Версия за печат

00530-2007-0052


Обявление за поръчка (ЕС)

BG-Варна: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Национална агенция за приходите, Дирекция "Обжалване и управление на изпълнението" гр. Варна при ЦУ на НАП гр. Варна, бул. "Осми приморски полк", № 128, За: Диана Николова, РБългария 9000, Варна, Тел.: 052 360419, E-mail: oui_varna@nra.bg, Факс: 052 360440

Място/места за контакт: Бул."Осми приморски полк" № 128

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nap.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация:

Национална агенция за приходите, Дирекция "Обжалване и управление на изпълнението" към ЦУ на НАП, град Варна, бул. "Осми приморски полк" № 128, За: Диана Николова, РБългария 9000, гр.Варна, Тел.: 052 360419, E-mail: oui_varna@nra.bg, Факс: 052 360440

Място/места за контакт: бул. "Осми приморски полк" № 128

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.nap.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи:

Национална агенция за приходите, град Варна, бул. "Осми приморски полк" № 128, За: Диана Николова; Георги Христов; Матей Матев; Иванка Скорчелиева;, РБългария 9000; 7200; 7700; 7500, гр.Варна; гр.Разград, гр.Търговище и гр.Силистра, Тел.: 052 360419; 084 617325; 0601 69023;086 815325, E-mail: oui_varna@nra.bg, Факс: 052 360440

Място/места за контакт: град Варна, бул. "Осми приморски полк" № 128; гр. Разград, пл."Независимост", №1; гр.Търговище, пл."Свобода" №1; гр.Силистра, ул."Ген. Скобелев", №8

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.nap.bg.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национална агенция за приходите, град Варна, бул. "Осми приморски полк" № 128, За: Диана Николова, РБългария 9000, град Варна, Тел.: 052 360419, E-mail: oui_varna@nra.bg

Място/места за контакт: град Варна, бул. "Осми приморски полк" № 128

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.nap.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка на принадлежности за офиса (канцеларски материали), регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и др. напечатани изделия от картон и хартия за нуждите на Дирекция „ОУИ” – Варна, ТД на НАП - Разград, ТД на НАП – Търговище и ТД на НАП – Силистра.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: гр.Варна, гр.Разград, гр.Търговище и гр.Силистра
Код NUTS: BG13
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Съгласно документацията за участие.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

30192000, 22800000

Описание:

Принадлежности за офиса
Регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и други напечатани изделия от хартия или картон

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Съгласно документацията за участие

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Завършване

31.01.2009 г. 


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гарaнция за участие - безусловна и неотменима банкова гаранция или парична сума, внесена по следния IBAN на Възложителя: BG 73 TTBB 9400 3315 0686 47, BIC TTBBBG 22, СЖ "Експресбанк" АД, Варна, в размер на 40 лева за цялата поръчка или в размер на 10 лв. за всяка обособена позиция. Гаранция за изпълнение на договора - 5% от стойността на поръчката под формата на неотменима и безусловна банкова гаранция или парична сума за срок на валидност до приключване на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането ще се осъществява за всяка доставка след представяне на заявеното количество, представяне на приемо - предаветелен пртокол за извършената доставка и фактура, издадена въз основа на писмената заявка.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

В случай, че участникът, определен за изпълнител е регистриран като обединение, същото следва да се регистрира като юридическо лице.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Решение за първоначална съдебна регистрация, а ако кандидатът е физическо лице-документ за самоличност, удостоверение за актуално състояние на ЮЛ и ЕТ, издадено от компетентния съд не по-рано от тридесет дни преди представяне на офертата, документ за регистрация по БУЛСТАТ на кандидата, декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Годишен баланс, отчет за приходите и разходите на кандидата за предходната финансова година /заверени фотокопия/.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Участникът следва да представи алтернативно един от двата документа.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Референции за доставка на принадлежности за офиса (канцеларски материали), регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и др. напечатани изделия от картон и хартия от най-малко три бюджетни организации.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Референции за доставка на принадлежности за офиса (канцеларски материали), регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и др. напечатани изделия от картон и хартия от най - малко три бюджетни организации.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
29/06/2007 00:00 Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 20 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се получава на адрес: гр. Варна, бул. "Осми приморски полк" , № 128, ет. 1, стая 112 /деловодство/, в срок до 29.06.2007г. всеки работен ден от 9.00 до 17.30 часа, срещу представен документ за внесена сума в размер на 20 /невъзстановими/ лева , която се внася по следния IBAN: BG 12TTBB94003115068646, BIC TTBBBG22,СЖ "Експресбанк" АД - Варна.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
29/06/2007 00:00 Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 02/07/2007 00:00 Час: 10:00
Място

Сградата на НАП - Варна, бул "Осми приморски полк" № 128, ет.6, стая 619

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители могат да присъстват при действията на комисията по ал.3 и ал.4 на чл.68 от ЗОП


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Възложител на обществената поръчка е Националната агенция за приходите. Конкретната процедура се открива от упълномощено лице и за нуждите на териториалните дирекции на Възложителя в обхвата на Дирекция "ОУИ" - Варна към ЦУ на НАП. Общата очаквана стойност за обществена поръчка за доставки с този обект в рамките на възложителя НАП е в размер на 1 370 000 лева, съгласно чл. 45а от ЗОП, което поражда задължението за публикуване.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, България, град София 1000, бул. "Витоша" № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9884070

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

На основание чл.120, ал.2 от Закона за обществените поръчки, жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решене или действие, а ако не е уведомено от датата на узнаването или датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Национална агенция за приходите, Дирекция "Обжалване и управление на изпълнението" към ЦУ на НАП, град Варна, бул. "Осми приморски полк" № 128, За: Диана Николова, РБългария 9000, Варна, Тел.: 052 360419, E-mail: oui_varna@nra.bg, Факс: 052 360440

Интернет адрес/и:

URL: www.nap.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

18.05.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция №: 1 / Заглавие: Доставка на принадлежности за офиса (канцеларски материали), регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и др. напечатани изделия от картон и хартия за нуждите на Дирекция "ОУИ" - Варна
1) Кратко описание

Доставка на принадлежности за офиса (канцеларски материали), регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и др. напечатани изделия от картон и хартия за нуждите на Дирекция "ОУИ" - Варна

2) Общ терминологичен речник (CPV)

30192000, 22800000

Описание:

Принадлежности за офиса
Регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и други напечатани изделия от хартия или картон

3) Количество или обем

1. Моливи - 100 бр. 2. Автоматичен молив - 70бр. 3. Графити за авт. молив - 100 бр. 4. Текстмаркери /4 цвята./ - 200 бр. 5. Химикали - 600 бр. 6. Химикал лукс - 20 бр. 7. Химикали-цветни - 100 бр. 8. Перманентен маркер - 20 бр. 9. Лентов коректор - 200бр. 10. Коректор ацетонова основа - 20бр. 11. Лепило-сухо - 100 бр. 12. Лепило течно - 50 бр. 13. Линии - 30см. цветни - 50бр. 14. Телчета за телбод маш. 6/26 - 500 бр. 15. Кламери - 600 кутии 16. Кламери цветни - 100 кутии 17. Тиксо - 70 бр. 18. Гуми - 50 бр. 19. Тампонно мастило - 5 бр. 20. Тампонно мастило - 5 бр. 21. БАДЖ - 20 бр. 22. Класьори 8 см - 200 бр. 23. Класьори 5 см - 200 бр. 24. Папка РР - 1500 бр. 25. Самозал.ценови етикет - 1 опаковка 26. Папка джоб - 2000 бр. 27. Индиго - 1опаковка 28. Перфоратор - 60 бр. 29. Перфоратор масивен - 15 бр. 30. Ножица - 50 бр. 31. Телбод - машинки - 25листа - 60 бр. 32. Антителбод - 50 бр. 33. Настолен калкулатор - 20 бр. 34. Хоризонтална поставка - 50 бр. 35. Картонени папки с мет. машинка - 2000 бр. 36. Папки "Дело" с връзки - 400 бр. 37. Хартиено кубче бяло - 300 бр. 38. Самозалепващи листчета - 500 бр. 39. Самозалепващи маркиращи листчета - 500 бр. 40. Цветно хартиено кубче - 150 бр. 41. Тетрадка спирала - 20 бр. 42. Тетрадка с твърда корица /А4/ - 40 бр. 43. Азбучник - 5 бр. 44. Макетен нож - 10 бр. 45. Картонен разделител - 10 бр. 46. Моливник - 70 бр. 47. Настолен календар - 70 бр. 48. USB Flash пмет - 38 бр. 49. Картонен органайзер - 50 бр. 50. Архивен кашон - 10 бр. 51. Кошче за боклук - 15 бр. 52. Пликове С6 114/162-самозалепващ с лента - 2000 бр. 53. Пликове С5 229/162-самозалепващ с лента - 3000 бр. 54. Пликове С4 324/229-самозалепващ с лента - 2000 бр. 55. Пликове В4 250/353-самозалепващ с лента - 1000 бр. 56. Пликове Е4 400/280-самозалепващ с лента - 500 бр. 57. Пликове Е4 400/280-самозалепващ с лента - 500 бр. 58. Бюджетно плат. нареждане – 20 кочана 59. Нареждане разписка – 6 кочана 60. Платежно искане за незабавно инкасо - 2 кочана 61. Касова книга за каса - 5 бр. 62. Платежно нареждане – 2 кочана 63. Платежно нареждане/вносна бележка – 10 кочана 64. Заповеди командировка – 25 кочана 65. Мемориалн ордер-малък – 20 кочана 66. Мемориалн ордер-среден – 20 кочана 67. Бюджетно плат.нареждане – 20 кочана 68. РКО – 10 кочана 69. ПКО – 10 кочана 70. АО – 15 кочана 71. Контролен лист за извършван предварителен контрол от фин. контр – р при плащане в брой – 15 кочана 72. Контролен лист за извършван предварителен контрол от фин. контр – р при плащания по банков път/чрез СЕБРА/ - 15 кочана 73. Контролен лист за извършван предварителен контрол от фин. контр – р преди помане на задъления 10 бр. 74. Хартия – флип чарт - 10 пакета 75. Хартия – амбалажна - 500 листи 76. Факс хартия 210 мм Х30 м - 50 бр.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 31.01.2009 г. 
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Участникът може да подава оферта за една или за повече обособени позиции.


Обособена позиция №: 2 / Заглавие: Доставка на принадлежности за офиса(канцеларски материали) регисти, счетоводни книги, класьори и др. напечатани изделия от картон и хартия за нуждите на ТД на НАП - Разград
1) Кратко описание

Доставка на принадлежности за офиса(канцеларски материали) регисти, счетоводни книги, класьори и др. напечатани изделия от картон и хартия за нуждите на ТД на НАП - Разград

2) Общ терминологичен речник (CPV)

30192000, 22800000

Описание:

Принадлежности за офиса
Регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и други напечатани изделия от хартия или картон

3) Количество или обем

1. Пликове за кореспонденция /пощенски пликове/ - плик самозалепващ 110/220 - 7000 бр. - плик с прозорче /дясно/самозалепващ 110/220 - 11000 бр. - плик С4 самозалепващ 229/324 - 2000 бр. - плик С5 самозалепващ 162/229 - 4000 бр. 2. Папки с машинка картонени - 4000 бр. 3. Дело, твърда корица - 2000 бр. 4. Папки с прозрачно лице - 3000 бр. 5. Класьори - 500 бр. 6. Перфоратори - 20 бр. 7. Телбод машинки - 50 бр. 8. Коректори /ленти/ - 100 бр. 9. Коректори мокри - 50бр. 10. Пиромоливи - 50 бр. 11. Лепила сухи - 100 бр. 12. Кламери големи - 60 бр. 13. Кламери 50 мм - 100 бр. 14. Пълнители - 200 бр. 15. Химикали цветни - 50 бр. 16. Химикали - 300 бр. 17. Тетрадки твърди корици - 50 бр. 18. Хартия каре - 30 бр. 19. Кубче канцеларско цветно - 120 бр. 20. Кубче канцеларско залепящо - 30 бр. 21. Маркери - 130 бр. 22. Телчета за телбод - 130 бр. 23. Моливи - 50 бр. 24. Вносна бележка за пл. нареждане /кочани/ - 20 бр. 25. Пластмасови тави за документи - 50 бр. 26. Самозалепващи се етикети - 130 бр. 27. Фулмастери - 130 бр. 28. Нож за хартия - 50 бр. 29. Линии - 60 бр. 30. Органайзери - 20 бр.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 31.01.2009 г. 
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Участникът може да подава оферта за една или за повече обособени позиции.


Обособена позиция №: 3 / Заглавие: Доставка на принадлежности за офиса (канцеларски материали), регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и др. напечатани изделия от картон и хартия за нуждите на ТД на НАП - Търговище
1) Кратко описание

Доставка на принадлежности за офиса (канцеларски материали), регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и др. напечатани изделия от картон и хартия за нуждите на ТД на НАП - Търговище

2) Общ терминологичен речник (CPV)

30192000, 22800000

Описание:

Принадлежности за офиса
Регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и други напечатани изделия от хартия или картон

3) Количество или обем

1. Предпазни екрани 17 инчови монитори - 4 бр. 2. Компакт диск CD – R с кутия - 100 бр. 3. Букси RJ45 - 100 бр. 4. Букси RJ 11 - 50 бр. 5. DYD R +дискове в еденични кутии - 100 бр. 6. Флаш-памет 512 MB с USВ интерфейс - 4 бр. 7. Препарат за почистване на офис техника - 100 бр. 8. Препарат за почистване на стъкло/екран - 100 бр. 9. Мокри кърпички за почистване – кутия - 100 бр. 10. Кърпички за почистване – сухи – кутия - 100 бр. 11. Почистващи дискети 1,44” - 20 бр. 12. Почистващи компакт дискове - 5 бр. 13. Дискети 1,44” - 1 500 бр. 14. Касета за архивиране DDS3-24GB - 20 бр. 15. Мишки PS/2 - 10 бр. 16. Клавиатури PS/2 - 10 бр. 17. Телефонен кабел плосък 100м. - 1бр. 18. Компакт дисково у-во CDR-DVDROM А4, с вътрешен джоб,пресован картон с РРфолио - 4 бр. 19. FDD 1,44M 3,5” external USB - 5 бр. 20. Жична клавиатура+безжична оптична мишка без батерии КB - 283 RP - 18 бр. 21.Поставка за принтер - 20 бр. 22. Антителбод - 70 бр. 23. Заповед за командировка - 40 бр. 24. Коректори - 500 бр. 25. Кламери малки - 400 бр. 26. Кламери големи - 100 бр. 27. Календар бележник - 160 бр. 28. Класьори А4 ринга - 200 бр. 29. Лепило сухо 8 гр. - 200 бр. 30. Линия 30 см - 70 бр. 31. Моливи - 500 бр. 32. Маркери 4 цвята - 150 бр. 33. Маркер перманентен - 100 бр. 34. Ножица - 30 бр. 35. Острилка - 120 бр. 36. Папка преписка - 2500 бр. 37. Перфоратор над 12 листа - 60 бр. 38. Перфоратор над 30 листа - 30 бр. 39. Пълнител обикновен - 150 бр. 40. Пълнител тангра - 150 бр. 41. Пълнител паркер - 150 бр. 42. Пълнител обикновен с дебел връх - 150 бр. 43. Папка с машинка - 12000 бр. 44. Папка джоб А4 - 4000 бр. 45. Плик В4 353/250 СЗЛ - 3000 бр. 46. Плик С229/162 СЗЛ - 5000 бр. 47. Плик С162/114 СЗЛ - 15000 бр. 48. Папка дело - 12000 бр. 49. Пътен лист за лек автомобил - 15 кочани 50. Бюджетно пл. нареждане – 60 кочани 51. Приходен касов ордер – 10кочани 52. Молив автоматичен - 60 бр. 53. Факс хартия - 50 бр. 54. Разходен касов ордер - 10 кочани 55. Тетрадка 60 л. малък формат - 100 бр. 56. Тетрадка 21/29 100 л.протоколна - 200 бр. 57. Тетрадка 80 л. голям формат - 150 бр. 58. Телчета телбод 24/6 - 600 бр. 59. СЗ лента 19/33 - 200 бр. 60. Телбод машинка – обхват над 15 л. - 50 бр. 61. Флумастери 4 цвята - 50 бр. 62. Хартия - карирана в опаковка от 500 листа - 100 бр. 63. Химикал обикновен - 2000 бр. 64. Лист СЗЛ 75Х75 - 100 бр. 65. Гума комбинирана - 100 бр. 66. УП – обр. – 2 - 100 бр. 67. Авансов отчет – 15кочана 68. Преводно нареждане за кредитен превод - 10 кочана 69. Образец УП – 3 – 5 кочани 70. Образец УП – 1 – 1 кочан 71. Намастилен тампон №3 - 40 бр. 72. Мастило синьо тампонно - 60 бр. 73. Батерии 1,5 Alkaline zize AAA - 30 бр. 74. Преводно нареждане за директно дебитно инкасо/съгласие за директен дебит/ - 10 кочана 75. Калкулатори – 12 разрядни - 60 бр. 76. Графит мини 0,5 - 100 бр. 77. Листи за флипчарт №1156000 - 150 бр. 78. Фулмастер 4 цвята – VELEDA WHITEBOARD MARKER №1704 - 20 комплекта 79. Амбалажна опаковъчна хартия с р-ри 90/120 см - кафява - 500 листа

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 31.01.2009 г. 
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Участникът може да подава оферта за една или за повече обособени позиции.


Обособена позиция №: 4 / Заглавие: Доставка на принадлежности за офиса (канцеларски материали), регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и др. напечатани изделия от картон и хартия за нуждите на ТД на НАП - Силистра
1) Кратко описание

Доставка на принадлежности за офиса (канцеларски материали), регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и др. напечатани изделия от картон и хартия за нуждите на ТД на НАП - Силистра

2) Общ терминологичен речник (CPV)

30192000, 22800000

Описание:

Принадлежности за офиса
Регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и други напечатани изделия от хартия или картон

3) Количество или обем

1. папки обикновени с метална машинка А4, бяла, корици от картон, 250г./м 6000 2. папки"Дело" с връзки А4, 205х340х100мм 1500 3. папки с ластик-гланц 270/350 мм, капацитет 300л., картон350г., UV лак 1000 4. класьори А4, джоб за етикети,метална лайсна, 800 5. Класьори А4, метална лайсна, залепен етикет 800 6. плат.нареждане/вносна бележка - кочан 40 7. заповеди за командировка- кочан 40 8. мемориален ордер- кочан – голям 30 9. РКО- кочан 20 10. ПКО- кочан 20 11. хартиени лепящи индекси/комплект/ 40л.,20х50мм, 4 неонови цвята 150 12. лепящи индекси-прозрачни 25х43мм,50л., цветни 100 13. Кубче хартия – бяло 250 подлепващи листа,80х80мм, офсетова хартия 500 14. лепящо кубче-цветно 75х75мм, 5 пастелни цвята, 100 листа 400 15. архивни кутии/картон/ 340х250х80мм с два отвора за захващане, бяла 300 16. пътни листи/кочан/ с номерация 20 17. ролки за Елка от термохартия 20 18. папка клипборд с капак 30 19. Тетрадки твърди корици-100л.-голям формат 100 20. комплект разделители А4, картон250г., стандартна перфорация,12 цвята 60 21. Индиго – черно - опаковка 5 22. папка с ластик, картонена, с три капака 100 23. Кашон за съхранение на архивни кутии за 6 кутии, р-ри 520х365х260 мм 30 24. хартия каре-за писане/пакет-100л./ А4/48гр. 100 25. хартия белова -за писане/пакет-100л./ А4/60гр. 100 26. факс-хартия/ролки/ високо чувствителна термохартия 20 27. хартия цветна-пастелен,наситен/пакет/ 10 28. Молив с гума - твърдост НВ 150 29. Пиромолив, гумичка за триене, пластмасов корпус, с мини графити 0,5 мм 30 30. Графити – кутия - 0,55 мм 20 31. Маркери – 4 цветни (комплект), скосен връх2-5 мм,неонови цветове,бързосъхнещи 60 32. Маркер -1 – цветен, скосен връх 2-5 мм 300 33. Бордмаркер, 1-2мм, объл връх 40 34. Перманентен маркер с объл връх, перманентно мастило, не оставя следи след изтриване 40 35. Пълнител с дебел връх, пластмасов и/или метален 50 36. химикалка със самозалепваща се поставкаq сменяем пълнител, цвят на писане-син 150 37. химикалиq прозрачен корпус, капачка с цвета на мастилото, писец от волфрамова сплав, връх 0,7 мм 1200 38. писалка-коректор отлична покривност, прецизно коригиране 70 39. мастилена лента за факс "Panasonic"KX-FP 343 № консуматив FA55D 10 40. мастилена лента за Елка 55 10 41. Ножици,20 см., неръждаема стомана, дръжка с гумено покритие 50 42. Телбод – машинка – до 25 листа, ергономичен дизайн, работи с телчета 24/6 и 26/6 100 43. Линии, 30 см, висококачествена пластмаса 60 44. Антителбод, класически модел, цветен корпус 60 45. Батерии алкални – ААА -1,5V 200 46. Телчета за телбод - кутия - 24/6 или 26/6мм 1200 47. Телчета за телбод – кутия – 10 Х 44 мм 100 48. кламери 32 мм /кутия/, метални, триъгълен връх 600 49. кламери 50 мм /кутия/, метални, объл връх 600 50. кламери 100 мм/кутия/, метални, объл връх 100 51. тиксо-лепяща лента, прозрачно,25мм х66м, устойчива на влага 250 52. тиксо-лепяща лента – 48 х 66 м, прозрачно 100 53. лепяща лента - 48 х 66мм, цветна, устойчива на влага 10 54. перфоратори с ограничител, метал, за 35 листа, 80 гр.хартия 120 55. Лепило – течно, прозрачно след засъхване, екологично чисто, за хартия и картон-30мл. 300 56. Лепило – сухо за лепене на хартия и картон-15мл. 200 57. настолен калкулатор, 12-разряден дисплей, ергономичен гумен дизайн, р-ри 127х134х30мм 50 58. Острилка, пластмасова, единична 100 59. органайзер без съдържание, ергономичен, въртящ се дизайн 50 60. органайзер със съдържание, ергономичен, въртящ се дизайн 50 61. цветни пинчета за корково табло/кутия/, стоманени, с пластмасова глава 20 62. хоризонтална поставка за бюро, подходяща за класиране на документи 150 63. вертикална поставка за бюро р-р 320х245х75 мм 150 64. машинка за опаковане, стоманена конструкция, с ергономична дръжка 2 65. папки PVC с машинка, с перфорация, с прозрачно лице 2000 66. папки PVC без машинка, с перфорация, с прозрачно лице 1500 67. пластмасова папка с ластик с три капака и ластик, РР материал 500 68. апка с два механизма, 2 в

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 31.01.2009 г. 
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Участникът може да подава оферта за една или за повече обособени позиции.