РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
„Услуги по почистване на сгради, без жилищните – абонаментно почистване по обособени позиции, както следва: 1. Услуги по почистване на сгради, без жилищните – абонаментно почистване на административните сгради на ТД на НАП – София град и 2. Услуги по почистване на сгради, без жилищните – абонаментно почистване на административните сгради на ТД на НАП – София област”
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги:
14
Основно място на изпълнение:
София,Ботевград, Елин Пелин, Ихтиман, Костинброд, Пирдоп, Самоков, Своге
Код NUTS:
BG212
ІІ.1.3)
Настоящото обявление обхваща
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката или покупката/покупките
Предоставяне на услуга във връзка с текущо и основно почистване и осигуряване на необходимите за тази цел почистващи материали
ІІ.1.6)
Общ терминологичен речник (CPV)
74731000
Описание:
Услуги по почистване на сгради, без жилищните
ІІ.1.7)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
ІІ.1.8)
Разделяне на обособени позиции
Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Съвкупно количество или обем
Съгласно документацията за участие
ІІ.3)
Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция за участие - в размер на : По позиция № 1 – 1000,00 лв.;По позиция № 2 – 160,00 лв.В случай, че участникът ще участва за всички обособени позиции размерът на гаранцията е 1160,00 лв. във вид на парична сума или банкова гаранция, учредена в полза на Дирекция "ОУИ" София при ЦУ на НАП в УниКредит Булбанк, клон Батенберг, набирателна сметка: №BG59UNCR96603388856317, BIC код: UNCRBGSF. Гаранция за изпълнение - 5 % от стойността на договора във вид на парична сума или банкова гаранция учредена в полза на възложителя.
ІІІ.1.2)
Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат
Заплащането по договора ще се извършва от съответната дирекция, чиито автомобили се обслужват и ремонтират в срок от 30 дни от представяне на фактура и протокол за извършената работа в съответния отдел „ФС”
ІІІ.1.4)
Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Документ за регистрация на участника, а когато е физическо лице - документ за самоличност;2. Удостоверение за актуална съдебна регистрация, издадено не по-рано от 30 дни преди датата на представяне на офертата в Дирекция ”ОУИ” София при ЦУ на НАП София;3. Копие от документ за регистрация по БУЛСТАТ, а в случаите в които участникът не е вписан – копие от документ за самоличност; 4. Удостоверение за регистрация по ЗДДС, в случай, че участникът е регистриран;5. Декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП – по образец; 6. Декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1 и ал.2, т.2 и т.3 от ЗОП – по образец; 7. Подизпълнителите, които ще участват при изпълнение на поръчката и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнители, както и документите необходими за тяхното участие, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 1,3,4,5 и 10 от ЗОП; 8. Документ за закупена документация за участие в процедурата – копие;9. Документ за внесена гаранция за участие в процедурата под формата на парична сума или банкова гаранция в полза на Дирекция ”ОУИ” София при ЦУ на НАП - оригинал;10 Нотариално заверено пълномощно, в случай че участникът се представлява от лице различно от законния му представител;11. Ценово предложение в отделен плик с надпис ”Предлагана цена” – по образец;12. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника;
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Счетоводен баланс за предходната финансова година;
Отчет за приходите и разходите за предходната финансова година;
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Счетоводен баланс за предходната финансова година;
Отчет за приходите и разходите за предходната финансова година;
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Списък, съдържащ информация за броя на персонала, с който участникът предлага да бъде изпълнен обекта на поръчката;
2. Опис и технически характеристики на техниката, с която участникът предлага да осъществява дейностите, включени в обекта на обществената поръчка и разпределението им в сградите;
3. Подробен опис на количеството и видовете препарати и консумативи, с които участникът предлага да се извършва текущото почистване в рамките на 1 месец, както и за едно основно почистване (същите за месечното текущо почистване се доставят на Възложителя от спечелилия участник до началото на всеки месец);
4. Разпределение на почистващия персонал по смени и дежурства; - брой и задължения на отговорниците. - предложение за процедура, по която ще се отстраняват евентуални забележки при изпълнение обекта на поръчката;
5. Доказателства за търговска репутация - референции най-малко от пет клиента;
6. Копие на сертификат за система за управление на качеството ISO 9001: 2000 за вътрешно почистване на сгради със срок на валидност до края на 2007 г. (в легализиран превод);
7.Валидни сертификати от ХЕИ за произход и безопасност на използваните препарати,
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Списък, съдържащ информация за броя на персонала, с който участникът предлага да бъде изпълнен обекта на поръчката;
2. Опис и технически характеристики на техниката, с която участникът предлага да осъществява дейностите, включени в обекта на обществената поръчка и разпределението им в сградите;
3. Подробен опис на количеството и видовете препарати и консумативи, с които участникът предлага да се извършва текущото почистване в рамките на 1 месец, както и за едно основно почистване (същите за месечното текущо почистване се доставят на Възложителя от спечелилия участник до началото на всеки месец);
4. Разпределение на почистващия персонал по смени и дежурства; - брой и задължения на отговорниците. - предложение за процедура, по която ще се отстраняват евентуални забележки при изпълнение обекта на поръчката;
5. Доказателства за търговска репутация - референции най-малко от пет клиента;
6. Копие на сертификат за система за управление на качеството ISO 9001: 2000 за вътрешно почистване на сгради със срок на валидност до края на 2007 г. (в легализиран превод);
7.Валидни сертификати от ХЕИ за произход и безопасност на използваните препарати,
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1)
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия
ІІІ.3.2)
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Предложена цена за абонаментно почистване на административните сгради; тежест: 40%
Показател: Най-пълно изпълнение на обекта на поръчката; тежест: 25%
Показател: Възможност за предоставяне на допълнителни тримесечни и шестмесечни услуги без промяна на цената; тежест: 25%
Показател: .Опит и референции при изпълнение на подобен род поръчки при бюджетни организации; тежест: 10%
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
ІV.3.3)
Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
06/07/2007 00:00 Час: 17:30
Условия и начин на плащане
Всеки работен ден на адрес: ул. Аксаков № 21, деловодството на Дирекция "ОУИ" гр. София - етаж 7, срещу документ за внесена по банков път невъзстановима сума в размер на 36,00 лева С ВКЛ. ддС за закупуване на конкурсната документация по сметка: Дирекция "ОУИ" София при ЦУ на НАП, сметка № BG63UNCR96603188856310, BIC код - UNCRBGSF, Банка- УниКредит Булбанк, клон Батенберг
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или на искания за участие
06/07/2007 00:00 Час: 17:30
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.8)
Условия за отваряне на офертите
Дата: 09/07/2007 00:00 Час: 10:00
Място
Сградата на Дирекция "ОУИ" София, ул. Аксаков №21
Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите
Законните представители на участниците или упълномощените за това лица
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.2)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
VI.3)
Допълнителна информация
Решение № 5 от 14.05.2007 г. на Директора на Дирекция "ОУИ" София при ЦУ на НАП
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Обособена позиция №: 1 / Заглавие: Услуги по почистване на сгради без жилищните - абонаментно почистване на административните сгради на ТД на НАП София град
1)
Кратко описание
почистване на сгради без жилищните - абонаментно почистване на административните сгради на ТД на НАП София град
2)
Общ терминологичен речник (CPV)
74731000
Описание:
Услуги по почистване на сгради, без жилищните
4)
Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 36
Обособена позиция №: 2 / Заглавие: Услуги по почистване на сгради без жилищните - абонаментно почистване на административните сгради на ТД на НАП София област
1)
Кратко описание
Почистване на сгради без жилищните - абонаментно почистване на административните сгради на ТД на НАП София област
2)
Общ терминологичен речник (CPV)
74731000
Описание:
Услуги по почистване на сгради, без жилищните
4)
Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 36