Версия за печат

00530-2007-0055


Обявление за обществена поръчка

BG-София: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Национална агенция за приходите, бул. "Дондуков" № 52, За: инж. Бойко Тотков, Република България 1000, София, Тел.: 02 98593200, E-mail: b.totkov@nra.bg, Факс: 02 98593579

Място/места за контакт: ЦУ на НАП, дирекция "Логистика"

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Абонаментно сервизно поддържане и текущ ремонт, включително доставка на резервни части и консумативи, на климатичната техника (по приложен към документацията списък), находяща се в сградата на Информационния център на НАП, гр. София, ул. "Аксаков" № 21.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 1
Основно място на изпълнение: Република България, гр. София
Код NUTS: BG211
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Абонаментно сервизно поддържане и текущ ремонт, включително доставка на резервни части и консумативи, на климатичната техника (по приложен към документацията списък), находяща се в сградата на Информационния център на НАП, гр. София, ул. "Аксаков" № 21.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

29231200

Описание:

Климатични инсталации

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Поддръжка и ремонт на климатичната техника по приложен към документацията списък.

Прогнозна стойност без ДДС
5280 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

36


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие: Банкова гаранция или парична сума в размер на 52.80 лв. преведена по IBAN с/ка № BG42 BNBG 9661 3300 1749 01, BIC - BNBGBGSD, при БНБ - ЦУ - София; гаранция за изпълнение в размер на 3 % от стойността на поръчката.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

По банков път при условия посочени в проектодоговора.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Изисква се създаване на ЮЛ, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Документ за регистрация на кандидата, а когато е физическо лице - документ за самоличност. Участниците ЮЛ представят заверено копие от решението за първоначалната им съдебна регистрация; 2. Удостоверение за актуална съдебна регистрация, издадено не по-рано от 30 дни преди датата на представяне на офертата; 3. Копие от документ за регистрация по БУЛСТАТ; 4. Документ за регистрация по ЗДДС, ако участникът има такава; 5. Декларации, относно обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 - приложени образци. Наличието на обстоятелства по чл.47, ал.2 води до отстраняване на участника. В случай, че участникът е обединение от ФЛ и/или ЮЛ, наличието на обстоятелства по чл.47, ал.2 по отношение на всяко едно лице, включено в обединението води до отстраняване на участника; 6. Декларация за извършен оглед на климатичната техника обект на обществената поръчка.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Баланс и Отчет за приходите и разходите на участника за предходната финансова година, когато публикуването им се изисква от законодателството, а за участници, за които законодателството не изисква публикуване - Декларация, съдържаща информация за общият им оборот, приходите и разходите от предходната финансова година. 2. Информация за общия оборот и за оборота от услуги, които са обект на поръчката, за последните 3 години. В случай, че участникът е обединение, което не е ЮЛ, документите, посочени в т.1 и т.2 се представят за всяко лице включено в обединението.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Минимални изисквания към т.1: Участниците, следва да представят алтернативно един от двата документа, като - Баланс и отчет за приходите и разходите, представят участници, за които законодателството изисква публикуване на тези счетоводни документи, а Декларация с посочената в т.1 информация представят участници, за които законодателството не изисква публикуване. Минимални изисквания по т.2: Оборотът за последните 3 години да е равен или по-голям от прогнозната стойност на поръчката (5280.00 лв.).
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Оторизационно писмо от производителя на поддържаната техника "Stulz", удостоверяващо правото на участника да извършва сервизна поддръжка на тези климатици; 2. Списък на основните договори за услуги, с предмет съответстващ на предмета на поръчката, изпълнени през последните три години включително датите, стойностите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение по някои от тях; 3. Списък на техническите лица, които ще отговарят за изпълнението на поръчката, придружен от документ за професионалната им квалификация; 4. Декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка. В случай, че участникът е обединение което не е ЮЛ, документите, посочени в от т.1 до т.4 се представят за всяко лице включено в обединението.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Минимални изисквания по т.1: Участниците трябва да са оторизирани от производителя на климатична техника "Stulz" да извършват сервизна поддръжка на тази техника; Минимални изисквания по т.2: С този документ участниците следва да докажат, че са извършвали дейност, съотвестваща на предмета на поръчката през последните 3 години и договорите са добре изпълнени, за което участникът представя препоръки за добро изпълнение по някои от договорите; Минимални изисквания по т.3: Лицата, които ще извършват услугата, трябва да притежават диплом за завършено образование "Хладилна и климатична техника"/или такова позволяващо изпълнение предмета на поръчката; Минимални изисквания по т.4: Участникът, следва да докаже наличие на техническо оборудване за изпълнение на поръчката, съгласно Пълното описание на предмета на поръчката.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

ДА

Позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба

Техническите лица, които ще осигурят изпълнението, да притежават диплом за завършено образование, позволяващо им ремонт и поддръжка на хладилната и климатична техника обект на настоящата процедура.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Стойност на абонаментното поддържане за 1 месец; тежест: 40
Показател: Ставка лева/час при извръшване на ремонт; тежест: 40
Показател: Възможности за изпълнение на услугата; тежест: 5
Показател: Време за реагиране при необходимост от извършване на ремонт; тежест: 5
Показател: Гаранционен срок за извършване на ремонтните работи в условията на експлоатация; тежест: 10
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 4/S - от 20.02.2006 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
26/06/2007 00:00 Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 50 BGN
Условия и начин на плащане

По банков път при банка БНБ -ЦУ, IVAN сметка BG 51 BNBG 9661 3100 1749 01, BIC BNBGBGSD. Цената на документацията с включен ДДС е 60.00 лв.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
26/06/2007 00:00 Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 27/06/2007 00:00 Час: 10:00
Място

Сградата на НАП-ЦУ, находяща се в гр. София, бул. "Княз Дондуков" № 52

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Представители на кандидата съгласно съдебната му регистрация или изрично упълномощени от тях лица. Пълномощното се представя преди отваряне на офертите.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Не се допуска участието на подизпълнители. При необходимост от допълнителна услуга е възможно възлагането на обществена поръчка чрез процедура на договаряне без обявление при условията на чл. 90, ал. 1, т. 9 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяваенто му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

22.05.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ