Версия за печат

00138-2020-0013

BG-Шумен:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000931721

BG333, Община Шумен, бул. Славянски 17, За: Ирена Даскалова, България 9700, Шумен, Тел.: 054 857747, E-mail: i.daskalova@shumen.bg, Факс: 054 800400

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): https://www.shumen.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://shumen.imeon.bg:4443/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=V%2fMJ3Y8pxxQ%3d.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Строителство
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: ЗОП 13-01 от 10.06.2020 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00138-2020-0013
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

„Определяне на изпълнител за извършване на поддържане (превантивно, текущо, зимно и ремонтно – възстановителни работи при аварийни ситуации) на територията на Община Шумен“


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: ЗОП 13-05 от 23.12.2020 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG333, „Автомагистрали – Черно море“ АД, ул. „Алеко Константинов“ № 8, България 9700, гр. Шумен, Тел.: 054 816100, E-mail: office@amshumen.com, Факс: 054 830252

Интернет адрес/и:

URL: https://amshumen.com.

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

„Определяне на изпълнител за извършване на поддържане (превантивно, текущо, зимно и ремонтно – възстановителни работи при аварийни ситуации) на територията на Община Шумен“

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

23.12.2020 г. 

Крайна дата

31.03.2023 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
6250000 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

06.11.2023 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: Страните се съгласяват да индексират всички действително извършени СМР след 01.11.2022 г. до 15 % от стойността на съответния акт. (2) С изменението по предходната алинея не се увеличава общата стойност на договора за възлагане на обществена поръчка. ; Преди промяната: Актуализирана обща стойност на поръчката преди измененията (като се вземат под внимание възможни по-ранни изменения на поръчката и адаптиране на цената) Стойност, без да се включва ДДС: 6250000 BGN; След промяната: Обща стойност на поръчката след измененията Стойност, без да се включва ДДС: 6250000 BGN; Правно основание: чл. 116, ал. 1, т. 3 от ЗОП
Променено условие: Страните се съгласяват да изменят единичните цени за изпълнение на дейностите, предмет на договора, като за базова дата за изчисляване на инфлацията да се счита 31.12.2020 г. (2) Страните се съгласяват, че единичната цена към датата на сключване на договора и единичната цена към датата на подписване на настоящото споразумение са описани в Приложение № 1 – неразделна част от настоящото споразумение, ведно с изработени анализи за формирането на новите единични цени. Чл.2. (1) Страните се съгласяват, че цените по чл. 1 от това споразумение се изменят за срок до 30.09.2022 г., след което дейностите ще се отчитат по първоначално предложените единични цени.; Преди промяната: чл. 1 (1) Страните се съгласяват да индексират всички действително извършени СМР след 01.11.2022 до 15% от стойността на съответния акт.; След промяната: чл. 1(1) Страните се съгласяват да индексират всички действително извършени, но неразплатени към 01.11.2022 г. СМР в размер до 15% от стойността на съответния акт.; Правно основание: чл. 116, ал. 1, т. 3 от ЗОП
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
7499999.99 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

08.11.2023 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: инж. Боян Тодоров
VII.2)
Длъжност: зам.-кмет СЕ на Община Шумен, упълномощено лице на осн. чл. 7, ал.1 от ЗОП, съгл. Заповед РД-25-1140/02.06.2021 г. на Кмета на Община Шумен