Версия за печат

01379-2018-0209

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Секторен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 175201304

BG411, Електроенергиен системен оператор, бул. Цар Борис III №201, За: Ина Янкова, България 1618, София, Тел.: 02 9691345, E-mail: fc.ppa@eso.bg, Факс: 02 9626189

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.eso.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://webapps.eso.bg/zop_profile.

I.4) Основна дейност

Електрическа енергия



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Строителство
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: 1552 от 23.11.2018 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
01379-2018-0209
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Основните дейности на настоящата поръчка са: -демонтаж на съществуващите фазови проводници и м.з.въже. -демонтаж на 142 бр. стоманорешетъчни и стоманобетонови стълбове тип НТ, НБ, СНТ, ЪТ, НБ, НБП, НМВ, НП(220 кV), СЕОВ, СОМВ и ОМВ; -доставка и монтаж нови 138 бр. стоманорешетъчни стълбове болтова конструкция тип „В“ и „D“; -доставка и монтаж на нови полимерни изолатори и арматура за проводници и мълниезащитни въжета; -доставка и монтаж на нови фазови проводници АСО 400 и ново мълниезащитно въже тип OPGW по цялата дължина, както и едно м.з.в. ? 9 мм. от портал до ст.№ 1; -доставка и монтаж на кабел тип OPUG, панели и аксесоари за оптична връзка в п/ст „Карнобат“; -доставка и монтаж на нови заземители на всички стълбове.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 0001-МЕР от 05.01.2021 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

рамково споразумение

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, Импулс КО ООД, ул. Милин камък №50, България 1421, София, Тел.: 02 8129796, E-mail: office@impuls-ko.com, Факс: 02 8129796

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Реконструкция на ВЛ 110 kV "Бор"

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в дни

175

ІII.7) Стойност, посочена в договора
5548449.53 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

16.08.2023 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: Изменение на цената на договор за обществена поръчка в резултат на инфлация. Срокът на действие на договора.; Преди промяната: Oбщата стойност за изпълнение на договора е 5 548 449.53 лв., без ДДС. Срок на действие до датата на издаване на Разрешение за ползване.; След промяната: Допълнителното споразумение е сключено на основание чл.116, ал.1, т.3, във връзка с чл.117а, ал.1, във вр. с § 2 (обн. ДВ, бр.62 от 2022 г., в сила от 5.08.2022 г.) от Преходните и заключителни разпоредби на Закона за обществените поръчки (ЗОП), във връзка с Постановление № 290 от 27 септември 2022 г. за приемане на Методика за изменение на цената на договор за обществена поръчка в резултат на инфлация. За целите на изпълнението на чл. 29, ал. 1 , т. 1 от ЗОП във връзка с чл. 72 от Правилника за прилагане на ЗОП и в съответствие с чл. 4 от Методиката, срокът на действие на договор № 0001-МЕР/05.01.2021 г. се изменя както следва: - В случай на отказ на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ да приложи Методиката, срокът на действие на договора е до датата на изпращане на писмо за отказа; - В случай на одобрение на искането на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ за прилагане на Методиката, срокът на действие на договора е до датата на последното плащане на увеличението, след извършеане на индексацията.; Правно основание: чл. 116, ал. 1, т. 3, във вр. с чл. 117а, ал. 1, във вр. с § 2 (ДВ, бр. 62 от 2022 г., в сила от 5.08.2022 г.) от преходните и заключителни разпоредби на Закона за обществените поръчки (ЗОП), във вр. с Постановление № 290 от 27 септември 2022 г. за приемане на Методика за изменение на цената на договор за обществена поръчка в резултат на инфлация.
Променено условие: Oбщата стойност за изпълнение на договора.; Преди промяната: Oбщата стойност за изпълнение на договора е 5 548 449.53 лв., без ДДС. ; След промяната: 1. Изменя се договор № 0001-МЕР/05.01.2021 г.,като в съответствие с чл.1-чл.4 от Методиката за изменение на цената на договор за обществена поръчка в резултат на инфлация се изменя стойността на изпълнените и приети работи, съгласно протокол №1/15.11.2022 г., протокол №2/15.12.2022 г., протокол №3/07.02.2023 г. и протокол №4/29.03.2023 г., съдържащи количествено - стойностни сметки, подписани от представители на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и издадени въз основа на тях фактури № 0000005723/15.11.2022 г.,№ 0000005751/15.12.2022 г.,№ 0000005805/07.02.2023 г и №0000005838/29.03.2023 г. възлизаща на 5 439 656,40 лева без ДДС, като същата се увеличава със сумата от 4 599 679,39 лева без ДДС. 2. Oбщата стойност за изпълнение на договора се изменя със стойността на увеличението по т. 1, като от 5 548 449,53 лева без ДДС става 10 148 128,92 лева без ДДС. ; Правно основание: чл. 116, ал. 1, т. 3, във вр. с чл. 117а, ал. 1, във вр. с § 2 (ДВ, бр. 62 от 2022 г., в сила от 5.08.2022 г.) от преходните и заключителни разпоредби на Закона за обществените поръчки (ЗОП), във вр. с Постановление № 290 от 27 септември 2022 г. за приемане на Методика за изменение на цената на договор за обществена поръчка в резултат на инфлация.
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
10146469.25 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

24.08.2023 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Ангелин Николаев Цачев
VII.2)
Длъжност: Изпълнителен директор