Версия за печат

00210-2017-0013

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 121100421

BG411, Държавен фонд Земеделие, бул. Цар Борис III № 136, За: Димана Иванова, България 1618, София, Тел.: 02 8187274, E-mail: op_dfz@dfz.bg, Факс: 02 9523567

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.dfz.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://dfz.bg/bg/client-profile/mini-procedures-cop?YlvmS1RacnHMNbm1%2fYOJE57QDpmggFE5kcTb2XleDKRT5tS%2bbYq8%2bSZe%2fx4C8q%2fjUZnRzaGelI82Lk7UGBCgkfxCHlNtCwLu4cPEJztAwMI%3d.

I.2) Вид на възложителя

Друг: държавна институция, създадена със закон



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РМФ-48 от 21.09.2017 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00210-2017-0013
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Обществената поръчка включва доставка на офис мебели и столове за нуждите на Държавен фонд „Земеделие“ по условията на Рамково споразумение № СПОР-7/15.03.2018 на Централния орган за покупки (ЦОП).


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 09-2600/53 от 12.04.2021 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, КООПЕРАЦИЯ “ПАНДА”, бул. Цариградско шосе № 139, България 1784, София, Тел.: 02 9766896, E-mail: zop@office1.bg, Факс: 02 9766896

Интернет адрес/и:

URL: www.office1.bg.

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Обществената поръчка включва доставка на офис мебели и столове за нуждите на Държавен фонд „Земеделие“ по условията на Рамково споразумение № СПОР-7/15.03.2018 на Централния орган за покупки (ЦОП).

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в месеци

25

ІII.7) Стойност, посочена в договора
60000 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

16.09.2023 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
49776.12 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

ДА

От изпълнителя, в размер на 534.6 BGN
Причини за възникване на задължението за неустойките: Неустойките са платени поради забава на доставката.

V: Допълнителна информация

Номер на поръчката в РОП: 00210-2017-0013. Договорът е сключен след проведена процедура - вътрешен конкурентен избор по реда на чл. 82, ал. 3 и 4 от Закона за обществените поръчки (ЗОП), във връзка със сключено Рамково споразумение № СПОР-7/15.03.2018 г. изменено с Допълнително споразумение № 1 от 15.02.2021г. на Централния орган за покупки (ЦОП). Обществената поръчка е проведена изцяло по електронен път в Системата за електронно възлагане на обществени поръчки (СЕВОП) на ЦОП.


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

21.09.2023 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Георги Щерев Тахов
VII.2)
Длъжност: Изпълнителен директор