Версия за печат

00530-2007-0011


Обявление за поръчка (ЕС)

BG-Варна: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Национална агенция за приходите, Дирекция "Обжалване и управление на изпълнението" - Варна, бул. "Осми приморски полк" № 128, За: Емилия Бодева, РБългария 9000, Варна, Тел.: 052 360467; 052 360419, E-mail: oui_varna@nra.bg, Факс: 052 360440

Място/места за контакт: Емилия Бодева, Румен Илиев

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nap.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка на 100 броя превозни документи - едногодишни карти за градски транспорт за пътуване по МГТ /масов градски транспорт/ в град Варна за нуждите на Териториална дирекция на Национална агенция за приходите - Варна.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: Варна
Код NUTS: BG131
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Доставка на 100 броя превозни документи - едногодишни карти за градски транспорт за пътуване по МГТ /масов градски транспорт/ в град Варна за нуждите на Териториална дирекция на Национална агенция за приходите - Варна.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

60112000

Описание:

Превоз на пътници с обществен транспорт

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

100 броя

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в дни

12


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие - безусловна и неотменима банкова гаранция или парична сума, внесена по следния IBAN: BG 73TTBB94003315068647, BIC TTBBBG22, СЖ "Експресбанк" АД - Варна, в размер на 20 /двадесет/ лева. Гаранция за изпълнение на договора - 5% от стойността на поръчката под формата на неотменима и безусловна банкова гаранция или парична сума за срок на валидност до приключване на договора

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането ще се осъществи чрез банков превод до 60 дни след представяне на фактура в счетоводството на ТД на НАП - Варна.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

В случай, че участникът, определен за изпълнител е регистриран като обединение, същото следва да се регистрира като юридическо лице.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Решение за съдебна регистрация, а ако участникът е физическо лице - документ за самоличност; удостоверение за актуално състояние на ЮЛ, издадено от компетентния съд не по-рано тридесет дни преди представяне на офертата; документ за регистрация по БУЛСТАТ на участника; декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от Закона за обществените поръчки; разрешително за отпечатване на превозни документи.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Баланс и Отчет за приходите и разходите на участника за предходната финансова година
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Участниците следва да представят алтернативно един от двата документа.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Списък на основните договори с идентични за настоящата поръчка предмети, извършени през последните три години, придружени от препоръки за добро изпълнение; разрешение за издаване и продажба на карти за градски транспорт
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Разрешение за издаване и продажба на карти за градски транспорт
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
17/04/2007 00:00 Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 10.23 EUR
Условия и начин на плащане

Документацията се получава на адрес: гр.Варна, бул. "Осми приморски полк" № 128, ет.1, стая 112 /деловодство/, всеки работен ден 9:00 до 17:30 часа, срещу представен документ за внесена сума в размер на левовата равностойност на 10.23 /невъзстановими/ евро, която се внася по следния IBAN: BG12TTBB94003115068646, BICTTBBBG22, СЖ "Експресбанк" АД, Варна

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
17/04/2007 00:00 Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 18/04/2007 00:00 Час: 10:30
Място

Сградата на НАП - Варна, бул. "Осми приморски полк" № 128, ет.6, стая 621

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Участниците в процедурата или техни упълномощени предствители могат да присъстват при действията на комисията по ал.3 и ал.4 на чл.68 от ЗОП.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

На основание чл.45а от Закона за обществените поръчки, обявление за откриване на процедура е изпратено на 23.02.2007 г. Процедурата е открита с Решение № 4/22.02.2007 г. от Светослав Асенов Аврамов - Директор на Дирекция "ОУИ" - Варна, упълномощен със Заповед № ЗЦУ - 63/29.01.2007 г. на Изпълнителния директор на НАП, на основание чл.8, ал.1 от ЗОП. Общата стойност на обществената поръчка за доставка на карти за градски транспорт за всички структури на Възложителя - Национална агенция за приходите, е в размер на 642 292 лева или 328 403,72 евро, което е основание за изпращане на обявлението за откриване на процедура за възлагане на обществена поръчка по чл.45а от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на кокуренцията, България, гр.София, бул. "Витоша" № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

На основание чл.120, ал.2 от Закона за обществените поръчки, жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено от датата на узнаването или датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Национална агенция за приходите, Дирекция "Обжалване и управление на изпълнението" - Варна, бул."Осми приморски полк" № 128, РБългария 9000, Варна, Тел.: 02 360467, E-mail: oui_varna@nra.bg, Факс: 02 360440

Интернет адрес/и:

URL: www.nap.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

23.02.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ