Версия за печат

01379-2018-0229

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Секторен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 175201304

BG411, Електроенергиен системен оператор ЕАД, бул. Цар Борис III № 201, За: Катя Колева, България 1618, София, Тел.: 052 678160, E-mail: k.koleva@vn.eso.bg, Факс: 052 609992

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.еso.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://webapps.eso.bg/zop_profile.

I.4) Основна дейност

Електрическа енергия



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Строителство
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: 1667 от 14.12.2018 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
01379-2018-0229
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Предмет на поръчката е строителство, включващо ремонт на покрив на складови помещения в п/ст „Варна 750“.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: МЕР-ВН-ДОГ-29 от 02.11.2021 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

рамково споразумение

Поръчката е възложена на обединение

ДА

III.3) Изпълнител по договора

BG334, ДЗЗД П-СТ ВН, с. Разбойна, община Търговище, България 7707, с. Разбойна, Тел.: 0359 60166911, E-mail: emu_ad@abv.bg, Факс: 0359 60166911

Изпълнителят е МСП: не

III.3) Изпълнител по договора

BG334, ЕМУ АД, с. Разбойна, община Търговище, България 7707, с. Разбойна, Тел.: 0359 60166911, E-mail: emu_ad@abv.bg, Факс: 0359 60166911

Изпълнителят е МСП: не

III.3) Изпълнител по договора

BG331, Т и Д Инженеринг ЕООД, ул. Перуника № 46, България 9010, Варна, Тел.: 0359 52312100, E-mail: office@tid-engineering.bg, Факс: 0359 52312100

Изпълнителят е МСП: да

III.3) Изпълнител по договора

BG344, ЕЛ КОНТРОЛ ЕООД, бул. Патриарх Евтимий 17 А, България 6000, Стара Загора, Тел.: 0359 42600178, E-mail: office@elkontrol.com, Факс: 0359 42600178

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

"Ремонт покрив на складови помещения в подстанция "Варна 750"

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в дни

90

ІII.7) Стойност, посочена в договора
214199.83 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

10.10.2023 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: Изменение на цената на договор за обществена поръчка в резултат на инфлация. Срокът на действие на договора.; Преди промяната: Общата стойност за изпълнение на договора е 214199,83 без ДДС. Срокът на действие е до датата на подписване на Протокол за окончателно приемане на обекта.; След промяната: С настоящето споразумение се въвеждат ред и условия за извършване на бъдеща индексация на цената на приетите дейности по договора на основание чл.116,ал.1,т.3,във вр.с чл.117а,ал.1, във вр. с §2(обн. ДВ,бр.62 от 2022 г.,в сила от 5.08.2022г.) от ПЗР на ЗИД на ЗОП в съответствие с Методика за изменение на цената на договор за обществена поръчка в резултат на инфлация (Методиката),приета с Постановление № 290 от 27.09.2022 г.,след публикуване от НСИ на приложимия индекс спрямо датата на протокол на прием.комисия, назначена от възложителя за приемане на обекта без забележки.За целите на изпълнението на чл. 29,ал.1, т.1 от ЗОП във връзка с чл.72 от Правилника за прилагане на ЗОП и в съответствие с чл.4 от Методиката, срокът на действие на дог.№МЕР-ВН-ДОГ-29/02.11.2021г. с предмет: „Ремонт покрив на складови помещения в п/ст „Варна 750“ се удължава до датата на последното плащане след извършване на индексацията.; Правно основание: чл.116, ал.1, т.3 от ЗОП, във връзка с чл. 117 а, ал.1, във връзка с § 2/ обн. ДВ, бр.62 от 2022 г., в сила от 05.08.2022 г. / от ПЗР на ЗИД на ЗОП в съотвествие с Методика за изменение на цената договор за обществена поръчка в резултат на инфлация/Методика/, приета с постановление № 290 от 27.09.2022 г.
Променено условие: Общата стойност за изпълнение на договора.; Преди промяната: Общата стойност за изпълнение на договора е 214199,83 лв. без ДДС.; След промяната: 1. Изменя се договор МЕР-ВН-ДОГ-29/02.11.2021 Г. като в съотвествие с чл.1- чл.4 от Методиката за изменение цената на договор за ОП в резултат на инфлация се изменя стойността на изпълнените и приети работи, съгласно протокол № 1/15.12.2022 г. и протокол за непредвидени СМР от 15.12.2022 г. съдържащ КСС подписан от представители на Изпълнителя и Възложителя, платени въз основа на ф-ра № 0000000268/ 15.12.2022 г., възлизаща на 213975.00 лв., без ДДС, като същата се увеличава със сумата от 135805.39 лв. без ДДС. Изчислението на изменената ст/ст е съгл. Таблица, съставляваща неразделна част от настоящото допълнително спор. 2.Общата ст/ст на изпълнение на договора се изменя със ст/ста на изменението по чл.1, като от 214199.83 лв. без ДДС става 350005.22 лв. без ДДС, в съотвествие с чл.1-чл.4 от Методиката за изменение цената на договор за ОП в резултат на инфлация.; Правно основание: чл.116, ал.1 т.3 от ЗОП, във връзка с чл.117 а, ал.1, във връзка с § 2 /обн. ДВ, бр. 62 от 2002 г., в сила от 05.08.2022г./ от ПЗР на ЗИД на ЗОП в съотвествие с Методика за изменение на цената на договор за ОП в резултат на инфлация/Методика/, приета с постановление № 290 от 27.09.2022 г.
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
349780.39 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

24.10.2023 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Христо Трилков Гергов
VII.2)
Длъжност: Ръководител Управление МЕР Варна /пълномощно № 251/20.07.2022 на изпълнителния директор на ЕСО ЕАД, заверено от нотариус Валентина Василева с рег. № 320 на НК/