Версия за печат

00210-2019-0025

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695324

BG411, Министерство на отбраната, ул. Дякон Игнатий 3, За: Виолета Мирчева, България 1092, София, Тел.: 02 9220677, E-mail: v.mircheva@mod.bg, Факс: 02 9515169

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.mod.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://pp.mod.bg/MO-DOPO-2022-003.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Отбрана



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РМФ-81 от 20.12.2019 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00210-2019-0025
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Доставка на канцеларски материали за нуждите на Министерството на отбраната при условията на Рамково споразумение № СПОР-5/02.06.2020 г. на Централния орган за покупки (ЦОП).


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: УД 11-3 от 02.06.2022 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

рамково споразумение

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, Кооперация Панда, бул. Цариградско шосе № 139, България 1784, София, Тел.: 0700 10770, E-mail: zop.order@office1.bg, Факс: 02 9766879

Интернет адрес/и:

URL: www.office1.bg.

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Доставка на канцеларски материали за нуждите на Министерството на отбраната

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в месеци

3

ІII.7) Стойност, посочена в договора
207586.55 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

11.08.2023 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

НЕ

Забавяне в дни: 19
Причини за забавянето: Извършените доставки в условията на забавено изпълнение „след крайния срок на договора“, са както следва: - 3 дни забавяне доставката на артикули на обща стойност 2994,92 лв. без ДДС, за което е начислена неустойка в размер на 179,70 лева; - 12 дни забавяне доставката на артикули на обща стойност 5374,65 лв. без ДДС, за което е начислена неустойка в размер на 1289,92 лева; - 19 дни забавяне доставката на артикули на обща стойност 5445,53 лв. без ДДС, за което е начислена неустойка в размер на 2069,29 лева. Относно забава изпълнението на доставките, съгласно чл. 21 от Договора е предвидена санкция за Изпълнителя, а именно: неустойка в размер на 2% от стойността на дължимата доставка без ДДС за всеки просрочен ден, но не повече от 10% от стойността на договора без ДДС. Общата неустойка е в размер на 3538,91 лв.
ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

НЕ

Изпълнението е 60.5% от предмета на договора
Причини за частичното изпълнение: Частично не са доставени артикули на обща стойност 82008,61 лв. без ДДС За недоставените артикули на Изпълнителят е начислена неустойката в размер на 4100,43 лв.
ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
125577.94 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

ДА

От изпълнителя, в размер на 7639.34 BGN
Причини за възникване на задължението за неустойките: За недоставени артикули е внесена неустойка в размер на 4100,43 лв. (съгласно посочената информация в т. IV.5) и за забавени доставки на артикули е внесена неустойка в размер на 3538,91 лв. (съгласно информацията в т. IV.4).

V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

17.08.2023 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Аделина Емилова Николова
VII.2)
Длъжност: директор на дирекция Обществени поръчки в отбраната, упълномощена с МЗ № ОХ-765/17.08.2022 г., изм. с МЗ № ОХ-475/15.06.2023 г.