПЕЦИФИКАЦИЯ НА ТОНЕР КАСЕТИ” И КОНКРЕТИЗИРАНИ ЗА СЪОТВЕТНАТА ДИРЕКЦИЯ В ПРИЛОЖЕНИЯ ОТ №1.1 ДО №1.6, НЕРАЗДЕЛНА ЧАСТ ОТ ДОКУМЕНТАЦИЯТА ЗА УЧАСТИЕ В ОТКРИТАТА ПРОЦЕДУРА.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: ТД на НАП – гр.В. Търново, пл. „Център” №2 ТД на НАП – гр. Видин, ул.”Шести септември” №12 ТД на НАП – гр. Враца, ул.”В.Кънчов” №86 ТД на НАП – гр. Габрово, ул.”Априловка”№7, ул.”Радецка”№11 ТД на НАП – гр. Ловеч, ул. „Търговска”№43 ТД на НАП – гр. Монтана, ул.”Л. Каравелов”№11
Код NUTS: BG1
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Видовете принтери, копирни машини и многофункционални устройства, за които ще се доставят консумативи - тонер касети, както и необходимите количества са подробно описани в Приложение №1: „Спецификация на тонер касети за видове принтери, копирни машини и многофункционални устройства” и конкретизирани за съответните териториални дирекции на НАП в приложения от №1.1 до №1.6, неразделна част от документацията за участие в откритата процедура.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

30125100

Описание:

Касети с тонер

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Съгласно описание на поръчката, съставляващо неразделна част от документацията, съответно от договора

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Завършване

31.07.2008 г. 


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие: 2000лв., внесена по набирателна сметка IBAN BG82UNCR75273348540132 и BIC UNCRBGSF в Уникредит Булбанк-гр.В.Търново. Гаранция за изпълнение: 5% от стойността на сключения договор.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Периодично,по банков път, до 60 работни дни след представяне на фактура в съответната териториална дирекция на НАП.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Възложителят, при наличие на условията по чл.69 от ЗОП, отстранява от участие кандидат или участник, който не отговаря на изискванията на чл.47, ал.1 от ЗОП, както и този за който са налице обстоятелства по чл.47, ал.2, т.1 до т.3 вклч. от ЗОП, както и тези по чл.47, ал.5 от с.з. Изискуемите документи - съгласно ЗОП и изискванията на възложителя, посочени в документацията. Участниците следва да представят документ за регистрация на кандидата и последващи решения за промяна по партидата, удостоверение за актуално състояние, издадено не по-рано от 30 дни преди датата на представяне на офертата - оригинал или фотокопие заверено с гриф “Вярно с оригинала”, подпис и печат;копие от документ за регистрация по БУЛСТАТ; Удостоверение за регистрация по ЗДДС ако е регистриран и други, описани в документацията.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите на кандидата за предходната година, заверени с гриф “Вярно с оригинала”, подпис и печат;
Изисквано/и минимално/и ниво/а:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: - Доказателства за търговската репутация на кандидата: - препоръки от предишни възложители или препоръки от постоянни партньори; - Списък на основните поръчки със същия предмет, изпълнени през последната година -Заверено копие на валиден сертификат по системата за управление на качеството ISO 9001: 2000 /или еквивалентен/ за конкретната дейност.
Изисквано/и минимално/и ниво/а:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 2007/S 35 - 42612 от 20.02.2007 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
22/06/2007 00:00 Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 50 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на документацията е 60,00 лева, с включен ДДС, невъзстановими и платими по банкова сметка на възложителя в УниКредит Булбанк - клон В.Търново:IBAN BG89UNCR75273103569901, BIC UNCRBGSF. Документация се получава до 22.06.2007г. в стая 403 на Д"ОУИ".

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
22/06/2007 00:00 Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 26/06/2007 00:00 Час: 11:00
Място

гр. В. Търново, пл. "Център"№2, ет.4, стая 406

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Участниците, подали оферти или изрично упълномощени от тях лица. Форма на упълномощаване-писмена с нотариална заверка на подписите.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Възложител на обществената поръчка е Национална агенция по приходите. Конкретната процедура се открива от упълномощено лице и за нуждите на териториалните дирекции на Възложителя в обхвата на Д"ОУИ"-гр.В.Търново. Общата очаквана стойност за обществени поръчки за доставки с този обект в рамките на Възложителя НАП е 2 235 000лв. без ДДС, което поражда задължението за публикуване. Процедурата е открита с Решение №4/17.05.2007 г. на Директора на Дирекция "ОУИ" - Велико Търново.Директорът на Дирекция "ОУИ" е упълномощен със Заповед № ЗЦУ - 63/29.01.2007 г. на Изпълнителния директор на НАП да изпълнява функциите на възложител за необходимости, възникнали в рамките на Дирекция "ОУИ" - Велико Търново и териториалните дирекции на НАП, попадащи в обхвата на териториалната й компетентност.Възможност за допълнително възлагане по чл. 90 от ЗОП. Съгласно З-д №53/13.01.06г. на ИД на НАП, при отсъствие на итуляра правомощията на Директор на Д"ОУИ" изпълнява упълномощено лице. Предварително обявление в ДВ №7 от 20.02.2007г.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, гр. София, бул. "Витоша"18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 2 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, гр. София, бул. "Витоша"18, Република България 1000, гр. София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.05.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ