РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
Охрана на административната сграда на Териториална дирекция на национална агенция за приходите - град Търговище
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги:
23
Основно място на изпълнение:
град Търговище, площад "Свобода"
Код NUTS:
BG134
ІІ.1.3)
Настоящото обявление обхваща
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката или покупката/покупките
Предоставяне на услуги по денонощна, физическа въоръжена охрана с контролно пропускателен режим , както и видеонаблюдение с техника на Възложителя на обект – административната сграда на Териториална дирекция на НАП – Търговище, пл. „Свобода”, представляваща 5-етажна масивна сграда – публична държавна собственост с обща разгърната застроена площ от 2 129 кв.м.
ІІ.1.6)
Общ терминологичен речник (CPV)
74613000
Описание:
Охранителни услуги
ІІ.1.7)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
ІІ.1.8)
Разделяне на обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Съвкупно количество или обем
Съгласно документацията за участие
ІІ.3)
Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция за участие - безусловна и неотменима банкова гаранция или парична сума, внесена по следния IBAN: BG 73TTBB94003315068647, BIC TTBBBG22, СЖ "Експресбанк" АД - варна, в размер на 100 /сто/ лева. Гаранция за изпълнение на договора - 5% от стойността на поръчката под формата на неотменима и безусловна банкова гаранция или парична сума за срок на валидност до приключване на договора
ІІІ.1.2)
Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат
Плащането ще се осъществява по банков път до 60 /шестдесет/ дни след представяне на фактура.
ІІІ.1.3)
Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката
В случай, че участникът, определен за изпълнител е регистриран като обединение, същото следва да се регистрира като юридическо лице
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Решение за съдебна регистрация и други решение по партидата, а ако участникът е физическо лице - документ за самоличност; удостоверение за актуално състояние на ЮЛ, издадено от компетентния съд не по-рано от 30 дни преди представяне на офертата, документ за регистрация по БУЛСТАТ на участника, декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от Закона за обществените поръчки
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Годишен баланс, отчет за приходите и разходите на участника за предходната финасова година /заверени фотокопия/
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Годишен баланс, отчет за приходите и разходите на участника за предходната финасова година /заверени фотокопия/
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Лиценз за извършване на охранителна дейност, Списък на основните договори услуги с идентични на настоящата поръчка предмети, извършени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение, Списък на служителите, с които участникът разполага за изпълнение на поръчката, проект на план за охрана на обекта, който включва особеностите на охранявания обект и организация на охраната
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Лиценз за извършване на охранителна дейност, Списък на основните договори услуги с идентични на настоящата поръчка предмети, извършени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение, Списък на служителите, с които участникът разполага за изпълнение на поръчката, проект на план за охрана на обекта, който включва особеностите на охранявания обект и организация на охраната
ІІІ.3)
Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1)
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия
ІІІ.3.2)
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ОВ 17/S - от 28.02.2006 г.
ІV.3.3)
Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
20/03/2007 00:00 Час: 17:30
Условия и начин на плащане
Документацията се получава на адрес: гр.Варна, бул. "Осми приморски полк" № 128, ет.1, стая 112 /деловодство/, всеки работен ден 9:00 до 17:30 часа, срещу представен документ за внесена сума в размер на 20.00 /невъзстановими/ лева, която се внася по следния IBAN: BG12TTBB94003115068646, BICTTBBBG22, СЖ "Експресбанк" АД, Варна
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или на искания за участие
20/03/2007 00:00 Час: 17:30
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.8)
Условия за отваряне на офертите
Дата: 21/03/2007 00:00 Час: 10:30
Място
Сградата на НАП - Варна, бул. "Осми приморски полк" № 128
Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители могат да присъстват на дейтвията на комисията по ал.3 и 4 от чл.68 от ЗОП
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.2)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
VI.3)
Допълнителна информация
Решение/Заповед №........../дд.мм.гг. за откриване на процедурата
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, България, град София, бул. "Витоша" № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
На основание чл.120, ал.2 от Закона за обществените поръчки, жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решене или действие, а ако не е уведомено от датата на узнаването или датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ