Версия за печат

00299-2019-0003

BG-Търговище:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000875920

BG334, Община Търговище, пл. Свобода, За: Теодора Христова - гл. експерт в отдел НПО, България 7700, Търговище, Тел.: 0601 68751, E-mail: hristova.t@targovishte.bg, Факс: 0601 62212

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.targovishte.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://ezop.uslugi.io/public/obshtina_targovishte/#65.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Строителство
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: З-ОП-11 от 27.02.2019 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00299-2019-0003
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Предмет на настоящата обществена поръчка е превантивно и текущо поддържане както и ремонтно-възстановителни работи при аварийни ситуации на 207,650 км общински пътища, стопанисвани от община Търговище, както и улици в гр. Търговище и селата.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: Д-ОП-38 от 16.05.2019 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG334, ПЪТИНЖЕНЕРИНГСТРОЙ - Т ЕАД, ул. Трети март №40, България 7700, Търговище, Тел.: 0601 64080, E-mail: pis_t@abv.bg, Факс: 0601 64080

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

„Ремонт и поддръжка на общинската пътна и улична мрежа в община Търговище”

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в месеци

48

ІII.7) Стойност, посочена в договора
12500000 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

10.11.2023 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: Изменението на цената по договора се извършва при всяко плащане, последващо датата на подписване на споразумение, като изменението се извършва чрез прилагане на Методика за изменение на цената на договор за обществена поръчка в резултат на инфлация, приета с Постановление на Министерски съвет на Република България № 290 от 27 септември 2022 г. Общото увеличение на стойността на възложените обекти, след датата на подписване на споразумение, съгласно § 1 от същото не може да надхвърля с повече от 50 на сто от стойността им по първоначалните цени по договора.; Преди промяната: Налице са обстоятелства, които са непредвидени и непредвидими за ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и ИЗПЪЛНИТЕЛЯ по настоящия договор, изразяващи се в рязко повишаване на цените на основните стоки и материали, предмет на договора, непредвидим скок на инфлацията, които са резултат от събития от извънреден характер, а именно икономическите последици от световната COVID-19 пандемия, нарушените вериги на доставки на стоки и материали, военните действия в Черноморския регион.; След промяната: За прилагане Методика за изменение на цената на договор за обществена поръчка в резултат на инфлация, страните подписват Акт за индексация към всеки Акт/Документ за извършени по договора дейности, последващ датата на подписване на споразумението. ; Правно основание: чл. 117а, във връзка с чл. 116, ал. 1, т. от ЗОП и чл. 13, ал. 1 от договора.
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
12423948.11 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

08.12.2023 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Валентин Методиев Велчев
VII.2)
Длъжност: заместник-кмет, оправомощен със Заповед №РД-З-1367/08.11.2023 г.