РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
“Доставка на консумативи и консумативни резервни части за фотокопирни машини и доставката им до адресите на Централно управление на Националната агенция за приходите и териториалните й дирекции в 28 областни градове в страната”
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка
Основно място на изпълнение:
Адресите на ЦУ на НАП и териториалните дирекции на НАП в гр. София и 28 областни градове в страната.
Код NUTS:
BG
ІІ.1.3)
Настоящото обявление обхваща
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката или покупката/покупките
“Доставка на консумативи и консумативни резервни части за фотокопирни машини и доставката им до адресите на Централно управление на Националната агенция за приходите и териториалните й дирекции в 28 областни градове в страната”
ІІ.1.6)
Общ терминологичен речник (CPV)
30125000
Описание:
Части и принадлежности за фотокопирни машини
ІІ.1.7)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
ІІ.1.8)
Разделяне на обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Съвкупно количество или обем
Консумативи за машини Xerox - WC123:
Тонер - 300 броя;
Барабан - 150 броя;
Телбод - 120 броя;
Консумативи за машини Xerox - WC245:
Тонер - 70 броя;
Фоторецептор - 15 броя;
Fuser - 15 броя;
Телбод - 30 броя;
Консумативни резервни части, посочени в документацията за участие, за машини Xerox - WC123 и Xerox - WC245 - само при необходимост, по заявка.
Прогнозна стойност без ДДС
500000 BGN
ІІ.3)
Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция за участие в размер на 5000 /пет хиляди/ лева и срок на валидност, покриващ срока на валидност на офертите, която участниците представят в една от двете форми: банкова гаранция - оригинал или парична гаранция, преведена по сметка на НАП: IBAN BG42 BNBG 9661 3300 1749 01, банков идентификационен код BNBGBGSD, БНБ София. Гаранция за изпълнение: 2% от стойността на поръчката без ДДС, представена в една от двете форми: банкова гаранция - оригинал или парична гаранция, внесена по сметка на ЦУ на НАП.
ІІІ.1.2)
Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат
По банков път при условията, посочени в проектодоговора.
ІІІ.1.3)
Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката
В случай, че участникът, определен за изпълнител е обединение на ФЛ и/или ЮЛ същото следва да се регистрира като юридическо лице за изпълнението на поръчката.
ІІІ.1.4)
Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Документ за регистрация на участника, а когато е физическо лице - документ за самоличност;
Документите следва да бъдат издадени от компетентния орган в страната на участника. Когато участникът е регистриран в България търговец – съдебно решение за регистрация на Търговското дружество или на едноличния търговец.
Чуждестранните юридически лица или обединения на чуждестранни юридически лица представят документа и в легализиран превод.
Физическите лица, участници в процедурата или включени в състава на обединения, представят документ за самоличност. Ако тези физически лица са чуждестранни граждани документът се представя и в легализиран превод.
2. Удостоверение за актуална съдебната регистрация, издадено не по-рано от 30 дни преди датата на представяне на офертата;
Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени и в легализиран превод.
3. Документ за регистрация по БУЛСТАТ;
4. Документ за регистрация по Закона за данък върху добавената стойност, ако има такава;
5. Декларации, удостоверяващи липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП. Наличието на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 от ЗОП води до отстраняването на участника от процедурата;
6. В случай, че участникът предвижда участието на подизпълнители за изпълнението на поръчката, всички документи, посочени в настоящия раздел, т. 1 - 5 се представят и за подизпълнителите. Наличието на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 от ЗОП по отношение на подизпълнителите, води до отстраняването на участника в процедурата;
7. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, всички документи, посочени в настоящия раздел, т. 1 - 5 се представят и за подизпълнителите. Наличието на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 от ЗОП по отношение на всяко едно ФЛ или ЮЛ, включено в обединението, води до отстраняването на участника в процедурата.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Баланс и отчет за приходите и разходите на участника за предходната година, когато публикуването им се изисква от законодателството, а за участниците, за които законодателството не изисква публикуване на годишния им финансов отчет или някоя от съставните му части, се представя справка за баланса и приходите и разходите за предходната година;
2. Документите, посочени в т. 1 се представят и за подизпълнителите, ако участникът предвижда такива;
3. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, документитe, посочени в т. 1, се представят и за всяко едно ЮЛ, включено в обединението, а за ФЛ се представя копие от годишната данъчна декларация по чл. 41 от ЗОДФЛ за предходната година.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Приходите на участника през предходната финансова година да са в размер не по-малък от 100 000 лева;
2. Изискванията, посочени в т. 1 се отнасят и за подизпълнителите, ако участникът предвижда такива;
3. Изискванията, посочени в т. 1 се отнасят и за всяко едно ФЛ и ЮЛ, включени в обединението, ако участникът е такова.
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Списък на основните договори за доставки, изпълнени през последните три години, с предмет идентичен на предмета на настоящата процедура - “Доставка на консумативи и консумативни резервни части за фотокопирни машини", включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение по някои от тях;
2. Документите, посочени в т. 1 се представят и за подизпълнителите, ако участникът предвижда такива;
3. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите, посочени в т. 1 се представят за всяко ЮЛ, включено в обединението.
4. Участникът да представи копие от Сертификат, или договор, или оторизация, или друг документ, издаден от производителя на оборудването и доказващ, че участникът има права да извършва доставката по договора.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Участникът да е извършвал дейност през последните три години с предмет идентичен на предмета на настоящата процедура и за изпълнението на някои от договорите да е получил препоръки за добро изпълнение от възложителите или контрагентите си;
2. Изискванията, посочени в т. 1 се отнасят и за подизпълнителите, ако участникът предвижда такива;
3. Изискванията, посочени в т. 1 се отнасят и за всяко едно ЮЛ, включено в обединението, ако участникът е такова.
4. Достатъчно условие е участникът да представи един от следните документи: копие от Сертификат, или договор, или оторизация, или друг документ, издаден от производителя на оборудването
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия за поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ОВ 2007/S 516 - 42612 от 20.02.2007 г.
ІV.3.3)
Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Условия и начин на плащане
Документацията може да бъде закупена до 20.06.07 г Заплащането става по банкова сметка на ЦУ на НАП: IBAN BG51BNBG96613100174901; BIC BNBGBGSD.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или на искания за участие
20/06/2007 00:00 Час: 17:30
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.8)
Условия за отваряне на офертите
Дата: 21/06/2007 00:00 Час: 11:00
Място
Сградата на ЦУ на НАП, намираща се в гр. София, бул. "Княз Дондуков" № 52
Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите
Участниците или техни законни или упълномощени представители. В случай, че присъства пълномощник, същият следва да представи, преди отварянето на офертите, подписано от упълномощителя оригинално пълномощно.
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Tова е периодично повтаряща се поръчка
VI.2)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
VI.3)
Допълнителна информация
Документацията може да бъде закупена до 20.06.07 г. Цената на документацията е и заплащането става по банкова сметка на ЦУ на НАП: IBAN BG51BNBG96613100174901; BIC BNBGBGSD.
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10 дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие на възложителя, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ