Версия за печат

00073-2020-0027

BG-Велико Търново:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000133634

BG321, Община Велико Търново, пл. Майка България № 2, За: Грета Маринова, България 5000, Велико Търново, Тел.: 0359626192 31, E-mail: mop_vt@abv.bg, Факс: 0359626279 97

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): https://www.veliko-tarnovo.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://www.veliko-tarnovo.bg/bg/profil-na-kupuvacha/796.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Строителство
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: 974904 от 29.04.2020 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00073-2020-0027
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Избор на изпълнител за изпълнение на Инженеринг – проектиране, строителство и авторски надзор по проект „Интегриран градски транспорт на град Велико Търново“, по обособени позиции: Обособена позиция № 5: Инженеринг на обект „Изграждане на буферен паркинг „Френхисар“: изработване на работен проект, изпълнение на СМР и извършване на авторски надзор по време на строителството. Предвижда се изграждането на паркинг в района на улица “Григорий Цамблак“ № 4 ПИ с идентификатор 10 447.155.52 по КККР Имотът е с площ 6 374 м2, предназначен за трайно застрояване - паркинг. в гр. Велико Търново. Индикативните видове СМР са представени в техническата спецификация, като се предвижда полагане на асфалтова смес около 14880м2., оформяне на площи от вибропресовани павета - 690м2., бордюри 18/35/50 -1530 м.л., бордюри 8/16/50 - 360м.л. изграждане на система за видеонаблюдение, затревяване на паркови площи и други.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 1 от 31.07.2020 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG321, ПЪТНИ СТРОЕЖИ - ВЕЛИКО ТЪРНОВО ЕАД, бул. България № 27, България 5000, Велико Търново, Тел.: 0359626168 11, E-mail: office@psvt.bg, Факс: 0359626168 11

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Инженеринг на обект „Изграждане на буферен паркинг „Френхисар“

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в дни

300

ІII.7) Стойност, посочена в договора
878900 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз
Финансирането е 85% от стойността на договора.

IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

13.12.2023 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: На основание чл. 117а във връзка с чл.116, ал. 1, т. 3 от ЗОП, писмо от Изпълнителя с Вх. № 5300-116-116/14.10.2022 г. и Анекс № 4 - BG16RFOP001-1.009-0005-С05/№РД-02-37-113(4)/28.03.2023 г. към АДБФП е подписано Допълнително споразумение № 1 от 09.05.2023 г., с което страните се споразумяват: Чл. 1. (1) Цената на Договора се изменя, като изменението се извършва чрез прилагане на Методика за изменение на цената на договор за обществена поръчка в резултат на инфлация, приета с Постановление на Министерски съвет на Република България № 290 от 27 септември, 2022 г. (2) Общото увеличение на цената на договора, съгласно чл. 1 от анекса, не може да надхвърля с повече от 15 на сто стойността на СМР по договора или до 122 325,00 лева (словом: сто двадесет и две хиляди триста двадесет и пет лева и 0 ст.) без ДДС. (3) На индексация подлежат всички Актове обр. 19 за извършени по договора дейности, приети след 30.06.2021 г., до изчерпване на стойността по ал. 2, като Изпълнителят и Възложителят подписват двустранен Протокол за индексация към всеки Акт обр. 19 за извършени дейности; Преди промяната: Обща стойност на поръчката: 878 900.00 лева без ДДС; След промяната: Обща стойност на поръчката: 1 001 225.00 лева без ДДС; Правно основание: Чл. 117а във връзка с чл.116, ал. 1, т. 3 от ЗОП: На 05.08.2022 г. в Държавен вестник /брой 62 от 2022 г./ е обнародван и влезе в сила Закон за изменение и допълнение на Закона за обществените поръчки /ЗИДЗОП/, с който се създава нов член 117а, съгласно който в случаите по чл. 116, ал. 1, т. 1, 2 и 3 изменение на цената на договор за обществена поръчка в резултат на инфлация, при която съществено са увеличени цените на основни стоки и материали, които формират стойността на договора, се извършва съгласно методика, одобрена с акт на МС. Съгласно преходните и заключителни разпоредби на ЗИДЗОП (ДВ бр. 62, 2022 г.), методиката по чл. 117а, ал. 1 се прилага и при изменение на договори за обществени поръчки или рамкови споразумения на основание чл. 116, ал. 1, т. 2 и 3, сключени преди влизането в сила на този закон – 05.08.2022 г. С ПМС № 290 от 27 септември 2022 г. (ДВ бр. 78, 2022 г.) е приета Методика за изменение на цената на договор за обществена поръчка в резултат на инфлация.
Променено условие: На основание чл. 116, ал.1, т. 7 от ЗОП, във вр. с чл. 26 от договора, и във връзка получено Уведомително писмо от „ПЪТНИ СТРОЕЖИ - ВЕЛИКО ТЪРНОВО“ ЕАД относно промяна в правната форма на дружеството, е подписано допълнително споразумение от 29.05.2023 г., с което се променя изпълнитела по договора.; Преди промяната: "ПЪТНИ СТРОЕЖИ - ВЕЛИКО ТЪРНОВО" АД; След промяната: "ПЪТНИ СТРОЕЖИ - ВЕЛИКО ТЪРНОВО" ЕАД; Правно основание: Чл. 116, ал.1, т. 7 от ЗОП във връзка с настъпила промяна в правната форма на дружеството.
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
997636.16 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация

Посоченият в раздел ІІІ.6) Продължителност на поръчката срок от 300 дни е предложеният от участника в техническото му предложение общ срок за изпълнение и е, както следва: Срок за изработването на инвестиционния (работен) проект - до 120 кал. дни и включва времето от получаване на изходни данни с протокол от страна на представител на Възложителя до предаването на готов проект; Срок за изпълнение на дейностите по строително-монтажни работи съгласно изискванията на ЗУТ и прилож. нормат. уредба, техническата спецификация и количествените сметки - до 180 календарни дни, считано от подписване на Протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво до подписването на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа (част, етап от него) - Прилож. № 15 към чл. 7, ал. 3, т. 15 от Наредба № 3 от 31 юли 2003 г.


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

19.12.2023 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Нейко Генчев Генчев
VII.2)
Длъжност: Заместник-кмет "Хуманитарни дейности" в Община Велико Търново - За Кмет: съгласно Заповед № РД 22-2391/18.12.2023 г.