РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
“Поддръжка и текущ ремонт, включително доставка на резервни части и консумативи, на четири броя асансьорни уредби в сградата на Националната агенция за приходите, находяща се в гр. София, бул. "Княз Дондуков" № 52”
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги:
1
Основно място на изпълнение:
гр. София, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52
Код NUTS:
BG211
ІІ.1.3)
Настоящото обявление обхваща
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката или покупката/покупките
„Поддръжка и текущ ремонт (вкл. доставка на резервни части и консумативи) на четири броя асансьорни уредби в сградата на бул. “Дондуков” № 52 :
а) пътнически асансьори – 2 бр.;
б) товаро-пътнически асансьор – 1 бр.
в) товарна платформа – 1 бр.”
ІІ.1.6)
Общ терминологичен речник (CPV)
50750000
Описание:
Услуги по ремонт и поддържане на асансьори
ІІ.1.7)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
ІІ.1.8)
Разделяне на обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Съвкупно количество или обем
Четири броя асансьори:
а) пътнически асансьори – 2 бр.;
б) товаро-пътнически асансьор – 1 бр.
в) товарна платформа – 1 бр.”
Прогнозна стойност без ДДС
12000 BGN
ІІ.3)
Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция за участие в размер на 60 /шестдесет/ лева и срок на валидност, покриващ срока на валидност на офертите, която участниците представят в една от двете форми: банкова гаранция - оригинал или парична гаранция, преведена по сметка на НАП: IBAN BG42 BNBG 9661 3300 1749 01, банков идентификационен код BNBGBGSD, БНБ София. Гаранция за изпълнение: 2% от стойността на поръчката без ДДС, представена в една от двете форми: банкова гаранция - оригинал или парична гаранция, внесена по сметка на ЦУ на НАП.
ІІІ.1.2)
Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат
Плащането за изпълнението на поръчката ще се извършва по следния начин:
- месечна абонаментна такса ще се заплаща ежемесечно по банков път в срок до 30 дни след представянето на фактура в Дирекция “БФ” на ЦУ на НАП от координатора по договора.
- извършения ремонт и вложените части ще се заплащат в срок до 30 дни след представяне на фактура в Дирекция “БФ” на ЦУ на НАП от координатора по договора.
- При възникнала необходимост от извършване на ремонтни работи извън цената за абонаментно обслужване ще се заплащат в срок до 60 дни от извършване на ремонта и представяне на фактура в Дирекция “БФ” на ЦУ на НАП от координатора по договора.
ІІІ.1.3)
Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката
В случай, че участникът, определен за изпълнител е обединение на ФЛ и/или ЮЛ същото следва да се регистрира като юридическо лице за изпълнението на поръчката.
ІІІ.1.4)
Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Документ за регистрация на участника - юридическите лица представят копие от решение за регистрация, а когато е физическо лице - документ за самоличност;
2. Удостоверение за актуална съдебната регистрация, издадено не по-рано от 30/тридесет/ дни преди датата на представяне на офертата;
3. Документ за регистрация по БУЛСТАТ;
4. Документ за регистрация по Закона за данък върху добавената стойност, ако има такава;
5. Декларации, удосотверяващи липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП. Наличието на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 от ЗОП води до отстраняването на участника от процедурата;
6. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, наличието на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 от ЗОП по отношение на всяко едно ФЛ или ЮЛ, включено в обединението, води до отстраняването на участника в процедурата.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: не
Изисквано/и минимално/и ниво/а: не
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Списък на основните договори за услуги, изпълнени през последните три години, с предмет идентичен на предмета на настоящата процедура - поддръжка и текущ ремонт на асаньори, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение по някои от тях;
2. Списък на техническите лица, които ще обезпечат изпълнението на договора, придружен от документи удостоверяващи професионалната им квалификация, съгласно Наредба № 3/17.01.2001 г. за условията и реда за придобиване на правоспособност за упражняване на професията "монтьор по монтиране, поддържане и ремонтиране на асансьори" ;
3. Декларация, съдържаща опис на техническото оборудване, машини и други съоръжения, с които разполага участникът за изпълнението на поръчката;
4.Списък със сервизната база на територията на гр. София, с която участникът разполага;
5.Декларация от участника, че ще осигури аварийна група за поддръжка и ремонт в часовете, в работно и в извън работното му време, почивните и празнични дни.
6. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите, посочени в т. 1 - 3 се представят за всяко ЮЛ и физическо лице, включено в обединението.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: по т.1. Участникът да е извършвал дейност през последните три години с предмет идентичен на предмета на настоящата процедура и за изпълнението на някои от договорите да е получил препоръки за добро изпълнение от абонатите си;
по т. 2. Лицата, отговорни за изпълнението на поръчката трябва да притежават необходимата образователна и професионална квалификация, съгласно Наредба № 3/17.01.2001 г. за условията и реда за придобиване на правоспособност за упражняване на професията "монтьор по монтиране, поддържане и ремонтиране на асансьори" ;
по т.3. Техническото оборудване / машини и други съоръжения и др./, които ще бъдат използвани за изпълнението на поръчката/ включително и транспортните средства, с които участникът разполага да дават възможност за изпълнението на поръчката в предложените от него срокове;
по т.4.Участникът трябва да разполага със сервизна база, находяща се в гр. София.
по т.5. Да осигурява 24-часово непрекъснато аварийно обслужване на асансьорите - да освобождават пътниците при аварийно спиране на кабината, да оказват помощ при аварии и злополуки и да спират асансьорите при техническите неизправности по чл. 10, ал. 1, т. 1 – 6 от Наредбата за безопасна експлоатация и техническия надзор на асансьори / ДВ, бр.33/11.04.2003 год., изм. ДВ. бр.70 от 29 Август 2006г./
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1)
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия
Позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба
съгласно Наредба № 3/17.01.2001 г. за условията и реда за придобиване на правоспособност за упражняване на професията "монтьор по монтиране, поддържане и ремонтиране на асансьори"
ІІІ.3.2)
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ОВ 4/S - от 20.02.2007 г.
ІV.3.3)
Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
27/06/2007 00:00 Час: 17:30
Условия и начин на плащане
По банкова сметка на ЦУ на НАП: IBAN BG51BNBG96613100174901; BIC BNBGBGSD. Цена на документацията с ДДС - 60лв.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или на искания за участие
27/06/2007 00:00 Час: 17:30
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.8)
Условия за отваряне на офертите
Дата: 28/06/2007 00:00 Час: 11:00
Място
гр. София, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52
Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите
Участниците или техни законни или упълномощени представители. в случай, че присъства пълномощник, същият следва да представи, преди отварянето на офертите, в оригинал заверено от упълномощителя пълномощно.
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Tова е периодично повтаряща се поръчка
VI.2)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
VI.3)
Допълнителна информация
За участие в процедурата не се допускат подизпълнители.
При необходимост от повторно изпълнение на услугата от същия изпълнител е възможно възлагането на обществена поръчка чрез процедура на договаряне без обявление при условията на чл. 90, ал. 1, т. 9 от ЗОП.
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10 дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие на възложителя, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ