Версия за печат

00073-2020-0002

BG-Велико Търново:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000133634

BG321, Община Велико Търново, пл. Майка България № 2, За: Грета Маринова, България 5000, Велико Търново, Тел.: 0359626192 31, E-mail: mop_vt@abv.bg, Факс: 0359626279 97

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): https://www.veliko-tarnovo.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://www.veliko-tarnovo.bg/bg/profil-na-kupuvacha/767.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Строителство
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: 954891 от 17.01.2020 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00073-2020-0002
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Избор на изпълнител на СМР по изграждане/обновяване/реконструкция на компоненти от транспортната инфраструктура на град Велико Търново по проект „Интегриран градски транспорт на град Велико Търново“, по обособени позиции: обособена позиция № 1: Рехабилитация на уличната мрежа на бул. "България"


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 1 от 04.08.2021 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG321, ПЪТНИ СТРОЕЖИ - ВЕЛИКО ТЪРНОВО ЕАД, бул. България № 27, България 5000, Велико Търново, Тел.: 0359626168 11, E-mail: office@psvt.bg, Факс: 0359626168 11

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Избор на изпълнител на СМР по изграисдане/обновяване/реконструкция на компоненти от транспортната инфраструктура на град Велико Търново по проект „Интегриран градски транспорт на град Велико Търново“, по обособени позиции: Обособена позиция №1: Рехабилитация на уличната мрежа на бул. „България“

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в дни

180

ІII.7) Стойност, посочена в договора
1787350.54 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз
Финансирането е 100% от стойността на договора.

IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

14.12.2023 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: На основание чл. 117а във връзка с чл. 116, ал. 1,т. 3 от ЗОП, писмо от Изпълнителя с Вх. № 5300 - 116 - 103 / 08.09.2022 г . и Анек с № 4 - BG16RFOPOO1 - 1.009-0005 -С05/№ РД - 02 - 37 - 113(4)/28.03.2023г. към АДВФП е подписано Допълнително споразумение № 1 от 09.05.2023 г., с което страните се споразумяват: Чл. 1.(1) Цената на Договора се изменя, като изменението се извършва чрез прилагане на Методика за изменение на цената на договор за обществена поръчка в резултат на инфлация, приета с ПМС № 290 от 27 септ. 2022г. (2) Общото увеличен е на цената на договора, съгласно чл. 1 от анекса, не може да надхвърля с повече т 15 на сто стойност а на СМР по договора или до 268102,58 лева (словом: двеста шестдесет и осем хиляди сто и два лева и петдесет и осемст ст.) без ДДС. (3) На индексация подлежат всички Актове обр. 19 за извършени по договора дейности, приети след 30.06.2021 г., до изчерпване на стойността по ал. 2, като Изпълнителят и Възложителят подписват двустранен Протокол за индексация към всеки Акт обр. 19 за извършени дейности ; Преди промяната: Обща стойност на поръчката: 1 787 350.54 лева без ДДС; След промяната: Обща стойност на поръчката: 2 055 453.12 лева без ДДС; Правно основание: Чл. 117а във връзка с чл.116, ал. 1, т. 3 от ЗОП: на 05.08.2022 г. в ДВ /брой 62 от 2022 г./ е обнар. и влезе в сила ЗИДЗОП, с който се създава нов чл. 117а, съгл. който в случаите по чл. 116, ал. 1, т. 1, 2 и 3 изменение на цената на договор за обществена поръчка в резултат на инфлация, при която съществено са увеличени цените на основни стоки и материали, които формират стойността на договора, се извършва съгл. методика, одобрена с акт на МС. Съгл. преходните и заключителни разпоредби на ЗИДЗОП (ДВ бр. 62, 2022 г.), методиката по чл. 117а, ал. 1 се прилага и при изменение на договори за обществени поръчки или рамкови споразумения на основание чл. 116, ал. 1, т. 2 и 3, сключени преди влиз. в сила на този закон - 05.08.2022 г. С ПМС № 290 от 27 септември, 2022 г. (ДВ бр. 78, 2022 г.) е приета Методика за изменение на цената на договор за обществена поръчка в резултат на инфлация
Променено условие: На основание чл. 116, ал. 1, т. 7 от ЗОП, във вр. с чл. 31 от договора, и във връзка с получено Уведомително писмо от „ПЪТНИ СТРОЕЖИ - ВЕЛИКО ТЪРНОВО“ ЕАД относно промяна в правната форма на дружеството, е подпидано допълнително споразумение № 2 от 29.05.2023 г., с което се променя изпълнителя.; Преди промяната: Изпълнител: "ПЪТНИ СТОЕЖИ - ВЕЛИКО ТЪРНОВО" АД; След промяната: ИЗПЪЛНИТЕЛ: "ПЪТНИ СТОЕЖИ - ВЕЛИКО ТЪРНОВО" ЕАД; Правно основание: Чл. 116, ал.1, т. 7 от ЗОП във връзка с настъпила промяна в правната форма на дружеството.
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
2041884.99 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация

Посоченият в раздел ІІІ.6) срок на изпълнение о 180 календарни дни е съгласно чл. 2 от договора: "Срокът за изпълнение е 180 календарни дни, считано от датата на получаване на възлагателно писмо от изпълнителя.


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

15.12.2023 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: инж. Даниел Димитров Панов
VII.2)
Длъжност: Кмет на Община Велико Търново