Версия за печат

00384-2020-0008

BG-Бяла Слатина:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000193058

BG313, Община Бяла Слатина, ул. Климент Охридски №68, За: Цветелина Андровска-Илиева и Красимир Коцов, България 3200, Бяла Слатина, Тел.: 0915 882121, E-mail: bslatina@oabsl.com, Факс: 0915 82914

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.byala-slatina.com.

Адрес на профила на купувача (URL): https://e-obp.eu/bp/Document/acc3a75b-e02c-46f8-a1ea-8b59c9417f84.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Строителство
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: 8 от 21.05.2020 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00384-2020-0008
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

"Текущ ремонт на улична и пътна мрежа, алеи, тротоари и други общински обекти на територията на община Бяла Слатина"


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 106 от 14.10.2020 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

ДА

III.3) Изпълнител по договора

BG412, Обединение РД РОУДС, р-н Люлин, бул. Д-р Петър Дертлиев №129, България 1359, София, Тел.: 02 9272772, E-mail: office@ratec.bg, Факс: 02 9272772

Изпълнителят е МСП: не

III.3) Изпълнител по договора

BG412, РаТек, р-н Люлин, бул. Д-р Петър Дертлиев №129, България 1359, София, Тел.: 02 9272772, E-mail: office@ratec.bg, Факс: 02 9272772

Изпълнителят е МСП: не

III.3) Изпълнител по договора

BG412, Дунав Бетон ЕООД, р-н „Люлин“, бл. 348, ет. 15, ап. 71, България 1000, София, Тел.: 02 9272772, E-mail: office@ratec.bg, Факс: 02 9272772

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

ДА

Подизпълнител: "Борисов 75" ЕООД; Дейност: СМР; Дял: 5%
ІII.5) Предмет на договора

"Текущ ремонт на улична и пътна мрежа, алеи, тротоари и други общински обекти на територията на община Бяла Слатина".

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

14.10.2020 г. 

Крайна дата

22.03.2024 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
5000000 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

22.03.2024 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: чл. 3, ал. 2; Преди промяната: Разплащането ще се извършва по банков път по банкова сметка на Изпълнителя - Обслужваща банка: “ПроКредит Банк” ЕАД IBAN: BG28PRCB92304051511701 BIC: PRCBBGSF ; След промяната: Разплащането ще се извършва по банков път по банкова сметка на Изпълнителя - Обслужваща банка: “ПроКредит Банк” ЕАД IBAN: BG66PRCB92301051511701 BIC: PRCBBGSF ; Правно основание: чл. 116, ал. 1, т. 7 от ЗОП
Променено условие: чл. 3; Преди промяната: няма алинеи 7,8,9,10; След промяната: (7) Когато частта от поръчката, която се изпълнява от подизпълнител, може да бъде предадена като отделен обект на изпълнителя или на възложителя, възложителят заплаща възнаграждението за тази част на подизпълнителя. (8) Разплащанията по ал. 7 се осъществяват въз основа на искане, отправено от подизпълнителя до възложителя чрез изпълнителя, който е длъжен да го предостави на възложителя в 15-дневен срок от получаването му. (9) Към искането по ал. 8 изпълнителя предоставя становище , от което да е видно дали оспорва плащанията или част от тях като недължими. (10) Възложителят има раво да откаже плащане по ал. 7, когато искането за плащане е оспорено, до момента на отстраняване на причината за отказа.; Правно основание: чл. 116, ал. 1, т. 7 от ЗОП
Променено условие: чл.3, ал.1 чл.3, ал.3 чл.3, ал.4 ; Преди промяната: Чл. 3. (1) Общата стойност на договора е до 5 000 000,00 лв. (пет милиона лева) без ДДС, съответно 6 000 000,00 лв. (шест милиона лева) с ДДС, при единични цени на отделните видове СМР и анализи, съгласно представеното ценово предложение. (3) ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ за извършени СМР до размера на сумата по договора, въз основа на заверени протоколи за извършени и подлежащи на заплащане видове СМР и по офертните единични цени. За завършени и подлежащи на разплащане ще се считат само тези видове работи, които са приети от инвеститорския контрол и са отразени в съответния протокол. Плащания ще се извършват както следва: След завършване на конкретния обект, възложен на Изпълнителя от Възложителя с възлагателно писмо. Разплащанията са в размер на действително извършените дейности за съответния обект. Изплащат се след представяне от Изпълнителя на фактури, отговарящи на изискванията на Закона за счетоводството, двустранно подписан приемо-предавателен протокол за действително извършените работи, като дължимата сума се формира въз основа на договорените единични цени. Плащането се осъществява до 30 (тридесет) календарни дни от представяне на горепосочените документи. ; След промяната: (1) Общата стойност на договора е до 5 000 000,00 лв. (пет милиона лева) без ДДС, съответно 6 000 000,00 лв. (шест милиона лева) с ДДС, при единични цени на отделните видове СМР и анализи, съгласно представеното ценово предложение и прилагане на Методика за изменение на цената на договор за обществена поръчка в резултат на инфлация, приета с Постановление на Министерски съвет на Република България № 290 от 27 септември, 2022 г. за дейности, възложени за изпълнение и приети от възложителя след 15.03.2023 г. /датата на подписване на допълнително споразумение №3 към договора/. (3) ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ за извършени СМР до размера на сумата по договора, въз основа на заверени протоколи за извършени и подлежащи на заплащане видове СМР и по офертните единични цени и прилагане на Методика за изменение на цената на договор за обществена поръчка в резултат на инфлация, приета с Постановление на Министерски съвет на Република България № 290 от 27 септември, 2022 г., за дейности, възложени и приети от възложителя след 15.03.2023 г. За завършени и подлежащи на разплащане ще се считат само тези видове работи, които са приети от инвеститорския контрол и са отразени в съответния протокол. (4) Плащания ще се извършват както следва: 1. След завършване на конкретния обект, възложен на Изпълнителя от Възложителя с възлагателно писмо. Разплащанията са в размер на действително извършените дейности за съответния обект. Изплащат се след представяне от Изпълнителя на фактури, отговарящи на изискванията на Закона за счетоводството, двустранно подписан приемо-предавателен протокол за действително извършените работи, като дължимата сума се формира въз основа на договорените единични цени. Плащането се осъществява до 30 (тридесет) календарни дни от представяне на горепосочените документи. 2. За прилагане Методика за изменение на цената на договор за обществена поръчка в резултат на инфлация, приета с Постановление на Министерски съвет на Република България № 290 от 27 септември, 2022 г., страните подписват Актове за индексация към двустранно подписан приемо-предавателен протокол за действително извършените работи по Договора, за дейности, възложени и приети от възложителя след 15.03.2023 г. 3. Изпълнителят представя Акт за индексация към всеки двустранно подписан приемо-предавателен протокол за действително извършените работи по Договора, за дейности, възложени и приети от възложителя след 15.03.2023 г. който включва следното: А) посочване на съответния двустранно подписан приемо-предавателен протокол за действително извършените работи по Договора, приети след 30.06.2021 г., подлежащ на индексация; Б) стойност на дейностите, подлежащи на индексация, съгласно Методика за изменение цената на договор за обществена поръчка в резултат на инфлация, по съответния двустранно подписан приемо-предавателен протокол за действително извършените работи по Договора, приети след 30.06.2021 г. В) Сума на индексация, изчислена съгласно чл. 4 от Методика за изменение на цената на договор за обществена поръчка в резултат на инфлация, приета с Постановление на Министерски съвет на Република България № 290 от 27 септември, 2022 г., върху стойността, посочена в точка втора от настоящата алинея; 4. Изпълнителят представя на Възложителя Акт за индексация към всеки последващ датата 15.03.2023 г. двустранно подписан приемо-предавателен протокол за действително извършените работи по Договора, приети след 30.06.2021 г., при спазване изискванията на т.4 по отношение съответния Акт за индексация, в срок до 15 дни от публикуване на Индекс на цени на производител на вътрешния пазар на строителни материали за съответното тримесечие, през което дейностите са приети, като Възложителят е длъжен да го приеме в срок до 15 дни. 5. Приет Акт за индексация, при спазване на договорените условия е основание за издаване на съответния документ/фактура за плащане. 6.Доплащането по актовете за индексация се извършва в 15дневен срок от издаването на съответната фактура.; Правно основание: чл. 117а във връзка с чл.116, ал.1, т.3
Променено условие: Представляващия обединението; Преди промяната: Захари Иванов Попчев; След промяната: Людмил Петров Лазаров; Правно основание: чл.116, ал.1, т.7
Променено условие: чл.3, ал.1 ; Преди промяната: Общата стойност на договора е до 5 000 000,00 лв. (пет милиона лева) без ДДС, съответно 6 000 000,00 лв. (шест милиона лева) с ДДС, при единични цени на отделните видове СМР и анализи, съгласно представеното ценово предложение и прилагане на Методика за изменение на цената на договор за обществена поръчка в резултат на инфлация, приета с Постановление на Министерски съвет на Република България № 290 от 27 септември, 2022 г. за дейности, възложени за изпълнение и приети от възложителя след 15.03.2023 г. /датата на подписване на допълнително споразумение №3 към договора/.; След промяната: Общата стойност на договора е до 7 300 000,00 лв. (седем милиона и триста хиляди лева) без ДДС, съответно 8 760 000,00 лв. (осем милиона седемстотин и шестдесет хиляди лева) с ДДС, при единични цени на отделните видове СМР и анализи, съгласно представеното ценово предложение и прилагане на Методика за изменение на цената на договор за обществена поръчка в резултат на инфлация, приета с Постановление на Министерски съвет на Република България № 290 от 27 септември, 2022 г. за дейности, възложени за изпълнение и приети от възложителя след 15.03.2023 г. /датата на подписване на допълнително споразумение №3 към договора/.; Правно основание: чл.116, ал.1, т.3 от ЗОП и при спазване на изискванията на чл.116, ал.2
Променено условие: чл.5 ; Преди промяната: Срокът на настоящият договор е до 31.10.2023 г. Срокът на договора започва да тече от датата на неговото подписване.; След промяната: Срокът на настоящият договор е до 31.12.2023 г. Срокът на договора започва да тече от датата на неговото подписване.; Правно основание: чл.116, ал.7 от ЗОП и при спазване на изискванията на чл.113
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

НЕ

Изпълнението е 97.66% от предмета на договора
Причини за частичното изпълнение: Цената по договора са изплаща на база реално извършени СМР дейности.
ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
7129582.04 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

29.03.2024 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Иво Ценов Цветков
VII.2)
Длъжност: Кмет на Община Бяла Слатина