Версия за печат

00530-2018-0109

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 131063188

BG411, Национална агенция за приходите, бул. Княз Александър Дондуков № 52, За: М.Панайотова, България 1000, София, Тел.: 00359 298593307, E-mail: m.panayotova@nra.bg, Факс: 00359 298593099

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.nap.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): https://old.nra.bg/news?id=3785.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Икономческа и финансова дейност



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Услуги
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РЦУ-178 от 05.11.2018 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00530-2018-0109
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Предметът на поръчката включва дейности по поддръжка, администриране, интегриране, развитие и осигуряване на непрекъсната работа на Софтуера за управление на приходите (СУП) в НАП. Обхватът на поръчката включва следните дейности: Дейност 1: Технологично развитие, надграждане и обновяване на СУП; Дейност 2: Настройка, поддръжка и оптимизация на СУП; Дейност 3: Трансфер на знания и обучение на служители в НАП. Дейностите по настройка, поддръжка и оптимизация следва да се изпълняват през целия период на изпълнение на договора, съобразно предложения от участника, определен за изпълнител, срок, който не може да е по-кратък от 36 месеца и по-дълъг от 48 месеца, считано от датата на сключване на договора. Дейностите по технологично развитие, надграждане и обновяване на СУП, включително внедряване и пускане в реална експлоатация на новите функционалности, следва да бъдат изпълнени за период не по-дълъг от 24 месеца, считано от датата на сключване на договора.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 89 от 02.07.2019 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, „Информационно обслужване“ АД, ул. “П. Волов“ №2, България 1000, София, Тел.: 00359 29420340, E-mail: office@is-bg.net, Факс: 00359 29436607

Интернет адрес/и:

URL: https://www.is-bg.net.

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Поддръжка, администриране, интегриране, развитие, технологично обновяване и осигуряване на непрекъсната работа на Софтуера за управление на приходите (СУП) в НАП

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в месеци

48

ІII.7) Стойност, посочена в договора
2428000 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

25.09.2023 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: Изменен е чл. 4, ал. 1 от договора, като срокът за изпълнение на услугите по Дейност 1 е удължен с 2 месеца и 15 дни.; Преди промяната: Услугите в частта за Дейност 1: „Технологично развитие надграждане и обновяване на СУП“ следва да се изпълнят в срок от 24 месеца, считано от датата на влизане в сила на Договора, съобразно предложения в Техническо предложение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ - Приложение №2 към настоящия Договор срок за изпълнение.; След промяната: Услугите в частта за Дейност 1: „Технологично развитие надграждане и обновяване на СУП“ следва да се изпълнят в срок от 26 месеца и 15 дни, считано от датата на влизане в сила на Договора, съобразно предложения в Техническо предложение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ - Приложение №2 към Договора срок за изпълнение и на основание чл.13, ал. 3 от Закона за мерките и действията по време на извънредното положение, обявено с решение на Народното събрание от 13 март 2020 г. и за преодоляване на последиците, във връзка с писмо вх. № 26-И-407#8/29.04.2020г. и писмо вх. № 26-И- 407#12/17.06.2020 г. на изпълнителя“.; Правно основание: чл. 116, ал. 1, т. 3 от ЗОП, във връзка с Методическо указание на АОП № МУ 8/24.04.2020 г. и на основание чл.13, ал. 3 от Закона за мерките и действията по време на извънредното положение, обявено с решение на Народното събрание от 13 март 2020 г. и за преодоляване на последиците. Сключено Допълнително споразумение № 78/17.07.2020 г.
Променено условие: Определен е допълнителен срок за изпълнение на Дейност 1 и Поддейност № 3.1.; Преди промяната: 16.09.2021 г.; След промяната: Възложителят определя на Изпълнителя допълнителен срок до 30.11.2022 г. да изпълни изцяло и качествено Дейност № 1 „Технологично развитие, надграждане и обновяване на СУП“ и свързаната с нея Поддейност № 3.1. „Обучение на служители в НАП“, част от Дейност №3 „Трансфер на знания и обучение на служители в НАП“.; Правно основание: чл. 116, ал. 1, т. 1 от ЗОП, във връзка с чл. 29, ал.1 от договора. Сключено Допълнително споразумение № 137/15.11.2021 г.
Променено условие: На зпълнителя е осигурена възможност и за отдалечен достъп до мястото на изпълнение на договора.; Преди промяната: бул. „Княз Александър Дондуков“ №52 и ул. „Врабча“ №23; След промяната: Изпълнението на договора се осъществява и чрез осигуряване на отдалечен достъп на Изпълнителя до мястото на изпълнение на дейностите, посредством предоставяне на алтернативен достъп до информационните ресурси на НАП; При необходимост, като алтернативен вариант за достъпване на ресурсите на агенцията, имащи отношение към изпълнението на договора, достъпът ще се осъществява чрез изграден VPN канал при двуфакторна дентификация.; Правно основание: чл. 116, ал. 1, т. 7 от ЗОП. Сключено допълнително споразумение № 130/28.09.2022 г.
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

НЕ

Изпълнението е 72.26% от предмета на договора
Причини за частичното изпълнение: Некачествено изпълнение на възложените услуги в обхвата на Дейност 1.
ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
1552041.67 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

ДА

От изпълнителя, в размер на 242800 BGN
Причини за възникване на задължението за неустойките: Съгласно чл. 29, ал. 1 от договор № 89/02.07.2019 г. на изпълнителят е начислена неустойка в размер на 10% от стойността на договора без ДДС за некачествено изпълнение на възложените услуги в обхвата на Дейност 1.

V: Допълнителна информация

От общата дължима от ЦУ на НАП сума в размер на 2 428 000 лв. без ДДС, е приспадната неустойка съгласно чл.29,ал. 1 от Договор № 89/02.07.2019 г., както и на изпълнителя не са заплатени некачествено изпълнените услуги в обхвата на Дейност 1 и неизпълнената Дейност 3, общо в размер на 633 158,33 лв. без ДДС. На 25.09.2023 г. е извършено последно плащане по договор № 89/02.07.2019 г., с което взаимоотношенията между страните са уредени и изпълнението на договора приключва.


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

20.10.2023 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Румен Спецов
VII.2)
Длъжност: Изпълнителен директор на НАП