Версия за печат

00530-2007-0034


Обявление за поръчка (ЕС)

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Национална агенция за приходите, Дирекция "ОУИ" София, ул. Аксаков №21, За: г-жа Емилия Игнатова Александрова - главен експерт в Дирекция "ОУИ" гр. София, България 1000, София, Тел.: 02 98593715, E-mail: e.alexandrova@nra.bg, Факс: 02 9862061

Място/места за контакт: г-жа Емилия Игнатова Александрова

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Икономическа и финансова дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Услуги по поддържане и ремонт на репрографски /за размножаване и копиране на документи/ машини - абонаментно обслужване и фазма договори за нуждите на Териториална дирекция на НАП София-град

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 7
Основно място на изпълнение: административните сгради на ТД на НАП София-град
Код NUTS: BG211
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Услуги по поддържане и ремонт на репрографски /за размножаване и копиране на документи/ машини - абонаментно обслужване и фазма договори за нуждите на Териториална дирекция на НАП София-град и нейните офиси, съгласно Глава І "Описание на обекта на поръчката и технически спецификации"

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

50313000

Описание:

Услуги по поддържане и ремонт на репрографски (за размножаване и копиране на документи) машини

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Съгласно описаното в Глава І "Описание на обекта на поръчката и технически спецификации" от конкурсната документация

Прогнозна стойност без ДДС
160000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

36


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие - 1 600 лева във вид на парична сума или банкова гаранция, учредена в полза на Дирекция "ОУИ" гр. София при ЦУ на НАП в Банка HVB Биохим, клон Батенберг, набирателна сметка: № BG21BACX96603388856317, BIC код: BACXBGSF. 2.Гаранция за изпълнение - 5 % от стойността на договора във вид на парична сума или банкова гаранция учредена в полза на възложителя.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането по договора ще се осъществява чрез ТД на НАП София-град, по банков път, по сметка посочена от изпълнителя, както следва: за обонаментното обслужване в срок 60 /шестдесет/ календарни дни от изтичането на текущия месец; за възникналия текущ ремонт или вложени резервни части в срок 60 /шестдесет/ дни от осъществяването на съответната услуга слез представяне на фактура от изпълнителя пред възложителя.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Да се създаде юридическо лице с цел сключване на договор.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Удостоверение за актуално състояние, издадено до шест месеца назад към момента на подаване на офертата в Дирекция "ОУИ" гр. София; 2. Копия от трудовите договори на наетите от участника сервизни специалисти, пряко ангажирани с дейността по поддържане и ремонт на репрографските машини; 3.Копия от документите, издадени на сервизните специалисти на участника, доказващи придобити професионална квалификация, правоспособност и сертификати на продуктовите групи, за осъществяване на дейност по поддържане и ремонт на репрографски машини; 4. Списък на основните договори за услуги с предмет - ремонт и поддържане на репрографски машини, изпълнени от участника през последните две години включително с посочване на стойностите, датите и получателите, придружен с най-малко 5 /пет/ броя препоръки /референции/ за добро изпълнение; 5. Декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП - Образец №3; 6. Декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1 и ал.2, т.2 и т.3 от ЗОП; 7. Декларация, че участникът няма да ползва подизпълнители /в случай, че не предвижда участието на такива/; 8. Документ за закупена документация в процедурата; 9. Документ за внесена гаранция за участие в процедурата под формата на парична сума или банкова гаранция в полза на Дирекция "ОУИ" гр. София; 10. Нотариално заверено пълномощно, в случай, че участникът се представлява от лице различно от законния му представител; 11. Ценово предложение в отделен плик с надпис "Предлагана цена"; 12. Списък на документите съдържащи се в офертата, подписан от участника; 13.Участниците се отстраняват от по-нататъшно участие в откритата процедура при наличие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП, чл. 69, ал.1 от ЗОП, както и на такива посочени в конкурсната документация.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Удостоверение за регистрация по БУЛСТАТ, а в случаите в които участникът не е вписан - копие от документ за самоличност; 2. Удостоверение за регистрация по ЗДДС, в случай, че участникът е регистриран; 3. Счетоводен баланс за предходната финансова година или декларация удостоверяваща тези обстоятелства съгласно условията по чл.50, ал.1, т.2 от ЗОП; 4. Отчет за приходите и разходите за предходната финансова година и декларация удостоверяваща тези обстоятелства съгласно условията по чл.50, ал.1, т.2 от ЗОП.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Удостоверение за регистрация по БУЛСТАТ, а в случаите в които участникът не е вписан - копие от документ за самоличност; 2. Удостоверение за регистрация по ЗДДС, в случай, че участникът е регистриран; 3. Счетоводен баланс за предходната финансова година или декларация удостоверяваща тези обстоятелства съгласно условията по чл.50, ал.1, т.2 от ЗОП; 4. Отчет за приходите и разходите за предходната финансова година и декларация удостоверяваща тези обстоятелства съгласно условията по чл.50, ал.1, т.2 от ЗОП.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Декларация ,съдържаща спикък с описание на техническо оборудване, сервизна база, офис, пряка телефонна линия и транспортни средства, с които разполага участникът за изпълнение на услугата.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Декларация ,съдържаща спикък с описание на техническо оборудване, сервизна база, офис, пряка телефонна линия и транспортни средства, с които разполага участникът за изпълнение на услугата.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: цена на абонаментно обслужване за един месец; тежест: 20 %
Показател: цена на абонаментно обслужване за брой копие; тежест: 30 %
Показател: стойност /надценка/ на влаганите резервни части; тежест: 30%
Показател: гаранционен срок на ремонта и резервните части; тежест: 20 %
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

Решение № 2 от 25/04/2007 г. на Директора на Дирекция "ОУИ" София

ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 2007/S 037 - 048824 от 20.02.2007 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
01/06/2007 00:00 Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 22 BGN
Условия и начин на плащане

Всеки работен ден на адрес: ул. Аксаков №21, деловодството на Дирекция "ОУИ" гр. София - етаж 7, срещу документ за внесена по банков път невъзстановима сума в размер на 22 лв. за закупуване на конкурсната документация по сметка: Дирекция "ОУИ" София при ЦУ на НАП, сметка: №BG25BACX 966031 888563 10, BIC код - BACXBGSF, Банка HVB Банк Биохим, клон Батенберг

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
01/06/2007 00:00 Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 04/06/2007 00:00 Час: 10:00
Място

административната сграда на ТД на НАП София-град, ул. Аксаков №21

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

законните представители на участниците или упълномощените за това лица


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Възложител на обществената поръчка е Национална агенция за приходите. Конкретната процедура се открива от упълномощена лице и за нуждите на териториалните дирекции на възложителя в обхвата на съответната дирекция "ОУИ". Общата очаквана стойност за обществени поръчки за услуги с този обект в рамките на възложителя НАП е 428000 лева, което поражда задължението за публикуване. Вътрешен референтен номер на обявлението за ЕС 2007-033261.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.2 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

25.04.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ