Версия за печат

01379-2019-0263

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Секторен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 175201304

BG411, Електроенергиен системен оператор ЕАД, бул. Цар Борис III 201, За: Ина Янкова, България 1618, София, Тел.: 02 9691345, E-mail: fc.ppa@eso.bg, Факс: 02 9626129

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.eso.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): https://webapps.eso.bg/zop_profile/.

I.4) Основна дейност

Електрическа енергия



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Строителство
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: 1879 от 17.12.2019 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
01379-2019-0263
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Предмет на настоящата поръчка е реконструкцията на ЗРУ 31,5kV на п/ст „Добруджа” 400/220/110/31.5/20/10 kV, включваща изграждане на ЗРУ по класически начин с 5 броя килии в обем трафовход от АТ 402 (килия прекъсвач и килия разединител), извод за реактор, извод за трансформатор СН, кон-дензаторна батерия и мерене чрез комплексно изпълнение на проектиране, изграждане, доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация. Уредба 31.5 kV да се изгради в съществуваща сграда на площадката на ОРУ 400kV. Изграждане на фундамент и котлован за реактора и свързването му към съществуващата обща маслосборна канализация на подстанцията. По отношение на видовете дейности, изпълнението на обекта ще се реализира условно на два етапа: Първи етап: проектиране – изготвяне на инвестиционен проект във фаза работен проект; Втори етап: доставка на оборудване, изпълнение на строително-монтажни и електро-монтажни работи и въвеждане в експлоатация.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 0057-МЕР от 01.07.2020 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG331, Т и Д Инженеринг ЕООД, ул.Перуника 46, България 9010, Варна, Тел.: 052 312100, E-mail: office@tid-engineering.bg, Факс: 052 312100

Интернет адрес/и:

URL: www.tid-engineering.bg.

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

ДА

Подизпълнител: ЕМУ АД; Дейност: Орган за контрол от вид С: тестове и проверка на монтирани съоръж. и заземителна инсталация; Дял: 5%
ІII.5) Предмет на договора

Реконструкция на ЗРУ 31,5 kV в п/ст "Добруджа"

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в дни

240

ІII.7) Стойност, посочена в договора
675943.2 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

21.09.2023 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: Общата цена за цялостно изпълнение на договора; Преди промяната: Общата цена за цялостно изпълнение на договора е 675 943,20 лв.; След промяната: В съответствие с чл. 1-чл. 4 от Методиката за изменение на цената на договор за ОП в резултат на инфлация се изменя стойността на изпълнените комплексни дейности, приети с протоколи №1/05.07.2022 и №2/04.07.2022, съдържащи КСС и платени ф-ри №3354/05.07.2022 за 96 270 лева, без ДДС и фактура 3355/05.07.2022 за210 120 лв. без ДДС. 1-та ф-ра се увеличава със 77 930. 89 лв. без ДДС, а 2-та ф-ра се увеличава с 170 092.84 лв. без ДДС. Изменената стойност е съгласно Таблица, неразделна част от ДС.Общата стойност за изпълнение на д-ра се изменя със стойността на увеличението по чл. 1, като от 675 943.2 без ДДС става 923 966.93 без ДДС. Изпълнителят представя гаранцията за изпълнение, както и застраховка съгл. чл. 173 от ЗУТ, съгласно с изменената стойност на д-ра.; Правно основание: чл. 116, ал. 1, т. 3, във вр. с чл. 117а, ал. 1, във вр. с § 2 (ДВ. бр. 62 от 2022 г„ в сила от 5.08.2022 г.) от преходните и заключителни разпоредби на ЗОП, във вр. с Постановление № 290 от 27 септември 2022 г. за приемане на Методика за изменение на цената на договор за обществена поръчка в резултат на инфлация.
Променено условие: Изменение на цената на договор за обществена поръчка в резултат на инфлация. Срокът на действие на договора; Преди промяната: Oбщата стойност за изпълнение на договора е 923 966,93 лв., без ДДС. Срок на действие, до датата на издаване на Разрешение за ползване на строежа.; След промяната: С настоящето споразумение се въвеждат ред и условия за извършване на бъдеща индексация на цената на приетите дейности по договора на основание чл. 116, ал. 1, т. 3, във вр. с чл. 117а, ал. 1, във вр. с § 2 (обн. ДВ, бр. 62 от 2022 г., в сила от 5.08.2022 г.) от ПЗР на ЗИД на ЗОП в съответствие с Методика за изменение на цената на договор за обществена поръчка в резултат на инфлация (Методиката), приета с Постановление № 290 от 27.09.2022 г., след публикуване от НСИ на приложимия индекс спрямо датата на протокол на приемателна комисия, назначена от възложителя за приемане на обекта без забележки. За целите на изпълнението на чл. 29, ал. 1, т. 1 от ЗОП във връзка с чл. 72 от Правилника за прилагане на ЗОП и в съответствие с чл. 4 от Методиката, срокът на действие на договор № 0057-МЕР/01.07.2020 г. с предмет: „Реконструкция на ЗРУ 31,5 в п/ст "Добруджа" се удължава до датата на последното плащане след извършване на индексацията.; Правно основание: чл.116,ал.1, т.З, във вр. с чл.117а, ал.1, във вр. с § 2 (обн. ДВ, бр. 62 от 2022 г., в сила от 5.08.2022 г.) от ПЗР на ЗИД на ЗОП, във вр. с Методика за изменение на цената на д-р за обществена поръчка в резултат на инфлация,приета с Постановление № 290 от 27.09. 2022 г.
Променено условие: Общата цена за цялостно изпълнение на договора; Преди промяната: Oбщата стойност за изпълнение на договора е 923 966,93 лв., без ДДС.; След промяната: В съответствие с чл. 1-чл. 4 от Методиката за изменение на цената на договор за ОП в резултат на инфлация се изменя стойността на изпълнените дейности, приети с протоколи № 4/22.12.2022 г. и протокол № 5/22.12.2022 г., съдържащи количествено-стойностна сметка и платени ф-ри № 3492/22.12.2022г. за 303 000 лева, без ДДС и фактура 3493/22.12.2022г. за 25 500 лв. без ДДС. I-та ф-ра се увеличава със 251 991, 03 лв. без ДДС, а II-та ф-ра се увеличава с 21 490, 87 лв. без ДДС. Изменената стойност е съгласно Таблица, неразделна част от ДС. Общата стойност за изпълнение на д-ра се изменя със стойността на увеличението, като от923 966.93 лв. без ДДС става 1 197 448, 84 без ДДС. Изпълнителят представя гаранцията за изпълнение, както и застраховка съгл. чл. 173 от ЗУТ, съгласно с изменената стойност на д-ра.; Правно основание: чл. 116, ал. 1, т. 3, във вр. с чл. 117а, ал. 1, във вр. с § 2 (ДВ. бр. 62 от 2022 г„ в сила от 5.08.2022 г.) от преходните и заключителни разпоредби на ЗОП, във вр. с Постановление № 290 от 27 септември 2022 г. за приемане на Методика за изменение на цената на договор за обществена поръчка в резултат на инфлация
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
1184045.64 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

16.10.2023 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Ангелин Николаев Цачев
VII.2)
Длъжност: Изпълнителен директор