Версия за печат

00530-2007-0048


Обявление за обществена поръчка

BG-Пловдив: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

НАЦИОНАЛНА АГЕНЦИЯ ЗА ПРИХОДИТЕ, ДИРЕКЦИЯ "ОБЖАЛВАНЕ И УПРАВЛЕНИЕ НА ИЗПЪЛНЕНИЕТО" - ПЛОВДИВ, ДИРЕКЦИЯ "ОБЖАЛВАНЕ И УПРАВЛЕНИЕ НА ИЗПЪЛНЕНИЕТО" - ПЛОВДИВ, ул. "Скопие" № 106, За: Гинка Иванова, Георги Бакърджиев, Р. България 4004, Пловдив, Тел.: 032 935477, E-mail: ginka.ivanova@ro16.nra.bg, Факс: 032 679700

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

"Абонаментно поддържане и ремонт, включително доставка на резервни части на: 2 бр. пътнически и 2 бр. товарни асансьори, обслужващи административната сграда на ТД на НАП-Стара Загора, ул. "Кенали" № 1; 1 бр. пътнически асансьор, обслужващ административната сграда на ТД на НАП-Пазарджик, ул. "Асен Златаров" № 7;1 бр. пътнически асансьор, обслужващ административната сграда на ТД на НАП-Хасково, пл. "Свобода" № 2 и 1 бр. товарен асансьор, обслужващ административната сграда на ТД на НАП в гр. Кърджали, ул. "Деспот Слав" № 1"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 1
Основно място на изпълнение: Сградата на ТД на НАП-Стара Загора, ул. "Кенали" № 1; сградата на ТД на НАП-Пазарджик, ул. "Асен Златаров" № 7; сградата на ТД на НАП- Хасково, пл. "Свобода" № 2 и сградата на ТД на НАП-Кърджали, ул. "Деспот Слав" № 1
Код NUTS: BG22
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Абонаментно поддържане и ремонт, включително доставка на резервни части на: 2 бр. пътнически и 2 бр. товарни асансьори, обслужващи административната сграда на ТД на НАП-Стара Загора, ул. "Кенали" № 1; 1 бр. пътнически асансьор, обслужващ административната сграда на ТД на НАП-Пазарджик, ул. "Асен Златаров" № 7;1 бр. пътнически асансьор, обслужващ административната сграда на ТД на НАП-Хасково, пл. "Свобода" № 2 и 1 бр. товарен асансьор, обслужващ административната сграда на ТД на НАП в гр. Кърджали, ул. "Деспот Слав" № 1

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

50750000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на асансьори

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

поддържане и ремонт, включително доставка на резервни части на 2 бр. пътнически и 2 бр. товарни асансьори, обслужващи административната сграда на ТД на НАП-Стара Загора, ул. "Кенали" № 1, 1 бр. пътнически асансьор, обслужващ административната сграда на ТД на НАП-Пазарджик, ул. "Асен Златаров" № 7, 1 бр. пътнически асансьор, обслужващ административната сграда на ТД на НАП-Хасково, пл. "Свобода" № 2 и 1 бр. товарен асансьор, обслужващ административната сграда на ТД на НАП в гр. Кърджали, ул. "Деспот Слав" № 1"

Прогнозна стойност без ДДС
10600 BGN
ІІ.2.2) Опции

ДА

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Завършване

31.10.2008 г. 


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците в процедурата представят гаранции за участие в размер на 50 / петдесет/ лева за участие. В случай, че участникът избере гаранцията да е във вид на парична сума, последната следва да се преведе по сметка на Дирекция "ОУИ"-Пловдив в банка "Уникредит Булбанк" по сметка BG 36 UNCR 7527 3354 5396 34, BIC код UNCRBGSF. Участникът, определен за изпълнител представя неотменима и безусловна гаранция за изпълнение на договора в размер на 5 % от стойността на договора и покриваща срока за изпълнение на договора. Гаранцията за изпълнение на договора се представя от изпълнителя в момента на подписване на договора и е необходима предпоставка за неговото сключване.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането на месечната абонаментна такса се извършва по банков път, в срок до 60 дни след представяне на фактура. Възложителят заплаща извън стойността на абонаментната такса извършения ремонт и вложени части в срок до 60 дни след представяне на фактура и приложени към нея документи съгласно документацията.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Не могат да участват в процедурата участници, за които са налице обстоятелства по чл. 47, ал. 1,2 и 5 от ЗОП и не са вписани в регистъра по чл. 36, ал. 1 от Закона за техническите изисквания към продуктите. Изискванията към участниците и документите, които следва да се представят са подробно описани в документацията
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Документи, подробно описани в документацията
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Документи, подробно описани в документацията
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Документи, подробно описани в документацията
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Документи, подробно описани в документацията
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

ДА

Позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба

Кандидатът да е вписан в регистъра по чл. 36, ал. 1 от Закона за техническите изисквания към продуктите и да притежава валидно удостоверение за това, издадено от Държавната агенция за метрологичен и технически надзор или оправомощени длъжностни лица от Главна дирекция "Инспекция за държавен технически надзор"

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

001-14/11.05.07 г.

ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 4/S - от 20.02.2007 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
18/06/2007 00:00 Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 45 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие в откритата процедура се получава в деловодството на Дирекция "ОУИ"-Пловдив, ул. "Скопие" № 106,ет. 1 всеки работен ден от 9.00 до 17.30 часа в срок до 17.30 часа на 18.06.07 г., срещу представен документ за заплатени по банков път 54 /петдесет и четири/ невъзстановими лева по сметка на Дирекция "ОУИ"-Пловдив в Банка "Уникредит Булбанк" BG 63 UNCR 7527 3154 5396 01, BIC код UNCRBGSF

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
18/06/2007 00:00 Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 19/06/2007 00:00 Час: 10:00
Място

сградата на Дирекция "ОУИ"-Пловдив, ул. "Скопие" № 106, ет. 10, заседателна зала

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Законните представители по съдебно решение на участниците в процедурата или техни представители, разполагащи с изрично пълномощно за участие в процедурата


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Процедурата е открита с Решение № 001-14/11.05.07 г. на Георги Ченков Търновалийски, директор на Дирекция "ОУИ"-Пловдив, упълномощен със Заповед № ЗЦУ-63/29.01.07 г. на Изпълнителния директор на НАП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Р. България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Р. България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

11.05.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция №: 1 / Заглавие: "Абонаментно поддържане и ремонт, включително доставка на резервни части на 2 бр. пътнически и 2 бр. товарни асансьори, обслужващи административната сграда на ТД на НАП- Стара Загора, ул. "Кенали" № 1"
1) Кратко описание

Абонаментно поддържане и ремонт, включително доставка на резервни части на 2 бр. пътнически и 2 бр. товарни асансьори

2) Общ терминологичен речник (CPV)

50750000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на асансьори

3) Количество или обем

2 бр. пътнически и 2 бр. товарни асансьори

Прогнозна стойност без ДДС
3000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 31.10.2008 г. 

Обособена позиция №: 2 / Заглавие: "Абонаментно поддържане и ремонт, включително доставка на резервни части на 1 бр. пътнически асансьор, обслужващ административната сграда на ТД на НАП-Пазарджик, ул. "Асен Златаров" № 7"
1) Кратко описание

Абонаментно поддържане и ремонт, включително доставка на резервни части на 1 бр. пътнически асансьор

2) Общ терминологичен речник (CPV)

50750000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на асансьори

3) Количество или обем

1 бр. пътнически асансьор

Прогнозна стойност без ДДС
2000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: 20.11.2007 г. , Дата за завършване: 31.10.2008 г. 

Обособена позиция №: 3 / Заглавие: "Абонаментно поддържане и ремонт, включително доставка на резервни части на 1 бр. пътнически асансьор, обслужващ административната сграда на ТД на НАП-Хасково, пл. Свобода" № 2
1) Кратко описание

Абонаментно поддържане и ремонт, включително доставка на резервни части на 1 бр. пътнически асансьор

2) Общ терминологичен речник (CPV)

50750000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на асансьори

3) Количество или обем

1 бр. пътнически асансьор

Прогнозна стойност без ДДС
5000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: 03.08.2007 г. , Дата за завършване: 31.10.2008 г. 

Обособена позиция №: 4 / Заглавие: "Абонаментно поддържане и ремонт, включително доставка на резервни части на 1 бр. товарен асансьор, обслужващ административната сграда на ТД на НАП-Кърджали, ул. "Деспот Слав" № 1"
1) Кратко описание

"Абонаментно поддържане и ремонт, включително доставка на резервни части на 1 бр. товарен асансьор, обслужващ административната сграда на ТД на НАП-Кърджали, ул. "Деспот Слав" № 1

2) Общ терминологичен речник (CPV)

50750000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на асансьори

3) Количество или обем

1 бр. товарен асансьор

Прогнозна стойност без ДДС
600 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: 28.10.2007 г. , Дата за завършване: 31.10.2008 г.