Версия за печат

00530-2007-0045


Обявление за поръчка (ЕС)

BG-София: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Национална агенция за приходите, Дирекция "ОУИ" София, ул. "Аксаков" № 21, За: Г-жа Емилия Александрова, България 1000, София, Тел.: 02 98593715, E-mail: e.alexandrova@nra.bg, Факс: 02 9862061

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Икономическа и финансова дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Услуги по абонаментно техническо обслужване и ремонт на служебни автомобили, собственост на Дирекция “Обжалване и управление на изпълнението” гр.София към ЦУ на НАП и териториалните дирекции включени в обхвата й, в седем обособени позиции: 1. Автомобили собственост на Дирекция “ОУИ” София; 2. Автомобили собственост ТД на НАП София град; 3. Автомобили собственост ТД на НАП „Големи данъкоплатци и осигурители”; 4. Автомобили собственост ТД на НАП София област; 5. Автомобили собственост ТД на НАП гр.Благоевград; 6. Автомобили собственост ТД на НАП гр.Кюстендил; 7. Автомобили собственост ТД на НАП гр.Перник. Автомобилите обект на поръчката са посочени в Приложение №1 към документацията.”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 1
Основно място на изпълнение: София, Благоевград, Кюстендил, Перник
Код NUTS: BG21
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Абонаментно техническо обслужване и ремонт на служебни автомобили, собственост на Дирекция “Обжалване и управление на изпълнението” София към ЦУ на НАП и териториалните дирекции включени в обхвата й.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

50112000

Описание:

Услуги по техническо обслужване и ремонт на леки автомобили

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Съгласно документацията за участие

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Завършване

31.12.2008 г. 


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие - в размер на : По позиция № 1 – 50 лв.;Па позиция № 2 – 55 лв.;По позиция № 3 – 50 лв.;По позиция № 4 – 75 лв.;По позиция № 5 – 40 лв.;По позиция № 6 – 50 лв.;По позиция № 7 – 30 лв.В случай, че участникът ще участва за всички обособени позиции размерът на гаранцията е 350,00 лв. във вид на парична сума или банкова гаранция, учредена в полза на Дирекция "ОУИ" София при ЦУ на НАП в УниКредит Булбанк, клон Батенберг, набирателна сметка: №BG59UNCR96603388856317, BIC код: UNCRBGSF. Гаранция за изпълнение - 5 % от стойността на договора във вид на парична сума или банкова гаранция учредена в полза на възложителя.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Заплащането по договора ще се извършва от съответната дирекция, чиито автомобили се обслужват и ремонтират в срок от 30 дни от представяне на фактура и протокол за извършената работа в съответния отдел „ФС”

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Документ за регистрация на участника, а когато е физическо лице - документ за самоличност;2. Удостоверение за актуална съдебна регистрация, издадено не по-рано от 30 дни преди датата на представяне на офертата в Дирекция ”ОУИ” София при ЦУ на НАП София;3. Копие от документ за регистрация по БУЛСТАТ, а в случаите в които участникът не е вписан – копие от документ за самоличност; 4. Удостоверение за регистрация по ЗДДС, в случай, че участникът е регистриран;5. Декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП – по образец; 6. Декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1 и ал.2, т.2 и т.3 от ЗОП – по образец; 7. Подизпълнителите, които ще участват при изпълнение на поръчката и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнители, както и документите необходими за тяхното участие, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 1,3,4,5 и 10 от ЗОП; 8. Документ за закупена документация за участие в процедурата – копие;9. Документ за внесена гаранция за участие в процедурата под формата на парична сума или банкова гаранция в полза на Дирекция ”ОУИ” София при ЦУ на НАП - оригинал;10 Нотариално заверено пълномощно, в случай че участникът се представлява от лице различно от законния му представител;11. Ценово предложение в отделен плик с надпис ”Предлагана цена” – по образец;12. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Счетоводен баланс за предходната финансова година или декларация удостоверяваща тези обстоятелства съгласно условията по чл.50, ал.1, т.2 от ЗОП.; Отчет за приходите и разходите за предходната финансова година или декларация удостоверяваща тези обстоятелства съгласно условията по чл.50, ал.1, т.2 от ЗОП.;
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Счетоводен баланс за предходната финансова година или декларация удостоверяваща тези обстоятелства съгласно условията по чл.50, ал.1, т.2 от ЗОП.; Отчет за приходите и разходите за предходната финансова година или декларация удостоверяваща тези обстоятелства съгласно условията по чл.50, ал.1, т.2 от ЗОП.;
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1 Участникът да представи доказателства за търговска репутация (референции) най-малко от три клиенти; 2 Декларация, съдържаща списък на основните договори, изпълнени през последните две години, включително стойностите, датите и получателите; 3 Заверена от участника справка за наличие на сервизна база на територията на област София, отговаряща на техническите възможности и квалификация на участника. 5 Информация за общия оборот и за оборота на стоките и услугите, които са обект на поръчката, за последните две финансови години – чл. 50 ал. 1 т. 3 от ЗОП;6 Заверен от участника списък по специалности и квалификация на ръководителите, работниците и служителите на участника, придружен с документи, удостоверяващи тяхната професионална квалификация – фотокопие, заверено с гриф “Вярно с оригинала”.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1 Участникът да представи доказателства за търговска репутация (референции) най-малко от три клиенти; 2 Декларация, съдържаща списък на основните договори, изпълнени през последните две години, включително стойностите, датите и получателите; 3 Заверена от участника справка за наличие на сервизна база на територията на област София, отговаряща на техническите възможности и квалификация на участника. 5 Информация за общия оборот и за оборота на стоките и услугите, които са обект на поръчката, за последните две финансови години – чл. 50 ал. 1 т. 3 от ЗОП;6 Заверен от участника списък по специалности и квалификация на ръководителите, работниците и служителите на участника, придружен с документи, удостоверяващи тяхната професионална квалификация – фотокопие, заверено с гриф “Вярно с оригинала”.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Предложена цена за абонаментна поддръжка за всички автомобили към обособената позиция за един месец; тежест: 30 %
Показател: Часова ставка при извършване на текущи ремонти.; тежест: 50%
Показател: Гаранционен срок на извършените работи и вложените резервни части при експлоатация, не по-дълъг от 18 месеца; тежест: 20 %
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

Решение № 4 от 10.05.2007 г. на Директора на Дирекция "ОУИ" София при ЦУ на НАП

ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
02/07/2007 00:00 Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 28 BGN
Условия и начин на плащане

Всеки работен ден на адрес: ул. Аксаков № 21, деловодството на Дирекция "ОУИ" гр. София - етаж 7, срещу документ за внесена по банков път невъзстановима сума в размер на 28,00 лева за закупуване на конкурсната документация по сметка: Дирекция "ОУИ" София при ЦУ на НАП, сметка № BG63UNCR96603188856310, BIC код - UNCRBGSF, Банка- УниКредит Булбанк, клон Батенберг

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
02/07/2007 00:00 Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 03/07/2007 00:00 Час: 10:00
Място

Сградата на Дирекция "ОУИ" София, ул. Аксаков №21

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Законните представители на участниците или упълномощените за това лица


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Възложител на обществената поръчка е Национална агенция за приходите. Конкретната процедура се открива от упълномощено лице и за нуждите на териториалните дирекции на възложителя в обхвата на съответната дирекция "ОУИ". Общата очаквана стойност за обществени поръчки за услуги с този обект в рамките на възложителя НАП е 350000 лева, което поражда задължението за публикуване.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

10 дневен срок

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

14.05.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция №: 1 / Заглавие: Автомобили, собственост на Дирекция "ОУИ" София
1) Кратко описание

Абонаментно техническо обслужване и ремонт на служебни автомобили, собственост на Дирекция "ОУИ" София

2) Общ терминологичен речник (CPV)

50112000

Описание:

Услуги по техническо обслужване и ремонт на леки автомобили

3) Количество или обем

Съгласно документацията

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: 07.08.2007 г. , Дата за завършване: 31.12.2008 г. 

Обособена позиция №: 2 / Заглавие: Автомобили, собственост на ТД на НАП София град
1) Кратко описание

Услуги по абонаментно техническо обслужване и ремонт на служебни автомобили, собственост на ТД на НАП София град

2) Общ терминологичен речник (CPV)

50112000

Описание:

Услуги по техническо обслужване и ремонт на леки автомобили

3) Количество или обем

Съгласно документацията

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 31.12.2008 г. 

Обособена позиция №: 3 / Заглавие: Автомобили, собственост на ТД на НАП „Големи данъкоплатци и осигурители”
1) Кратко описание

Услуги по абонаментно техническо обслужване и ремонт на служебни автомобили, собственост на ТД на НАП „Големи данъкоплатци и осигурители”

2) Общ терминологичен речник (CPV)

50112000

Описание:

Услуги по техническо обслужване и ремонт на леки автомобили

3) Количество или обем

Съгласно документацията

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: 07.08.2007 г. , Дата за завършване: 31.12.2008 г. 

Обособена позиция №: 4 / Заглавие: Автомобили собственост на ТД на НАП София област
1) Кратко описание

Услуги по абонаментно техническо обслужване и ремонт на служебни автомобили, собственост на ТД на НАП София област

2) Общ терминологичен речник (CPV)

50112000

Описание:

Услуги по техническо обслужване и ремонт на леки автомобили

3) Количество или обем

Съгласно документацията

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: 01.09.2007 г. , Дата за завършване: 31.12.2008 г. 

Обособена позиция №: 5 / Заглавие: Автомобили собственост на ТД на НАП гр.Благоевград
1) Кратко описание

Услуги по абонаментно техническо обслужване и ремонт на служебни автомобили, собственост на ТД на НАП гр.Благоевград

2) Общ терминологичен речник (CPV)

50112000

Описание:

Услуги по техническо обслужване и ремонт на леки автомобили

3) Количество или обем

Съгласно документацията

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: 21.07.2007 г. , Дата за завършване: 31.12.2008 г. 

Обособена позиция №: 6 / Заглавие: Автомобили собственост на ТД на НАП гр.Кюстендил
1) Кратко описание

Услуги по абонаментно техническо обслужване и ремонт на служебни автомобили, собственост на ТД на НАП гр.Кюстендил

2) Общ терминологичен речник (CPV)

50112000

Описание:

Услуги по техническо обслужване и ремонт на леки автомобили

3) Количество или обем

Съгласно документацията

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 31.12.2008 г. 

Обособена позиция №: 7 / Заглавие: Автомобили собственост на ТД на НАП гр.Перник
1) Кратко описание

Услуги по абонаментно техническо обслужване и ремонт на служебни автомобили,собственост на ТД на НАП гр.Перник

2) Общ терминологичен речник (CPV)

50112000

Описание:

Услуги по техническо обслужване и ремонт на леки автомобили

3) Количество или обем

Съгласно документацията

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: 20.12.2007 г. , Дата за завършване: 31.12.2008 г.