Версия за печат

00111-2019-0011

BG-Котел:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000590540

BG342, Община Котел, пл. Възраждане № 1, За: Румен Стоилов - зам.-кмет, България 8970, Котел, Тел.: 0359 879599108, E-mail: dmiteva@kotel.bg, Факс: 0359 45342540

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): https://kotel.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://kotel.bg/profil-na-kupuvacha/.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Строителство
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РД 13-570 от 13.12.2019 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00111-2019-0011
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Изпълнение на строително-монтажни работи по проекта на Община Котел по ПРСР с предмет: "Изграждане, реконструкция и/или рехабилитация на водоснабдителни системи и съоръжения в агломерации с под 2000 е.ж. в Община Котел", съгласно одобрени инвестиционни проекти за следните обекти, предмет на обособените позиции от настоящата обществена поръчка: Обособена позиция № 1: "Реконструкция на вътрешна водопроводна мрежа на с. Тича, община Котел - втори етап и Реконструкция на вътрешна водопроводна мрежа на с. Тича, община Котел - трети етап"; Обособена позиция № 2: "Реконструкция на вътрешна водопроводна мрежа на с. Нейково, община Котел"; Обособена позиция № 3: "Реконструкция на външна водоснабдителна мрежа и нов напорен резервоар, с. Тича, община Котел". Всички видове СМР подлежащи на изпълнение, съгласно одобрените инвестиционни проекти са посочени в съответните количествени сметки, приложени към документацията на обществената поръчка. Изискванията за изпълнения на обектите са посочени в Техническата спецификация.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 284 от 23.12.2020 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, Актив Билдинг ИНК ЕООД, ул. Вардар № 24, вх. Б, ет. 1, ап. 1, България 1000, София, Тел.: 0359 28761513, E-mail: office@activeb.bg, Факс: 0359 00000000

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Обособена позиция № 1 включва извършване на СМР за реконструкция на вътрешна водопроводна мрежа на с.Тича,Община Котел-етап II и етап III, съгласно одобрен инвестиционен проект.Основните видове СМР са свързани с полагане на тръби ПЕВП,както следва: за реконструкция на вътрешна водопроводна мрежа с.Тича,етап II -ф90в земна почва-1110 мл и в скална почва-69 мл,ф110 в земна почва-438 мл и в скална почва 51 мл и ф140 в земна почва -367 мл и в скална почва - 44 мл. За реконструкция на вътрешна водопроводна мрежа с.Тича, етап III-ф90 в земна почва-1352 мл и в скална почва -82 мл ,ф110 в земна почва-138 мл и в скална почва -20 мл и ф140 в земна почва -669 мл и в скална почва -65 мл. Съгласно издаденото разрешение за строеж обектът е втора категория.

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в дни

390

ІII.7) Стойност, посочена в договора
862517.74 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз
Финансирането е 100% от стойността на договора.

IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

21.12.2023 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: Извършва се промяна в стойността на договора и количествено-стойностната сметка /Приложение № 1/, поради извършен реален обем дейности, установени в Протокол за приемане на извършените СМР /Акт 19/. Изменя се чл.3.1 от Договор № 284/23.12.2020 г.; Преди промяната: Чл.3.1. Стойността на договора е до 862 517,74 лв. без ДДС, съответно 1 035 021,29 лв. с ДДС, съгласно Ценовото предложение на Изпълнителя и приложена количествена-стойностна сметка, в т.ч.: а) стойност на обекта, съгласно остойноствените от Изпълнителя Количествени сметки, в размер до 821 445,47 лв. без ДДС; б) стойност на разходите за непредвидени видове и/или количества СМР в размер до 41 072,27 лв. без ДДС, които ще се разходват при доказана необходимост, съгласно посочения в договора механизъм по чл. 3.11.; След промяната: Чл. 3.1. Стойността на договора е 862 177,41 лв. без ДДС, съответно 1 034 612,89 лв. с ДДС, съгласно Заменителната таблица на Изпълнителя за извършени реален обем дейности, в т.ч.: а) стойност на обекта, съгласно остойностените от Изпълнителя количествени сметки, в размер до 821 171,59 лв. без ДДС; б) стойност на разходи за непредвидени видове и/или количества СМР в размер на 41 005,82 лв. без ДДС, които ще се разходват при доказана необходимост, съгласно посочения в договора механизъм по чл. 3.11.; Правно основание: На основание чл. 116, ал. 1, т. 1 от ЗОП във връзка с чл. 19.2 от Договор № 284/23.12.2020 г. и във връзка с постъпило писмо обосновка от Изпълнителя по договора за променящи се количества и възникнали непредвидени видове работи, придружено от Заменителна таблица, Актове обр 12, подробна ведомост за доказване на действително изпълнение СМР и заверено копие на Заповедна книга.
Променено условие: Цената на Договора се изменя, като изменението се извършва чрез прилагане на Методика за изменение на цената на договора на обществена поръчка в резултат на инфлация, приета с Постановление на МС на РБ № 290 от 27.09.2022 г.; Преди промяната: Стойността на договора е 862 177,41 лв. без ДДС, съответно 1 034 612,89 лв. с ДДС, съгласно Заменителната таблица на Изпълнителя за извършени реален обем дейности.; След промяната: Общото увеличение на цената на договора не може да надхвърля с повече от 15 на сто стойността на допустимите разходи по ДБФП, финансиращи настоящия договор. Допустимите разходи по ДБФП са в размер на 862 177,41 лв. без ДДС. За прилагане на Методиката за изменение на цената на договор за обществена поръчка в резултат на инфлация, приета с Постановление на МС на РБ № 290/27.09.2022 г., страните подписват Актове за индексация към всеки Акт/Документ за извършени по договора дейности, приети след 30.06.2021 г.; Правно основание: На основание чл. 117а, във връзка с чл. 116, ал. 1, т. 3 от ЗОП.
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
991128.38 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

08.01.2024 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Коста Димитров Каранашев
VII.2)
Длъжност: Кмет на Община Котел