Версия за печат

00530-2007-0054


Обявление за обществена поръчка

BG-София: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Национална агенция за приходите, Дирекция "ОУИ" София, ул. "Аксаков" № 21, За: Емил Минчев; Биляна Пешева, България 1000, София, Тел.: 02 98593810; 02 98593766, E-mail: e.minchev@tdd22.minfin.bg, Факс: 02 9862061

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Икономическа и финансова дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Текущ ремонт на административни помещения в сграда с адрес: пл. „Македония” № 3 за нуждите на ТД на НАП – София град, офис „Красно село”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Основно място на изпълнение: София
Код NUTS: BG211
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Изпълнение на СМР, описани в подробна количествената сметка, неразделна част от настоящата документация

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Съгласно документацията

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Начало

09.07.2007 г. 


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие - в размер на: 2000,00 лв. във вид на парична сума или банкова гаранция, учредена в полза на Дирекция "ОУИ" София при ЦУ на НАП в УниКредит Булбанк, клон Батенберг, набирателна сметка: №BG59UNCR96603388856317, BIC код: UNCRBGSF. Гаранция за изпълнение - 5 % от стойността на договора във вид на парична сума или банкова гаранция учредена в полза на възложителя.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

30 % от стойността на договора, в срок от десет дни от подписването му.Окончателно плащане - в срок до 60 /шестдесет/ дни от подписване на предавателно-приемателния протокол за извършените строително – монтажни работи и след представянето на фактура за тяхното изпълнените пред ТД на НАП – София град.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Документ за регистрация на участника, а когато е физическо лице - документ за самоличност;2. Удостоверение за актуална съдебна регистрация, издадено не по-рано от 30 дни преди датата на представяне на офертата в Дирекция ”ОУИ” София при ЦУ на НАП София;3. Копие от документ за регистрация по БУЛСТАТ, а в случаите в които участникът не е вписан – копие от документ за самоличност; 4. Удостоверение за регистрация по ЗДДС, в случай, че участникът е регистриран;5. Декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП – по образец; 6. Декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1 и ал.2, т.2 и т.3 от ЗОП – по образец; 7. Подизпълнителите, които ще участват при изпълнение на поръчката и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнители, както и документите необходими за тяхното участие, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 1,3,4,5 и 10 от ЗОП; 8. Документ за закупена документация за участие в процедурата – копие;9. Документ за внесена гаранция за участие в процедурата под формата на парична сума или банкова гаранция в полза на Дирекция ”ОУИ” София при ЦУ на НАП - оригинал;10 Нотариално заверено пълномощно, в случай че участникът се представлява от лице различно от законния му представител;11. Ценово предложение в отделен плик с надпис ”Предлагана цена” – по образец;12. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Счетоводен баланс за предходната финансова година;2.Отчет за приходите и разходите за предходната финансова година;
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Счетоводен баланс за предходната финансова година;2.Отчет за приходите и разходите за предходната финансова година;
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Списък на договорите, свързани с предмета на поръчката изпълнени през последните 3 години, придружен от препоръки за добро изпълнение най-малко от пет клиента с телефон за връзка с подписалия референцията;2. Списък на технически лица, придружен с документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на участника, на ръководните му служители и на лицата, които отговарят за изпълнението на поръчката;3. Описание на техническото оборудване, механизация и транспорт, собствени или наети, доказани със съответната документация; 4 Справка за наличие на производствена, складова, техническа база – собствени или наети с посочване на точното им местонахождение – копия заверени от участника;
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Списък на договорите, свързани с предмета на поръчката изпълнени през последните 3 години, придружен от препоръки за добро изпълнение най-малко от пет клиента с телефон за връзка с подписалия референцията;2. Списък на технически лица, придружен с документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на участника, на ръководните му служители и на лицата, които отговарят за изпълнението на поръчката;3. Описание на техническото оборудване, механизация и транспорт, собствени или наети, доказани със съответната документация; 4 Справка за наличие на производствена, складова, техническа база – собствени или наети с посочване на точното им местонахождение – копия заверени от участника;
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Най –ниска цена за изпълнение на СМР; тежест: 40%
Показател: Най-кратък срок на изпълнение; тежест: 30%
Показател: Най –дълъг гаранционен срок; тежест: 10%
Показател: Опит и референции при изпълнение на подобен род поръчки при бюджетни организации; тежест: 20%
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 71/S - от 05.03.2007 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
21/06/2007 00:00 Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 22.5 BGN
Условия и начин на плащане

Всеки работен ден на адрес: ул. Аксаков № 21, деловодството на Дирекция "ОУИ" гр. София - етаж 7, срещу документ за внесена по банков път невъзстановима сума в размер на 27,00 лева с включен ДДС за закупуване на конкурсната документация по сметка: Дирекция "ОУИ" София при ЦУ на НАП, сметка № BG63UNCR96603188856310, BIC код - UNCRBGSF, Банка- УниКредит Булбанк, клон Батенберг

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
21/06/2007 00:00 Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 22/06/2007 00:00 Час: 10:00
Място

Сградата на Дирекция "ОУИ" София, ул. Аксаков №21

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Законните представители на участниците или упълномощените за това лица


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Решение № 7 от 21.05.2007 г. на Директора на Дирекция "ОУИ" София при ЦУ на НАП

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

10 дена

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

23.05.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ