Версия за печат

01379-2018-0229

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Секторен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 175201304

BG411, Електроенергиен системен оператор ЕАД, бул. Цар Борис III 201, За: Ина Янкова, България 1618, София, Тел.: 02 9691345, E-mail: fc.ppa@eso.bg, Факс: 02 9626129

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.eso.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): https://webapps.eso.bg/zop_profile/.

I.4) Основна дейност

Електрическа енергия



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Строителство
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: 1667 от 14.12.2018 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
01379-2018-0229
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Изграждане на п/ст Обзор 110/20 kV на обекта ще се извърши на площадка собственост на ЕСО ЕАД. Настоящата поръчка ще се изпълни чрез доставка на конструкции, материали и апаратура, изпълнение на СМР и въвеждане в експлоатация.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 0082-МЕР от 20.10.2020 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

рамково споразумение

Поръчката е възложена на обединение

ДА

III.3) Изпълнител по договора

BG344, ДЗЗД Рудин-Старт, ул.”Свети Княз Борис I” №136А, ет.1, България 6000, Стара Загора, Тел.: 042 644664, E-mail: office@rudin-bg.com, Факс: 042 644664

Изпълнителят е МСП: да

III.3) Изпълнител по договора

BG411, Старт инженеринг АД, ул. Локомотив № 3, България 1220, София, Тел.: 0898 690702, E-mail: office@starteng.com, Факс: 0898 690702

Интернет адрес/и:

URL: www.starteng.com.

Изпълнителят е МСП: не

III.3) Изпълнител по договора

BG344, Рудин ООД, ул.”Свети Княз Борис” №136А, България 6000, Стара Загора, Тел.: 042 644664, E-mail: office@rudin-bg.com, Факс: 042 644664

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Изграждане на п/ст Обзор 110/20 кV

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в дни

360

ІII.7) Стойност, посочена в договора
3349375.43 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

01.02.2024 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: Изменение на цената на договор за обществена поръчка в резултат на инфлация. Срокът на действие на договора.; Преди промяната: Oбщата стойност за изпълнение на договора е 3 349 375.43, без ДДС. Срок на действие до датата на издаване на Разрешение за ползване.; След промяната: С настоящото споразумение се въвеждат ред и условия за промяна в срока на договора, в резултат на постъпило искане от изпълнителя и изискана обосновка от възложителя, за извършване на бъдеща индексация на цената на приетите дейности по договора на основание чл. 116, ал. 1, т. 3, във вр. с чл. 117а, ал. 1, във вр. с § 2 (обн. ДВ, бр. 62 от 2022 г., в сила от 5.08.2022 г.) от ПЗР на ЗИД на ЗОП в съответствие с Методика за изменение на цената на договор за обществена поръчка в резултат на инфлация (Методиката), приета с ПМС № 290 от 27.09.2022 г. За целите на изпълнението на чл. 29, ал. 1, т. 1 от ЗОП във връзка с чл. 72 от Правилника за прилагане на ЗОП и в съответствие с чл. 4 от Методиката, срокът на действие на договор № 0082-МЕР/20.10.2020 г. се удължава до: датата на изпращане от възложителя на писмо за отказ за прилагане на Методиката или до датата на последното плащане след извършване на индексацията, в случай на одобрение на искането на изпълнителя за прилагане на Методиката.; Правно основание: чл.116,ал.1, т.3, във вр. с чл.117а, ал.1, във вр. с § 2 (обн. ДВ, бр. 62 от 2022 г., в сила от 5.08.2022 г.) от ПЗР на ЗИД на ЗОП, във вр. с Методика за изменение на цената на д-р за обществена поръчка в резултат на инфлация, приета с ПМС № 290 от 27.09. 2022 г.
Променено условие: Oбщата стойност за изпълнение на договора.; Преди промяната: Oбщата стойност за изпълнение на договора е 3 349 375,43 лв., без ДДС.; След промяната: Общата стойност за изпълнение на договора се изменя с общата стойност на изменението на изпълнените и приети дейности, като от 3 349 375,43 (три милиона триста четиридесет и девет хиляди триста седемдесет и пет лева и 43 стотинки) лева, без ДДС става 5 024 063,15 (пет милиона и двадесет и четири хиляди и шестдесет и три лева и 15 стотинки) лева, без ДДС, в съответствие с чл.1-чл.4 от Методиката за изменение на цената на договор за обществена поръчка в резултат на инфлация.; Правно основание: чл.116,ал.1, т.3, във вр. с чл.117а, ал.1, във вр. с § 2 (обн. ДВ, бр. 62 от 2022 г., в сила от 5.08.2022 г.) от ПЗР на ЗИД на ЗОП, във вр. с Методика за изменение на цената на д-р за обществена поръчка в резултат на инфлация, приета с ПМС № 290 от 27.09. 2022 г.
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
4802945.61 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

19.02.2024 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Ангелин Николаев Цачев
VII.2)
Длъжност: Изпълнителен директор