Версия за печат

00530-2007-0010


Обявление за обществена поръчка

BG-Бургас: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

НАЦИОНАЛНА АГЕНЦИЯ ЗА ПРИХОДИТЕ Дирекция "ОУИ" Бургас, Дирекция "ОУИ" Бургас ул."Цар Петър" №5 Б, За: Веселин Тотев, България 8000, Бургас, Тел.: 056 878162;044 610156, Факс: 056 878152

Място/места за контакт: Веселин Тотев за Бургас, Слав Славов за Сливен

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: обслужване на данъкоплатците, осигурителите и осигурените

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Поддържане на асансьорни уредби в сградите на ТД на НАП - Бургас и ТД на НАП - Сливен

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 1
Основно място на изпълнение: Бургас, Сливен
Код NUTS: BG23
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

„Поддръжка и текущ ремонт, включително доставка на резервни части и консумативи, на: Пътнически асансьори - 2 бр., 6 места, 480кг.товароподемност, 11 бр. Спирки, Н-34м., V- 1м/сек. в сградата на Териториална дирекция на НАП Бургас, находяща се в гр. Бургас, ул. "Цар Петър" № 5б, и Товарни платформи – 2бр., 2 бр. Спирки, 300кг.товароподемност, Н-3м., V -0.4м/сек. в сградата на Териториална дирекция на НАП Бургас, находяща се в гр. Бургас, ул. "Александровска" № 26.” На 1 брой пътнически асансьор в сградата на ТД на НАП Сливен Асансьор - пътнически - двускоростен с 6 бр. спирки, въведен в експлоатация на 19.12.1974г., година на производство – 1973г., с товароподемност 500кг., скорост–1м/с. Заводски № 3542, регистрационен № 112.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

50750000, 29221900

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на асансьори
Части за оборудване за повдигане и преместване на товари

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Пътнически асансьори - 2 бр. и Товарни платформи – 2бр. за Териториална дирекция на НАП Бургас 1 брой пътнически асансьор за ТД на НАП Сливен

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Завършване

31.12.2008 г. 


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

"Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 50 лв. /петдесет/ внесени по банкова сметка № ВG07ВАСХ96603388964918 в HVB БАНК БИОХИМ клон Бургас – б.код BAXXBGSF. Гаранцията за изпълнение е в размер на 5 % /пет/ от стойността на договора.Гаранцията може да се представи като парична сума или банкова гаранция.Паричната сума се внася от кандидата определен за изпълнител към датата на подписване на договора. Сумата се внася по банкова сметка № ВG07ВАСХ96603388964918 в HVB БАНК БИОХИМ клон Бургас – б.код BACXBGSF. Банковата гаранция следва да е неотменима, за срока на изпълнение на договора и да се представи при подписването на същия в Дирекция"ОУИ" Бургас

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

до 60 дни след изпълнение на услугата и представяне на всички изискуеми документи

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. съдебна регистрация; 2. данъчна регистрация; 3. БУЛСТАТ регистрация ; 4. документ за внесена гаранция за участие; 5. декларация по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП; 6. доказателства за икономическо и финансово състояние - чл.50, ал.1, т.2 от ЗОП; 7. доказателства за техническите възможности - чл.51, ал.1, т.8 и т.9 от ЗОП; 8. декларация за подизпълнители - чл.56, ал.1, т.7 от ЗОП; 9. свидетелство за съдимост; 10. удостоверение за наличие/липса на задължения по ДОПК; 11. удостоверение от съответния окръжен съд за производство по обявяване в несъстоятелност и/или ликвидация; 12. подписан списък с документите от офертата; 13. ценово предложение в запечатан, непрозрачен плик; 14. други документи - съгласно тръжната документация.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: доказателства за икономическо и финансово състояние - чл.50, ал.1, т.2 от ЗОП;
Изисквано/и минимално/и ниво/а: доказателства за икономическо и финансово състояние - чл.50, ал.1, т.2 от ЗОП;
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: доказателства за техническите възможности - чл.51, ал.1, т.8 и т.9 от ЗОП;
Изисквано/и минимално/и ниво/а: доказателства за техническите възможности - чл.51, ал.1, т.8 и т.9 от ЗОП;
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Месечна стойност на абонаментното поддържане; тежест: 50 %
Показател: Време за реакция при авария; тежест: 20%
Показател: Ценова ставка за извършен ремонт /лева на час работа/ ; тежест: 20 %
Показател: Гаранция за Гаранция за качество на извършения ремонт; тежест: 10%
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 16/S - от 28.02.2006 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
03/04/2007 00:00 Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 20 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се получава на адрес - ТД на НАП Бургас, град Бургас, ул."Цар Петър" №5"б", всеки работен ден от 14:00 до 17:30 часа, срещу представен документ за платена цена на документацията, преведена по следната банкова сметка: № BG38BACX96603188964910 в HVB БАНК БИОХИМ клон Бургас – б.код BACXBGSF.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
03/04/2007 00:00 Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 04/04/2007 00:00 Час: 14:00
Място

в сградата на Дирекция"ОУИ" Бургас, гр.Бургас, ул."Цар Петър"№5Б

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

лицата посочени в чл.68 ал.5 от ЗОП


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисията за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

жалбата се подава в срок 10 дни от узнаването за съответното решение - чл.120, ал.2 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

26.02.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция №: 1 / Заглавие: Поддържане на асансьорни уредби в сградите на ТД на НАП - Бургас
1) Кратко описание

Поддържане на асансьорни уредби в сградите на ТД на НАП - Бургас

2) Общ терминологичен речник (CPV)

50750000, 29221900

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на асансьори
Части за оборудване за повдигане и преместване на товари

3) Количество или обем

„Поддръжка и текущ ремонт, включително доставка на резервни части и консумативи, на: Пътнически асансьори - 2 бр., 6 места, 480кг.товароподемност, 11 бр. Спирки, Н-34м., V- 1м/сек. в сградата на Териториална дирекция на НАП Бургас, находяща се в гр. Бургас, ул. "Цар Петър" № 5б, и Товарни платформи – 2бр., 2 бр. Спирки, 300кг.товароподемност, Н-3м., V -0.4м/сек. в сградата на Териториална дирекция на НАП Бургас, находяща се в гр. Бургас, ул. "Александровска" № 26.”

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: 01.01.2008 г. , Дата за завършване: 31.12.2008 г. 

Обособена позиция №: 2 / Заглавие: Поддържане на 1 брой асансьорна уредба в сградата на ТД на НАП - Сливен
1) Кратко описание

На 1 брой пътнически асансьор в сградата на ТД на НАП Сливен Асансьор - пътнически - двускоростен с 6 бр. спирки, въведен в експлоатация на 19.12.1974г., година на производство – 1973г., с товароподемност 500кг., скорост–1м/с. Заводски № 3542, регистрационен № 112.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

50750000, 29221900

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на асансьори
Части за оборудване за повдигане и преместване на товари

3) Количество или обем

Поддържане на 1 брой асансьорна уредба в сградата на ТД на НАП - Сливен

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 31.12.2008 г.