Версия за печат

00530-2007-0014


Обявление за обществена поръчка

BG-София: 15 - Полиграфически услуги и услуги по възпроизвеждане на записани носители срещу възнаграждение или по договор

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Национална агенция за приходите (НАП), бул. "Княз Дондуков" № 52, За: Йовка Кръстева, България 1000, София, Тел.: 02 98593172, E-mail: i.mereteva@nra.bg, Факс: 02 98593172

Място/места за контакт: Йовка Кръстева

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nap.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Отпечатване на 5 070 000 броя формуляри на индигирана и вестникарска хартия за нуждите на НАП и доставката им до адресите на ЦУ на НАП и териториалните дирекции на НАП в 28 областни градове в страната.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 15
Основно място на изпълнение: Полиграфическите услуги: по местонахождение на печатницата на изпълнителя; Доставките на отпечатаните формуляри: до адресите на ЦУ на НАП и териториалните дирекции на НАП в 28 областни градове в страната.
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Отпечатване на 5 070 000 броя формуляри за нуждите на НАП на вестникарска и индигирана хартия, по видове и количества, посочени в документацията за участие, и доставката им до адресите на ЦУ на НАП и териториалните дирекции на НАП в 28 областни градове в страната.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

78140000, 78122100, 78230000

Описание:

Услуги по печатане на формуляри
Услуги по печатане на комплекти с листа, дори съдържащи индиго
Услуги по доставка на печатни издания

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

5 070 000 броя формуляри на индигирана и вестникарска хартия.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в дни

20


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в размер на 1000 /хиляда/ лева и срок на валидност, покриващ срока на валидност на офертите, която участниците представят в една от двете форми: банкова гаранция - оригинал или парична гаранция, преведена по сметка на НАП: IBAN BG42 BNBG 9661 3300 1749 01, банков идентификационен код BNBGBGSD, БНБ София. Гаранция за изпълнение: 5% от стойността на поръчката без ДДС, представена в една от двете форми: банкова гаранция - оригинал или парична гаранция, внесена по сметка на ЦУ на НАП.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането за изпълнението на поръчката ще се извършва по банков път в срок до 60 дни след датата на последната доставка на всички видове и количества формуляри, представянето на фактура и приемо-предавателни протокли, удостоверяващи доставянето до всички адреси на възложителя на всички видове и количества формуляри.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

В случай, че участникът, определен за изпълнител е обединение на ФЛ и/или ЮЛ същото следва да се регистрира като юридическо лице за изпълнението на поръчката.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

ДА

1. Доставката на отпечатаните формуляри се извършват на адресите на възложителя, посочени в документацията за участие; 2. Срокът за изпълнение на поръчката започва да тече от датата на представянето от страна на възложителя на образците на съответните видове формуляри, като срокът за отпечатване и доставка на формулярите, посочени в документацията, е до 20 дни от предаването на образците. В случай, че възложителят поетапно предоставя образците на формулярите, срокът за отпечатването и доставката им започва да тече от предаването на образеца на конкретния вид формуляр; 3. Ако в резултат на промяна в законодателството отпадне необходимостта от отпечатване и доставка на някои от описаните в документацията формуляри, възложителят оттегля възлагането им без финансови компенсации за изпълнителя; 4. Ако в резултат на законодателна или административна промяна се наложи промяна в обема /брой страници/ на всеки един от видовете формуляри, то възнаграждението се намалява, респективно увеличава съразмерно на отпадналата или увеличена необходимост от брой страници, съобразно предложената от изпълнителя единична цена за лист от съответния вид формуляр.
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Документ за регистрация на участника, а когато е физическо лице - документ за самоличност; 2. Удостоверение за актуална съдебната регистрация, издадено не по-рано от 30 дни преди датата на представяне на офертата; 3. Документ за регистрация по БУЛСТАТ; 4. Документ за регистрация по Закона за данък върху добавената стойност, ако има такава; 5. Декларации, удосотверяващи липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП. Наличието на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 от ЗОП води до отстраняването на участника от процедурата; 6. В случай, че участникът предвижда участието на подизпълнители за изпълнението на поръчката, всички документи, посочени в настоящия раздел, т. 1 - 5 се представят и за подизпълнителите. Наличието на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 от ЗОП по отношение на подизпълнителите, води до отстраняването на участника в процедурата; 7. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, всички документи, посочени в настоящия раздел, т. 1 - 5 се представят и за подизпълнителите. Наличието на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 от ЗОП по отношение на всяко едно ФЛ или ЮЛ, включено в обединението, води до отстраняването на участника в процедурата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Баланс и отчет за приходите и разходите на участника за предходната година, когато публикуването им се изисква от законодателството, а за участниците, за които законодателството не изисква публикуване на годишния им финансов отчет или някоя от съставните му части, се представя справка за баланса и приходите и разходите за предходната година; 2. Документите, посочени в т. 1 се представят и за подизпълнителите, ако участникът предвижда такива; 3. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, документитe, посочени в т. 1, се представят и за всяко едно ЮЛ, включено в обединението, а за ФЛ се представя копие от годишната данъчна декларация по чл. 41 от ЗОДФЛ за предходната година.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Приходите на участника през предходната финансова година да са в размер не по-малък от 100 000 лева; 2. Изискванията, посочени в т. 1 се отнасят и за подизпълнителите, ако участникът предвижда такива; 3. Изискванията, посочени в т. 1 се отнасят и за всяко едно ФЛ и ЮЛ, включени в обединението, ако участникът е такова.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Списък на основните договори за услуги, изпълнени през последните три години, с предмет идентичен на предмета на настоящата процедура - отпечатване на формуляри, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение по някои от тях; 2. Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на участника и/или на ръководните му служители, както и на лицата, които ще отговарят за изпълнението на поръчката; 3. Декларация, съдържаща опис на техническото оборудване и транспортните средства, с които разполага участникът за изпълнението на поръчката; 4. Документите, посочени в т. 1 - 3 се представят и за подизпълнителите, ако участникът предвижда такива; 5. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите, посочени в т. 1 - 3 се представят за всяко ЮЛ, включено в обединението.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Участникът да е извършвал дейност през последните три години с предмет идентичен на предмета на настоящата процедура и за изпълнението на някои от договорите да е получил препоръки за добро изпълнение от възложителите или контрагентите си; 2. Участникът и/или ръководните му служители, както и лицата, отговорни за изпълнението на поръчката да притежават необходимата образователна и професионална квалификация; 3. Техническото оборудване /печатарски машини и др., които ще бъдат използвани за изпълнението на поръчката/ включително и транспортните средства, с които участникът разполага да дават възможност за изпълнението на поръчката в определените от възложителя срокове; 4. Изискванията, посочени в т. 1 - 3 се отнасят и за подизпълнителите, ако участникът предвижда такива; 5. Изискванията, посочени в т. 1 - 3 се отнасят и за всяко едно ЮЛ, включено в обединението, ако участникът е такова.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 17/S - от 28.02.2006 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
02/04/2007 00:00 Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 50 BGN
Условия и начин на плащане

По банкова сметка на ЦУ на НАП: IBAN BG51BNBG96613100174901; BIC BNBGBGSD.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
02/04/2007 00:00 Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 03/04/2007 00:00 Час: 11:00
Място

гр. София, бул. "Княз Дондуков" № 52

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Участниците или техни законни или упълномощени представители. в случай, че присъства пълномощник, същият следва да представи, преди отварянето на офертите, в оригинал заверено от упълномощителя пълномощно.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

При необходимост от отпечатване и доставка на допълнителни видове и количества декларации е възможно възлагането на обществена поръчка чрез процедура на договаряне без обявление при условията на чл. 90, ал. 1, т. 9 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10 дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие на възложителя, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

23.02.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ